Cercetare de Marketing

Extras din proiect Cum descarc?

1. Titlul cercetarii ce va fi efectuata
Cercetare de marketing privind crema de ingrijire pentru barbati
2. Problema decizionala
Firma S.C. Innova Cosmetics S.R.L. doreste sa scoata pe piata un nou produs: crema de intretinere pentru barbati Innova Blue. Cu acest scop vom realiza o cercetare de marketing, ca sa ne formam o imagine clara despre caracteristicile pe care va trebui sa le includa produsul nostru si sa corespunda cat mai bine cerintelor consumatorului.
3. Obiectivele cercetarii :
- cunoasterea preferintelor consumatorului cu privire la: design, aspect estetic,pret, tipul de ten caruia i se adreseaza,ingrediente,miros, alte caracteristici. 
- identificarea celor mai importante caracteristici pe care le va include produsul nostru, si distributia acestuia pe categorii;
- determinarea intentionalitatii de cumparare, atitudinilor consumatorului fata de produsul pe care il vom lansa;
- identificarea segmentelor cumparatorilor potentiali.
4. Metoda cercetarii:
Metoda pe care o vom alege pentru analiza populatiei care va consuma produsul nostru, va fi ancheta. 
Pentru realizarea cercetarii cantitative vom utiliza drept instrument chestionarul.
Cercetarea prin acheta va fi realizata prin chestionare online si la domiciliu. Referitor la metoda online, aceasta metoda prezinta avantaj deoarece este facil de gasit potentialul consumator si consituie totodata un mijloc eficient si rapid de colectare a datelor.Respondentii vor primi chestionarul prin e-mail sau prin intermediul unui program de comunicare directa precum Yahoo Messenger sau Skype si vor trimite inapoi chestionarul completat. Cat despre metoda la domiciliu, comunicarea de acest tip ofera sansa obtinerii de informatii suplimentare sau de lamurire cu privire la unele probleme ce pot apare.
Pentru realizarea cercetarii cantitative vom utiliza drept instrument chestionarul.
C H E S T I O N A R
Buna ziua! Suntem si realizam un studiu de piata pentru lansarea unui nou produs - Crema pentru barbati Innova Blue. Va rog sa-mi acordati cateva minute in acest scop, raspunzand la urmatoarele intrebari:
1. Folositi crema de intretinere pentru ten?
? Da - Nu
2. Daca "Nu", ati fi dispus sa achizitionati una pe viitor?
? Da - Nu
3. Cat de interesati ati fi in cumpararea unui astfel de produs?
- Foarte interesat
- Interesat
- Nu sunt sigur
- Nu prea sunt interesat
- Nu sunt interesat deloc
4. Ce mijloace de informare v-ar determina sa achizitionati un anumit tip de crema de intretinere pentru barbati?
- Reclame TV/ Radio - Reviste/ Ziare
- Afisele publicitare - Internet
- Pliante/ Fluturasi - Recomandarile prietenilor
5. Ce motive v-ar determina sa achizitionati un asemenea produs?
- As cumpara pentru a-l utiliza zilnic, in scopul ingrijirii
- As cumpara doar in cazul in care observ unele probleme ale tenului
- In calitate de cadou
- Pentru colectie
- Pentru orice alt motiv


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!