CUPRINS I. Prezentarea generala a magazinului SELGROS CASH & CARRY SRL -localizare -tipul -categorii de alimente II. Analiza mediului de marketing -factorii de micromediu -analiza comparativa a concurentilor directi din proximitate -social media III. Analiza dimensiunii pietei -analiza ofertei -frecventa si volumului cererii la nivel de z IV. Analiza tehnicilor de promovare V. Propuneri de imbunatatire a activitatilor de marketing ale magazinului SELGROS CASH & CARRY VI. Bibliografie
I. Prezentarea generala a magazinului SELGROS CASH & CARRY SRL 1.1. Denumirea , obiectul de activitate , statutul juridic, datele de contact Denumire: SC Selgros Cash &Carry Statutul juridic : societate cu raspundere limitata (SRL) Obiectul de activitate : Comert cu ridicata nespecializat de produse alimentare, nealimentare, bauturi si tutun Datele de contact: Soseaua Bucuresti-Ploiesti 55-65, Bucuresti 013685 1.2. Scurt istoric Selgros Cash& Carry SRL este o societate a grupului FEGRO/SELGROS Germania. In anul 1959 se infiinteaza primul magazine SELGROS GROSSHANDEL in Offenbach, Germania. La inceput erau oferite doar produse alimentare pe o suprafata de 1500 mp. Selgros este un retailer european de tip Cash&Carry, detinut de holdingul elvetian TransGourmet. Selgros detine 89 de magazine, din care 43 in Germania, 21 in Romania , 17 in Polonia si 8 in Rusia. Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului TransGourmet, controlat astazi integral de compania Coop Elvetia. TransGourmet actioneaza in domeniul B2B-Foodservice in Germania, Elvetia, Franta, Polonia, Romania, Rusia si Austria. Selgros a intrat pe piata romaneasca in anul 2001 prin deschiderea primului magazin in Brasov, unde se afla si sediul administratiei centrale. Reteaua Selgros s-a extins apoi an de an. Reteaua Selgros in Romania include magazine la Brasov, Bucuresti (Baneasa, Berceni, Pantelimon). Selgros Cash&CarryRomania este unul dintre cei mai importanti actori din comertul romanesc si detine 21 de magazine in Romania. Selgros se afla printre liderii comertului romanesc pentru ca isi indeplineste cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gama variata de produse, garantia prospetimii si a profesionalismului, la pretul corect. Obiectivul lor este de a servi calitate si prospetime profesionistilor si pasionatilor de bunataturi. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienti si comunitati puternice acolo unde sunt prezenti, scruteaza viitorul pentru a fi mereu utili si de incredere. Simbolul companiei - turnul galben - exprima forta si ascensiune. Este un element constructiv al tuturor magazinelor, vizibil de la distanta si usor de recunoscut. Selgros se implica in viata comunitatilor locale luand parte la evenimente locale, initiind actiuni in beneficiul comunitatii, pentru sprijinirea centrelor de ingrijire a persoanelor cu nevoi speciale, copii si batrani, ecologizarea si curatirea zonelor din jurul magazinelor dar si a unor zone de agrement din localitati, organizarea de evenimente, spectacole si actiuni pentru copii. In spatiile frigorifice special amenajate se poate gasi numai carne de calitate, a carei provenienta este controlata si verificata in repetate randuri. Zilnic sunt livrate proaspat fructe si legume direct din gradinile intregii lumi. Sortimentele de branzeturi, delicatese, mezeluri si produse congelate, care satisfac toate exigentele sunt expuse in congelatoare si frigidere moderne. In ceea ce priveste sortimentul de produse uscate clientii pot gasi marfurile pe care le solicita. In raioanele de textile, incaltaminte, menaj, gastronomie, birotica, tehnica si cel destinat petrecerii timpului liber sunt oferite un spectru larg de produse nealimentare de inalta calitate. Pe piata romaneasca, REWE mai detine si retelele BILLA si XXL MEGA DISCOUNT, investitiile totale ridicandu-se la aproximativ 200 milioane de Euro. Principalul concurent al SELGROS-ului pe piata interna este grupul german METRO CASH&CARRY, care opereaza in Romania prin 21 de magazine, dintre care patru in Bucuresti. Planul de afaceri pe termen lung prevede deschiderea a 15 complexe comerciale, ceea ce presupune pentru fiecare complex o investitie in medie de 15 milioane de Euro. Administratia SELGROS CASH&CARRY se afla in Brasov.
-Balaure V., Popescu C., Serbanica D, Veghes C., Tehnici promotionale - probleme, analize, studii de caz, Editura Uranus, Bucuresti, 1999; - Popescu Cecilia, Comunicare in marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2001. -Preda Marian, Comportament organizational, Editura Uranus, Bucuresti, 2005. - Bacanu Bogdan - "Management Strategic" Ed. Teora 1997, - www.humansynergistics.ro, articol publicat in revista Human Synergistics la data de 5.02.2007 -http://www.metro.ro/index.php?screen=SiteCareers/content - www.selgros.ro - www.capital.ro - www.sptfin.ro - www.metro.ro
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.