CUPRINS Capitolul I 3 CAPITOLUL II 5 CAPITOLUL III - Metoda portretului chinezesc 6 3.1 Corelatie marca / V.I.P 6 3.2 Corelatie marca/ culoare 8 3.3 Corelatie marca/animal 12 3.4 Corelatie marca/ sport 14 3.5 Corelatie marca/ vehicul 16 CAPITOLUL IV - CONCLUZII 18 CAPITOLUL V - Bibliografie 19
Capitolul I Prezentarea brandului: O afacere de familie fondata in 1949 de Max Herz, Tchibo a fost de mai bine de 60 de ani un standard de calitate si prospetime a cafelei. Lansata initial ca firma de comenzi de cafea prin posta, afacerea a evoluat intr-o companie internationala si acum actioneaza in mai multe sectoare, nu numai in cel traditional de vanzare a cafelei. De-a lungul anilor, Tchibo si-a extins in mod sistematic gama si caile de distributie, asigurand diversitate si calitate in lumea intreaga prin marci puternice. Venituri: 3.6 miliarde Euro in anul 2012 Angajati: Peste 12.300 in intreaga lume, dintre care 8.400 in Germania Marci: Germania: Tchibo, Gala von Eduscho International: Tchibo, Jilhavanka (CZ), Eduscho (A), Davidoff Cafe Lider de piata la cafeaua prajita: Germania, Austria, Polonia si Republica Ceha Magazine: Germania: aproximativ 750, peste 500 cu propriile cafenele International: aproximativ 300 cu propriile cafenele (Austria, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Elvetia, Turcia) Spatii special dedicate Tchibo in magazine si supermarketuri specializate in vanzarea cu amanuntul Germania: aproximativ 23.400, din care 8.300 comercializeaza produse nealimentare Magazine online: tchibo.de: al 5-lea in topul celor mai vizitate website-uri (sursa: lz-net.de) Magazine on-line independente in Austria, Elvetia, Polonia, Turcia, Cehia Coffee service: Lider pe piata europeana out-of-home Tchibo la nivel international La aproximativ 40 de ani de la infiintarea sa, compania a facut saltul de la afacere nationala la corporatie internationala de succes. Performanta excelenta si expansiunea determinata in Europa Centrala si de Est a transformat Tchibo in unul dintre cei mai mari distribuitori de cafea ai Europei. Pe langa prezenta sa internationala datorata subsidiarilor sai din Polonia, Ungaria, Republica Ceha, Rusia, Ucraina, Austria, Elvetia si Marea Britanie, Tchibo este angajata in activitati de export in peste 40 de tari, in intreaga lume. CAPITOLUL II Testul de asociere mentala spontana Nr. Crt Cuvant indus Frecventa de aparitie 1 Cafea 14 2 Miros 4 3 Cafea aromata 2 4 Energie 2 5 Trezire 2 6 Dimineata 2 7 Somn 1 8 Alintaroma 1 9 Placere 1 10 Chipsuri 1 Studiul a fost efectuat pe un esantion de 30 de persoane cu varste cuprinse intre 20 respectiv 22 de ani, avand ocupatia studenti. Cu ajutorul acestui test putem evidentia calitatile cafelei Tchibo.
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.