Cercetare calitativă - Personalitatea brand-ului Delaco

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1: Prezentarea marcii 1
Capitolul 2:Testul de asociere mentala spontana 2
2.1. Frecventa de aparitie a primelor cuvinte 2
2.2. Categoriile de sens ale cuvintelor 3
2.3.Conotatia raspunsurilor 4
Capitolul 3: Portretul chinezesc 6
3.1 Corelatia marca-VIP 6
3.1.1 Frecventa de aparitie a VIP-urilor 6
3.1.2 Clasificarea VIP-urilor dupa gen 7
3.1.3 Clasificarea VIP-urilor dupa varsta 7
3.1.4 Clasificarea VIP-urilor dupa nationalitate 8
3.1.5 Clasificarea VIP-urilor dupa status socio-profesional 9
3.1.6 Abateri 9
3.2 Corelatia marca-tara 10
3.2.1 Frecventa aparitiei tarilor 10
3.2.2 Clasificare in functie de continentul de apartenenta 11
3.2.3 Clasificare in functie de marimea populatiei 11
3.2.4 Clasificare in functie de Produsul intern brut/ Cap de locuitor 12
3.2.5 Clasificare in functie de dezvoltarea economica 12
3.2.6 Clasificare in functie de relevanta la brand 13
3.2.7 Abateri 13
3.3. Corelatia marca-animal 13
3.3.1 Frecventa aparitiei animalelor 14
3.3.2 Clasificarea dupa criteriul domestic/salbatic 14
3.3.3 Clasificare dupa criteriul carnivore/omnivore 15
3.3.4 Clasificarea dupa animalele brand-ului 15
3.3.5 Abateri 16
3.4 Corelatia marca-culoare 16
3.4.1 Frecventa aparitiei culorilor 16
3.4.2 Clasificarea culorilor dupa criteriul calde/reci 17
3.4.3 Clasificarea dupa non-culori 17
3.4.4 Clasificare dupa apartenenta la culorile produsului 18
3.4.5 Clasificare dupa apartenta la culorile brand-ului 18
3.4.6 Abateri 19
3.5 Corelatia marca-sport 19
3.5.1 Frecventa aparitiei sporturilor 19
3.5.2 Clasificare dupa criteriul sport individual/echipa 20
3.5.3 Clasificare dupa criteriul sport feminin/masculin 20
3.5.4. Clasificare dupa criteriul sport de vara/de iarna 21
3.5.5 Clasificare dupa criteriul sport competitiv/necompetitiv 21
3.5.6 Abateri 22
Concluzii 23
Bibliografie 25
Anexa 26


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1: Prezentarea marcii
Delaco a luat nastere intr-o cabana la Codlea din judetul Brasov in anul 1996. Au pornit la drum plini de optimism si ambitie cu aceasta afacere ce avea doar 3 angajati, astazi devenind unul dintre cei mai importanti producatori de pe piata de lactate din Romania cu un volum de peste 400 de angajati.
Si-au dorit sa aduca pe mesele romanilor produse lactate de o calitate superioara dar si o gama diversificata de produse pentru a acoperi cat mai multe dintre dorintele si nevoile clientilor. In urma acestui fapt, Delaco s-a orientat catre alti producatori de lactate cu aceeasi pasiune pentru a-si diversifica gama de produse.
Printre partenerii sai se numara: ZOTT- "producator german cu traditie" , Bergader- "un producator celebru de branzeturi cu mucegai nobil" , Joya- producator de lactate pe baza de soia si Arla, Castello si Lurpak- celebrii producatori de lactate din Danemarca.
Inca din 1996, Delaco se afla intr-o continua evolutie, reusind de la an la an sa-si diversifice portofoliul de produse, oferindu-le clientilor cele mai bune branzeturi.
In ceea ce priveste gama de produse se remarca urmatoarele: cascaval, telemea, crema de branza, branza topita, mozzarella(Fresca si Gourmet) si multe alte specialitati ce asteapta sa fie incercate de cat mai multi iubitori de lactate.
Figura Nr.1 Print al campaniei Fan Branza
Capitolul 2:Testul de asociere mentala spontana
Testul de asociere mentala spontana reprezinta prima etapa in ceea ce priveste cercetarea calitativa a brand-ului Delaco. Acest test surprinde primul gand al consumatorilor in momentul in care acestia aud numele unui brand. Rezultatele testului de asociere mentala pot fi grupate si interpretate astfel: dupa frecventa lor, apoi dupa categoria de sens iar, intr-un final dupa conotatia pe care cercetatorul o ofera raspunsurilor.
2.1. Frecventa de aparitie a primelor cuvinte
Tabelul nr.1 Frecventa aparitiei
In urma raspunsurilor colectate de la cei patruzeci si sapte de studenti, din anul II, al specializarii Marketing, cel mai mare frecventa de aparitie ii este atribuita cuvantului "cascaval" cu un procentaj de 29,78%. Cuvantul "cascaval" reprezinta produsul de mare popularitate al brand-ului Delaco acesta fiind prezent in majoritatea reclamelor publicitare alaturi de Toni Delaco, ambasador al marcii Delaco ce valorifica produsul(cascavalul), aducandu-i o importanta majora in ochii cumparatorilor.
Branza este de asemenea in topul tendintelor sondajului. Cuvantul face referire pe de o parte la domeniul in care brandul activeaza reprezentand un termen general al mai multor produse: crema de branza, branza topita, branza telemea, branza pufoasa, branza de vaci, etc. Pe de alta parte, cuvantul "branza" poate evidentia aparitia repetata din sloganul de succes al brand-ului Delaco respectiv: "Fan branza".
De asemenea, printre topurile tendintelor s-au regasit si "lactatele" ce reprezinta in termeni superficiali obiectul de activitate al brand-ului Delaco, dar si "lapte", ce reprezinta materia prima de baza in fabricarea lactatelor.
2.2. Categoriile de sens ale cuvintelor
Categoriile de sens ale cuvintelor reprezinta domenii de incadrare a acestora, dupa modul in care cuvantul este perceput. In urma acestei cercetari, dupa ce am analizat cuvintele expuse in Tabelul nr.1 Frecventa aparitiei, de mai sus, am identificat urmatoarele categorii: produs, pozitionarea produsului, trasaturi ale produsului, utilitate si abateri.
Categoria produs reflecta domeniul de activitate al brand-ului si include orice asociere cu produsele vandute de brand pe piata.
Pozitionarea produsului consta in perceptia respondentilor asupra "universului" brand-ului Delaco.


Fisiere în arhivă (1):

  • Cercetare calitativa - Personalitatea brand-ului Delaco.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. https://delaco.ro/
2. https://ro.eyewated.com/ce-semnificatii-sunt-asociate-cu-diferite-culori/
3. https://fanbranza.ro/album-fani/


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!