Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 4703
Mărime: 28.67KB (arhivat)
Publicat de: Iustin Oros
Puncte necesare: 7
Facultatea de management turistic si comercial - UCDC

Cuprins

  1. CAPITOLUL I : Principalele coordonate ale activităţii întreprinderii
  2. CAPITOLUL II: Dimensiunile pieţei
  3. CAPITOLUL III: Dinamica pieţei
  4. CAPITOLUL IV: Relaţiile întreprinderii cu mediul extern
  5. CAPITOLUL V: Perspectiva de dezvoltare a pieţei întreprinderii

Extras din proiect

CAPITOLUL I : PRINCIPALELE COORDONATE ALE ACTIVITĂŢII ÎNTREPRINDERII

Orange România este cel mai mare operator GSM din România. Până în aprilie 2002 Orange a operat sub brand-ul Dialog. În februarie 2006 Orange România avea peste 7000000 de clienţi, ceea ce îi conferea o cotă de piaţă de 59,95%. Succesul Orange în România se datorează nu doar atractivităţii pe care o reprezintă telefonul mobil, ci şi a calităţii reţelei, a serviciilor oferite şi brandului.

Orange România este filiala românească a operatorului global de telefonie mobilă Orange SA, divizia de telecomunicaţii mobile a France Telecom. Orange România este deţinut în proporţie de 96,8% de France Telecom.

Cu aproape 160 de milioane de clienţi în întreaga lume, grupul France Telecom este unul din principalii operatori de telecomunicaţii.

Anul 2006 a fost marcat de transferul celei mai mari părţi a activităţilor Grupului sub brandul Orange. Astfel, Orange devine brand unic pentru furnizarea serviciilor de internet, televiziune şi telefonie mobilă şi pentru ofertele de servicii de date. Acestea se adresează persoanelor fizice, profesioniştilor şi întreprinderilor de pe principalele pieţe în care Grupul este prezent. 100 de milioane de clienţi din întreaga lume au ales marca Orange.

Investiţiile cumulate ale Orange în Romania în perioada 1997-2008 au depaşit 1,6 miliarde de euro, dintre care aproximativ 200 de milioane au fost investiţi anul trecut în extinderea şi densificarea reţelei de telecomunicaţii, în dezvoltarea reţelei de distribuţie a serviciilor Orange şi în lansarea de noi produse şi servicii, printre care şi iPhone 3G.

Sediul central al companiei este în Bucureşti - Europe House, având birouri şi operaţiuni distribuite în toată ţara.

Servicii:

- servicii pentru toţi: Apel video; Orange chat; Mesageria vocală; Orange Plus; Orange World, divertisment;

- servicii PrePay: Numere preferate, Orange Help, Opţiuni PrePay, Pachete SMS, Meniu PrePay; PrePay peste hotare;

- servicii abonament: Internaţional; Roaming/Orange Travel; Dual Sim; Opţiunea SMS; Opţiunea Internet Mobil.

CAPITOLUL II : DIMENSIUNILE PIEŢEI

Piaţa efectivă reprezintă numărul de clienţi pe care îl are compania. In luna martie a anului 2008 Orange avea 10 milioane de clienţi.

In ceea ce priveşte aria pieţei compania acoperă aproximativ 80,9% din teritoriul României şi 96,82% din populaţie.

Orange Romania a anunţat pe 22 decembrie deschiderea unui nou Orange Shop în Timişoara, confirmând astfel obiectivul de a încheia anul 2008 cu peste 100 de magazine în reţeaua proprie de distribuţie.

Situat pe Calea Sagului nr. 72-78, Orange Shop Timisoara este al 101-lea magazin propriu Orange şi al 4-lea deschis în Timişoara, în care clienţii au posibilitatea de a testa înainte de cumparare toate serviciile de voce şi date pe telefoanele si laptopurile expuse, de a-şi plăti facturile Orange şi de a se bucura de beneficiile programului Orange Thank You.

Cu cele 101 de magazine proprii, 1.100 de magazine partenere şi aproximativ 35.000 de puncte de vânzare a cartelelor preplătite, Orange continuă să deţină cea mai amplă reţea de distribuţie a unui operator de telecomunicaţii mobile din Romania, a anunţat compania.

„Numai în acest an am investit aproape 5 milioane de euro în extinderea reţelei de distribuţie Orange prin deschiderea unor noi magazine proprii şi susţinerea partenerilor eficienţi care s-au extins în oraşe şi în zonele rurale. Anul viitor vom continua să ne urmăm strategia de dezvoltare echilibrată a reţelei de distribuţie, prin deschiderea de noi Orange shop-uri şi susţinerea partenerilor eficienţi în extinderea teritorială a propriilor reţele de magazine", a spus Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange Romania.

Preview document

Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 1
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 2
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 3
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 4
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 5
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 6
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 7
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 8
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 9
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 10
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 11
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 12
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 13
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 14
Caracterizarea Pieței - Prezent și Perspectivă a Companiei Orange România - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Caracterizarea Pietei - Prezent si Perspectiva a Companiei Orange Romania.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?