Cercetare Calitativa Lipton

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap.1: Prezentarea marcii pagina 2
Cap.2: Testul de asociere pagina 4
Cap.3: Metoda portretului chinezesc pagina 6
3.1 Corelatia marca / VIP pagina 6
3.2 Corelatia marca / culoare pagina 10
3.3 Corelatia marca / animal pagina 11
3.4 Corelatia marca / sport pagina 13
3.5 Corelatia marca / vehicul pagina 15
3.6 Corelatia marca / gen muzical pagina 16
Concluzii pagina 18
Directii viitoare de cercetare pagina 20
Bibliografie pagina 21
Anexe pagina 22


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1
Prezentarea marcii
"Tea can do that"
Ne pricepem la ceai
Sir Thomas Lipton, care s-a nascut in 1850 in Scotia la Glasgow, a investit atat de mult in marketing incat numele sau a devenit sinonim pentru ceaiul de calitate cateva decenii mai tarziu.
In 1890 el a pornit spre Ceylon in cautarea celui mai bun ceai din lume. A transformat cresterea ceaiului intr-o arta subtila si nobila, amestecand ceaiuri pentru a crea arome unice si revigorante care l-au facut faimos si bogat. Sub sloganul "din gradina de ceai direct in ceainic" el a facut ca aceasta bautura sa devina accesibila si populara, pastrandu-i calitatea, dar scazand pretul. 
Lipton a avut un succes rasunator pe piata ceaiurilor. Ceaiurile Lipton au fost foarte bine primite in UK. Initial erau vandute trei tipuri de ceai. Cel de calitate superioara era vandut intr-un pachet galben cu numele Lipton scris pe un scut rosu. Acesta a devenit mai tarziu brandul Lipton Yellow Label. Ceaiurile Lipton au fost introduse si pe piata din US, dar cu mai putin succes deoarece americanii nu erau foarte receptivi la aceasta bautura. 
Pasiunea lui Sir Thomas Lipton pentru cele mai bune amestecuri de ceai i-a adus acestuia privilegiul de a asigura ceaiul pentru regina Victoria si pentru alte familii regale din Europa. La sfarsitul secolului 19, a ajuns sa aiba 300 de angajati din Londra, unde si-a mutat afacerea inceputa in Glasgow; 5000 de oameni pe plantatiile din Ceylon, iar numarul magazinelor sale din Anglia ajunsese la 150.
Lipton a continuat pana in prezent traditia lui Sir Thomas Lipton de a pune ceaiul la dispozitia consumatorilor din intrega lume. Ceaiurile Lipton au ajuns mai populare ca oricand.
Ai la dispozitie o gama variata de LIPTON Tea pentru ca tu sa poti savura gustul minunat si racoritor al ceaiului. Fie ca-l preferi negru sau verde, fierbinte sau rece, Lipton iti ofera exact ceaiul care este pe gustul tau.
1. Lipton Piramide - Infuzii de fructe: Lipton Temptation Summer Fruits, Lipton Citrus Delight, Lipton Charming Rosehip Blackcurrant, Lipton Enchanting Raspberry - Blueberry.
2. Lipton Piramide - ceai negru cu fructe: Lipton Forest Fruit, Lipton Lemon, Lipton Blue Fruit, Lipton Tropical Fruit.
3. Lipton Piramide - ceai verde: Lipton Green Tea Mandarine Orange, Lipton Green Tea Intense Mint, Lipton Green Tea Sencha.
4. Lipton Piramide - ceaiuri speciale: Lipton White Tea, Lipton Gold Tea, Lipton Earl Grey, Lipton Red Tea.
5. Lipton Yellow Label: Lipton Yellow Label, Lipton Earl Grey Tea.
6. Lipton Ice Tea Green
7. Lipton Ice Tea: Lipton Ice Tea Zmeura, Lipton Ice Tea Lamaie, Lipton Ice Tea Piersica, Lipton Ice Tea Mango.
Capitolul 2
Testul de asociere
Acest test este o tehnica prin care li se cere persoanelor intervievate sa scrie primul cuvant care le vine in minte cand aud de un brand anume, in cazul nostru: brandul Lipton.
In urma efectuarii acestui test pe un esantion de 30 de persoane, cu varste cuprinse intre 20 - 25 de ani am obtinut urmatoarele rezultate:
La ce te gandesti cand auzi cuvantul Lipton? Numar de persoane
Fructe 1
Ceai racoritor 9
Sete 1
Bautura 2
Ceai 11
Revigorant 1
Rece 3
Lamaie 1
Sanatate 1
Tabelul nr.1


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare Calitativa Lipton.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!