Cercetare Cantitativa - Comportamentul Consumatorilor la Achizitia Verighetelor

Extras din proiect Cum descarc?

PREMISELE CERCETARII
Verigheta a ramas, de-a lungul timpului, cea mai de pret bijuterie. Este simbolul unitatii si al fidelitatii fata de cel caruia i-ai jurat credinta pentru toata viata.
Inelul a devenit cel mai popular simbol al iubirii si al sperantei ca acest sentiment uman poate capta eternitatea.
SCOPUL CERCETARII
Acesta cercetare vizeaza analiza comportamentului consumatorilor in momentul deciziei de cumparare a produsului verigheta, cat si identificarea principalilor factori decizionali.
STABILIREA OBIECTIVELOR CERCETARII
Obiectivul principal : analiza comportamentului consumatorilor la achizitia unor verighete si modul in care sunt influentati de factorii socio-culturali, psihologici,demografici si situationali ce ocupa un rol important in procesul decizional.
Obiective secundare :
Identificarea caracteristicilor pe care le au in vedere cosumatorii in momentul achizitionarii verighetelor;
Determinarea criteriilor folosite de catre consumatori in evaluarea verighetelor;
Stabilirea categoriilor de verighete ce influenteaza cel mai adesea comportamentul de consum;
Determinarea gradului de influenta pe care o are numele magazinului asupra deciziei de consum;
Determinarea mijloacelor de informare in ceea ce priveste produsul inainte de a-l achizitiona ;
Identificarea nivelului de pret ce sunt dispusi sa il plateasca in achizitionarea verighetelor;


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!