Cuprins
- CUPRINS
- Capitolul I 3
- CAPITOLUL II 5
- CAPITOLUL III – Metoda portretului chinezesc 6
- 3.1 Corelaţie marcă / V.I.P 6
- 3.2 Corelatie marcă/ culoare 8
- 3.3 Corelatie marcă/animal 12
- 3.4 Corelatie marcă/ sport 14
- 3.5 Corelatie marcă/ vehicul 16
- CAPITOLUL IV – CONCLUZII 18
- CAPITOLUL V - Bibliografie 19
Extras din proiect
Capitolul I
Prezentarea brandului:
O afacere de familie fondată în 1949 de Max Herz, Tchibo a fost de mai bine de 60 de ani un standard de calitate şi prospeţime a cafelei. Lansată iniţial ca firmă de comenzi de cafea prin poştă, afacerea a evoluat într-o companie internaţională şi acum acţionează în mai multe sectoare, nu numai în cel tradiţional de vânzare a cafelei. De-a lungul anilor, Tchibo şi-a extins în mod sistematic gama şi căile de distribuţie, asigurând diversitate şi calitate în lumea întreagă prin mărci puternice.
Venituri:
3.6 miliarde Euro în anul 2012
Angajaţi:
Peste 12.300 în întreaga lume, dintre care 8.400 în Germania
Mărci:
Germania: Tchibo, Gala von Eduscho
Internaţional: Tchibo, Jilhavanka (CZ), Eduscho (A), Davidoff Café
Lider de piaţă la cafeaua prăjită:
Germania, Austria, Polonia şi Republica Cehă
Magazine:
Germania: aproximativ 750, peste 500 cu propriile cafenele
Internaţional: aproximativ 300 cu propriile cafenele (Austria, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Elveţia, Turcia)
Spaţii special dedicate Tchibo în magazine şi supermarketuri specializate în vânzarea cu amănuntul
Germania: aproximativ 23.400, din care 8.300 comercializează produse nealimentare
Magazine online:
tchibo.de: al 5-lea în topul celor mai vizitate website-uri (sursa: lz-net.de)
Magazine on-line independente în Austria, Elveţia, Polonia, Turcia, Cehia
Coffee service:
Lider pe piaţa europeană out-of-home
Tchibo la nivel international
La aproximativ 40 de ani de la înfiinţarea sa, compania a făcut saltul de la afacere naţională la corporaţie internaţională de succes. Performanţa excelentă şi expansiunea determinată în Europa Centrală şi de Est a transformat Tchibo în unul dintre cei mai mari distribuitori de cafea ai Europei. Pe lângă prezenţa sa internaţională datorată subsidiarilor săi din Polonia, Ungaria, Republica Cehă, Rusia, Ucraina, Austria, Elveţia şi Marea Britanie, Tchibo este angajată în activităţi de export în peste 40 de ţări, în întreaga lume.
CAPITOLUL II
Testul de asociere mentală spontană
Nr. Crt Cuvânt indus Frecvenţa de apariţie
1 Cafea 14
2 Miros 4
3 Cafea aromată 2
4 Energie 2
5 Trezire 2
6 Dimineată 2
7 Somn 1
8 Alintaroma 1
9 Placere 1
10 Chipsuri 1
Studiul a fost efectuat pe un eşantion de 30 de persoane cu vârste cuprinse între 20 respectiv 22 de ani, având ocupaţia studenţi. Cu ajutorul acestui test putem evidenţia calitaţile cafelei Tchibo.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Cercetare Calitativa.docx