Cercetare calitativă Lipton

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 3290
Mărime: 5.08MB (arhivat)
Publicat de: Liana Maxim
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Claudia Bobalca

Cuprins

  1. Cap.1: Prezentarea mărcii pagina 2
  2. Cap.2: Testul de asociere pagina 4
  3. Cap.3: Metoda portretului chinezesc pagina 6
  4. 3.1 Corelaţia marcă / VIP pagina 6
  5. 3.2 Corelaţia marcă / culoare pagina 10
  6. 3.3 Corelaţia marcă / animal pagina 11
  7. 3.4 Corelaţia marcă / sport pagina 13
  8. 3.5 Corelaţia marcă / vehicul pagina 15
  9. 3.6 Corelaţia marcă / gen muzical pagina 16
  10. Concluzii pagina 18
  11. Direcţii viitoare de cercetare pagina 20
  12. Bibliografie pagina 21
  13. Anexe pagina 22

Extras din proiect

Capitolul 1

Prezentarea mărcii

"Tea can do that"

Ne pricepem la ceai

Sir Thomas Lipton, care s-a născut în 1850 în Scoţia la Glasgow, a investit atât de mult în marketing încât numele său a devenit sinonim pentru ceaiul de calitate câteva decenii mai târziu.

În 1890 el a pornit spre Ceylon în căutarea celui mai bun ceai din lume. A transformat creşterea ceaiului într-o artă subtilă şi nobilă, amestecând ceaiuri pentru a crea arome unice şi revigorante care l-au facut faimos şi bogat. Sub sloganul "din grădina de ceai direct în ceainic" el a făcut ca această băutură să devină accesibilă şi populară, pastrându-i calitatea, dar scăzând preţul.

Lipton a avut un succes răsunător pe piaţa ceaiurilor. Ceaiurile Lipton au fost foarte bine primite in UK. Iniţial erau vândute trei tipuri de ceai. Cel de calitate superioară era vândut într-un pachet galben cu numele Lipton scris pe un scut roşu. Acesta a devenit mai târziu brandul Lipton Yellow Label. Ceaiurile Lipton au fost introduse şi pe piaţa din US, dar cu mai puţin succes deoarece americanii nu erau foarte receptivi la această băutură.

Pasiunea lui Sir Thomas Lipton pentru cele mai bune amestecuri de ceai i-a adus acestuia privilegiul de a asigura ceaiul pentru regina Victoria şi pentru alte familii regale din Europa. La sfârşitul secolului 19, a ajuns să aibă 300 de angajaţi din Londra, unde şi-a mutat afacerea începută în Glasgow; 5000 de oameni pe plantaţiile din Ceylon, iar numărul magazinelor sale din Anglia ajunsese la 150.

Lipton a continuat până în prezent tradiţia lui Sir Thomas Lipton de a pune ceaiul la dispoziţia consumatorilor din întrega lume. Ceaiurile Lipton au ajuns mai populare ca oricând.

Ai la dispoziţie o gamă variată de LIPTON Tea pentru ca tu să poţi savura gustul minunat şi răcoritor al ceaiului. Fie că-l preferi negru sau verde, fierbinte sau rece, Lipton îţi oferă exact ceaiul care este pe gustul tău.

1. Lipton Piramide - Infuzii de fructe: Lipton Temptation Summer Fruits, Lipton Citrus Delight, Lipton Charming Rosehip Blackcurrant, Lipton Enchanting Raspberry – Blueberry.

2. Lipton Piramide - ceai negru cu fructe: Lipton Forest Fruit, Lipton Lemon, Lipton Blue Fruit, Lipton Tropical Fruit.

3. Lipton Piramide - ceai verde: Lipton Green Tea Mandarine Orange, Lipton Green Tea Intense Mint, Lipton Green Tea Sencha.

4. Lipton Piramide - ceaiuri speciale: Lipton White Tea, Lipton Gold Tea, Lipton Earl Grey, Lipton Red Tea.

5. Lipton Yellow Label: Lipton Yellow Label, Lipton Earl Grey Tea.

6. Lipton Ice Tea Green

7. Lipton Ice Tea: Lipton Ice Tea Zmeură, Lipton Ice Tea Lamaie, Lipton Ice Tea Piersica, Lipton Ice Tea Mango.

Capitolul 2

Testul de asociere

Acest test este o tehnică prin care li se cere persoanelor intervievate să scrie primul cuvânt care le vine în minte când aud de un brand anume, în cazul nostru: brandul Lipton.

În urma efectuării acestui test pe un eşantion de 30 de persoane, cu vârste cuprinse între 20 – 25 de ani am obţinut următoarele rezultate:

La ce te gândeşti când auzi cuvântul Lipton? Număr de persoane

Fructe 1

Ceai racoritor 9

Sete 1

Băutură 2

Ceai 11

Revigorant 1

Rece 3

Lămâie 1

Sănătate 1

Tabelul nr.1

Preview document

Cercetare calitativă Lipton - Pagina 1
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 2
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 3
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 4
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 5
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 6
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 7
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 8
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 9
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 10
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 11
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 12
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 13
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 14
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 15
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 16
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 17
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 18
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 19
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 20
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 21
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 22
Cercetare calitativă Lipton - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Cercetare Calitativa Lipton.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza Pieței de Ice Tea - Proiect Marketing

1. Scurt istoric al produsului la nivel mondial si national Richard Blechynden, proprietarul unei plantatii de ceai, a inventat ice tea la...

Sampling Lipton Ice Tea

1. E greu să găseşti un colţişor al lumii, unde ceaiul nu ar fi solicitat. Această băutură ocupă al doilea loc după apă. Patria ceaiului este China...

Cercetare calitativă Oriflame

CAPITOLUL 1: Prezentarea mărcii Fondată în 1967 de doi fraţi şi prietenul lor, Oriflame este în prezent o companie internaţională de produse...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Piața Ceaiului

1.PRODUSUL a) scurt istoric al produsului la nivel mondial şi naţional LIPTON este marca de ceai numărul 1 în lume, deţinând poziţia de lider...

Ai nevoie de altceva?