Cascaval în bere

Extras din proiect Cum descarc?

I.Specificul acestui produs este ca in faza a 4-a a fluxului tehnologic, folosim o tesatura pentru indepartarea zerului si de a pregati bobul pentru modelare. Ne asiguram ca bobul de cas este scurs foarte bine ,dupa care il punem in vasul in care a fost preparat in faza initiala. Dupa care se toarna o sticla de bere ( 500ml pentru 10 l de lapte ), se foloseste bere artizanala romaneasca ( Zaganu). Berea trebui sa fie la temperatura camerei, adica putin sub temperatura bobului de cas. Lasam bobul sa se inmoaie in bere timp de 30-45 de minute, il scurgem si il pregatim pentru urmatoarea etapa a fluxului tehnologic sararea.
Gama de produse oferite de institutia analizata o sa fie un cascaval in bere de o inalta calitate.
Strategii de pret
Strategia de pret pe care am ales-o este strategia " pretului de stratificare". Aceasta strategie presupune ca la inceputul lansarii produsului, acesta sa aiba un pret initial mare, ulterior, in functie de cererea de pe piata si de gama de produse oferite de firmele concurente, sa reducem treptat nivelul pretului. 
Un avantaj al folosirii acestei strategii il reprezinta faptul ca permite reducerea pretului in situatiile in care firmele de pe aceeasi piata impun acest lucru prin stabilirea unor preturi scazute la propriile produse. 
Prin faptul ca pretul este asociat adesea de consumatori cu calitatea, astfel spus, daca pretul este scazut, persoanele vor fi de parere ca produsul e de o proasta calitate, iar daca pretul va fi unul ridicat, acestia vor asocia produsului un nivel mai ridicat al calitatii. Atfel, prin aplicarea acestei strategii, ne vom diferentia si vom evita astfel de asocieri prin faptul ca ne-am impus de la bun inceput pe piata cu un pret ridicat.
Denumirea: " Felie de aur "
Slogan : "O viata cu un gust placut de o placere reala"
USP: Un mod sanatos de viata e sa ai "o felie de aur" in casa.
II. Publicul tinta
Caracteristici demografice
Obiectivul principal vizeaza identificarea publicului care vor consuma produsul nostrum.
Populatia tinta este reprezentata de cetatenii Romaniei cu varste cuprinse intre 18 si 55 ani.
Populatia are urmatoarea structura in functie de gen: 50 % sex masculin, 50% sex femenin.
Educatia cea mai mare parte a publicului tinta 45% au absolvit cel mult liceul sau scoala profesionala si de maistri, iar 55% dintre public sunt absolventi de studii superioare.
In conformitate cu publicul tinta categorile de venituri sunt : 25%- 1700 lei pe luna, 50% - 2500 lei pe luna, 15%- 3300 lei pe luna, 10%- peste 4500 lei luna.
Localizarea: mediul urban 81% si 19% rural.
Caracteristici geografice
Zona geografica in care vom lansa produsul este judetul Iasi si raza jutetului Iasi. Municipiul Iasi se afla in partea de est a Moldovei, in Campia Moldovei, fiind asezat in calea vechilor drumuri comerciale care legau nordul si vestul Europei de sud-estul continental si de Orientul Apropiat. 
Densitatea populatiei din Iasi -  40.000 de locuitori.
Clima prezinta un caracter continental pronuntat, fiind influentata de masele de aer cu provenienta rasariteana. Vara predomina timpul secetos cu temperaturi ridicate, iar iarna se simte din plin efectul maselor de aer venite dinspre nord si nord-est, regiunea fiind frecvent bantuita de viscole. Secetele, brumele tarzii de primavara si timpurii de toamna, aversele de ploaie insotite de caderi de grindina, completeaza trasaturile regimului climatic continental specific.


Fisiere în arhivă (1):

  • Cascaval in bere.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!