Cercetare Calitativă

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 1731
Mărime: 814.58KB (arhivat)
Publicat de: Codin Dumitrascu
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. CUPRINS
  2. Capitolul I 3
  3. CAPITOLUL II 5
  4. CAPITOLUL III – Metoda portretului chinezesc 6
  5. 3.1 Corelaţie marcă / V.I.P 6
  6. 3.2 Corelatie marcă/ culoare 8
  7. 3.3 Corelatie marcă/animal 12
  8. 3.4 Corelatie marcă/ sport 14
  9. 3.5 Corelatie marcă/ vehicul 16
  10. CAPITOLUL IV – CONCLUZII 18
  11. CAPITOLUL V - Bibliografie 19

Extras din proiect

Capitolul I

Prezentarea brandului:

O afacere de familie fondată în 1949 de Max Herz, Tchibo a fost de mai bine de 60 de ani un standard de calitate şi prospeţime a cafelei. Lansată iniţial ca firmă de comenzi de cafea prin poştă, afacerea a evoluat într-o companie internaţională şi acum acţionează în mai multe sectoare, nu numai în cel tradiţional de vânzare a cafelei. De-a lungul anilor, Tchibo şi-a extins în mod sistematic gama şi căile de distribuţie, asigurând diversitate şi calitate în lumea întreagă prin mărci puternice.

Venituri:

3.6 miliarde Euro în anul 2012

Angajaţi:

Peste 12.300 în întreaga lume, dintre care 8.400 în Germania

Mărci:

Germania: Tchibo, Gala von Eduscho

Internaţional: Tchibo, Jilhavanka (CZ), Eduscho (A), Davidoff Café

Lider de piaţă la cafeaua prăjită:

Germania, Austria, Polonia şi Republica Cehă

Magazine:

Germania: aproximativ 750, peste 500 cu propriile cafenele

Internaţional: aproximativ 300 cu propriile cafenele (Austria, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Elveţia, Turcia)

Spaţii special dedicate Tchibo în magazine şi supermarketuri specializate în vânzarea cu amănuntul

Germania: aproximativ 23.400, din care 8.300 comercializează produse nealimentare

Magazine online:

tchibo.de: al 5-lea în topul celor mai vizitate website-uri (sursa: lz-net.de)

Magazine on-line independente în Austria, Elveţia, Polonia, Turcia, Cehia

Coffee service:

Lider pe piaţa europeană out-of-home

Tchibo la nivel international

La aproximativ 40 de ani de la înfiinţarea sa, compania a făcut saltul de la afacere naţională la corporaţie internaţională de succes. Performanţa excelentă şi expansiunea determinată în Europa Centrală şi de Est a transformat Tchibo în unul dintre cei mai mari distribuitori de cafea ai Europei. Pe lângă prezenţa sa internaţională datorată subsidiarilor săi din Polonia, Ungaria, Republica Cehă, Rusia, Ucraina, Austria, Elveţia şi Marea Britanie, Tchibo este angajată în activităţi de export în peste 40 de ţări, în întreaga lume.

CAPITOLUL II

Testul de asociere mentală spontană

Nr. Crt Cuvânt indus Frecvenţa de apariţie

1 Cafea 14

2 Miros 4

3 Cafea aromată 2

4 Energie 2

5 Trezire 2

6 Dimineată 2

7 Somn 1

8 Alintaroma 1

9 Placere 1

10 Chipsuri 1

Studiul a fost efectuat pe un eşantion de 30 de persoane cu vârste cuprinse între 20 respectiv 22 de ani, având ocupaţia studenţi. Cu ajutorul acestui test putem evidenţia calitaţile cafelei Tchibo.

Preview document

Cercetare Calitativă - Pagina 1
Cercetare Calitativă - Pagina 2
Cercetare Calitativă - Pagina 3
Cercetare Calitativă - Pagina 4
Cercetare Calitativă - Pagina 5
Cercetare Calitativă - Pagina 6
Cercetare Calitativă - Pagina 7
Cercetare Calitativă - Pagina 8
Cercetare Calitativă - Pagina 9
Cercetare Calitativă - Pagina 10
Cercetare Calitativă - Pagina 11
Cercetare Calitativă - Pagina 12
Cercetare Calitativă - Pagina 13
Cercetare Calitativă - Pagina 14
Cercetare Calitativă - Pagina 15
Cercetare Calitativă - Pagina 16
Cercetare Calitativă - Pagina 17
Cercetare Calitativă - Pagina 18
Cercetare Calitativă - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Cercetare Calitativa.docx

Te-ar putea interesa și

Percepțiile cetățenilor asupra calității serviciilor oferite de poliția locală a municipiului București

În zilele noastre, dezvoltarea nevoilor de securitate și de perspective strategice modifică continuu societatea și măresc presiunea asupra...

Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor fata de piața cafelei

Capitolul 1. Piața cafelei în România Istoria cafelei începe acum 1000 de ani în Orientul Mijlociu. În acele timpuri străvechi era considerată un...

Raport de cercetare - Geta Voinea Hair & Style

I. RESEARCH PROPOSAL Geta Voinea Hair & Style Imaginea contează din ce în ce mai mult şi tot mai multe femei pun accent pe look. Dacă în ceea ce...

Trăsăturile clasei de elevi ca grup social - Sintalitatea

INTRODUCERE Învăţarea eficientă are următoarele caracteristici: este întotdeauna secvenţială şi contextualizată, este un proces individual chiar...

Studiul de Caz - Metodă de Cercetare Calitativă

Aspecte generale privind metodele şi tehnicile de cercetare sociologică Prin metode şi tehnici de cercetare sociologică, înţelegem demersuri...

Cercetare calitativă de marketing privind imaginea Hotelului Kleyn în rândul turiștilor

INTRODUCERE În lucrarea de faţă am abordat o cercetare de marketing privind notorietatea hotelului Kleyn în rândul turiştilor. Lucrarea este...

Raport de cercetare calitativă cu privire la lansarea unui nou tip de șampon pe piață

În scopul obţinerii unor informatii relevante cu privire la problema investigată a fost realizat un focus-grup cu persoane de sex feminin care sunt...

Metode și Tehnici de Obținere a Informațiilor în Cercetările de Marketing

INTRODUCERE Am ales şi tratat cu mult interes aceastã temã deopotrivã fundamentalã, utilã şi pasionantã pentru teoria şi practica cercetãrilor de...

Ai nevoie de altceva?