Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I : Principalele coordonate ale activităţii întreprinderii
CAPITOLUL II: Dimensiunile pieţei
CAPITOLUL III: Dinamica pieţei
CAPITOLUL IV: Relaţiile întreprinderii cu mediul extern
CAPITOLUL V: Perspectiva de dezvoltare a pieţei întreprinderii


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I : PRINCIPALELE COORDONATE ALE ACTIVITĂŢII ÎNTREPRINDERII
Orange România este cel mai mare operator GSM din România. Până în aprilie 2002 Orange a operat sub brand-ul Dialog. În februarie 2006 Orange România avea peste 7000000 de clienţi, ceea ce îi conferea o cotă de piaţă de 59,95%. Succesul Orange în România se datorează nu doar atractivităţii pe care o reprezintă telefonul mobil, ci şi a calităţii reţelei, a serviciilor oferite şi brandului. 
Orange România este filiala românească a operatorului global de telefonie mobilă Orange SA, divizia de telecomunicaţii mobile a France Telecom. Orange România este deţinut în proporţie de 96,8% de France Telecom.
Cu aproape 160 de milioane de clienţi în întreaga lume, grupul France Telecom este unul din principalii operatori de telecomunicaţii. 
Anul 2006 a fost marcat de transferul celei mai mari părţi a activităţilor Grupului sub brandul Orange. Astfel, Orange devine brand unic pentru furnizarea serviciilor de internet, televiziune şi telefonie mobilă şi pentru ofertele de servicii de date. Acestea se adresează persoanelor fizice, profesioniştilor şi întreprinderilor de pe principalele pieţe în care Grupul este prezent. 100 de milioane de clienţi din întreaga lume au ales marca Orange.
Investiţiile cumulate ale Orange în Romania în perioada 1997-2008 au depaşit 1,6 miliarde de euro, dintre care aproximativ 200 de milioane au fost investiţi anul trecut în extinderea şi densificarea reţelei de telecomunicaţii, în dezvoltarea reţelei de distribuţie a serviciilor Orange şi în lansarea de noi produse şi servicii, printre care şi iPhone 3G.
Sediul central al companiei este în Bucureşti - Europe House, având birouri şi operaţiuni distribuite în toată ţara.
Servicii:
- servicii pentru toţi: Apel video; Orange chat; Mesageria vocală; Orange Plus; Orange World, divertisment;
- servicii PrePay: Numere preferate, Orange Help, Opţiuni PrePay, Pachete SMS, Meniu PrePay; PrePay peste hotare;
- servicii abonament: Internaţional; Roaming/Orange Travel; Dual Sim; Opţiunea SMS; Opţiunea Internet Mobil.
CAPITOLUL II : DIMENSIUNILE PIEŢEI
Piaţa efectivă reprezintă numărul de clienţi pe care îl are compania. In luna martie a anului 2008 Orange avea 10 milioane de clienţi.
In ceea ce priveşte aria pieţei compania acoperă aproximativ 80,9% din teritoriul României şi 96,82% din populaţie.
Orange Romania a anunţat pe 22 decembrie deschiderea unui nou Orange Shop în Timişoara, confirmând astfel obiectivul de a încheia anul 2008 cu peste 100 de magazine în reţeaua proprie de distribuţie.
Situat pe Calea Sagului nr. 72-78, Orange Shop Timisoara este al 101-lea magazin propriu Orange şi al 4-lea deschis în Timişoara, în care clienţii au posibilitatea de a testa înainte de cumparare toate serviciile de voce şi date pe telefoanele si laptopurile expuse, de a-şi plăti facturile Orange şi de a se bucura de beneficiile programului Orange Thank You.
Cu cele 101 de magazine proprii, 1.100 de magazine partenere şi aproximativ 35.000 de puncte de vânzare a cartelelor preplătite, Orange continuă să deţină cea mai amplă reţea de distribuţie a unui operator de telecomunicaţii mobile din Romania, a anunţat compania.
„Numai în acest an am investit aproape 5 milioane de euro în extinderea reţelei de distribuţie Orange prin deschiderea unor noi magazine proprii şi susţinerea partenerilor eficienţi care s-au extins în oraşe şi în zonele rurale. Anul viitor vom continua să ne urmăm strategia de dezvoltare echilibrată a reţelei de distribuţie, prin deschiderea de noi Orange shop-uri şi susţinerea partenerilor eficienţi în extinderea teritorială a propriilor reţele de magazine", a spus Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange Romania.


Fisiere în arhivă (1):

  • Caracterizarea Pietei - Prezent si Perspectiva a Companiei Orange Romania.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!