PREMISELE CERCETARII Verigheta a ramas, de-a lungul timpului, cea mai de pret bijuterie. Este simbolul unitatii si al fidelitatii fata de cel caruia i-ai jurat credinta pentru toata viata. Inelul a devenit cel mai popular simbol al iubirii si al sperantei ca acest sentiment uman poate capta eternitatea. SCOPUL CERCETARII Acesta cercetare vizeaza analiza comportamentului consumatorilor in momentul deciziei de cumparare a produsului verigheta, cat si identificarea principalilor factori decizionali. STABILIREA OBIECTIVELOR CERCETARII Obiectivul principal : analiza comportamentului consumatorilor la achizitia unor verighete si modul in care sunt influentati de factorii socio-culturali, psihologici,demografici si situationali ce ocupa un rol important in procesul decizional. Obiective secundare : Identificarea caracteristicilor pe care le au in vedere cosumatorii in momentul achizitionarii verighetelor; Determinarea criteriilor folosite de catre consumatori in evaluarea verighetelor; Stabilirea categoriilor de verighete ce influenteaza cel mai adesea comportamentul de consum; Determinarea gradului de influenta pe care o are numele magazinului asupra deciziei de consum; Determinarea mijloacelor de informare in ceea ce priveste produsul inainte de a-l achizitiona ; Identificarea nivelului de pret ce sunt dispusi sa il plateasca in achizitionarea verighetelor;
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.