Cercetare de Marketing

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2131
Mărime: 2.39MB (arhivat)
Publicat de: Silviana Negoiță
Puncte necesare: 7
Feaa, Cercetare de marketing crema pt barbati

Extras din proiect

1. Titlul cercetării ce va fi efectuată

Cercetare de marketing privind crema de ingrijire pentru barbati

2. Problema decizională

Firma S.C. Innova Cosmetics S.R.L. dorește să scoată pe piaţă un nou produs: crema de întreţinere pentru bărbaţi Innova Blue. Cu acest scop vom realiza o cercetare de marketing, ca să ne formăm o imagine clară despre caracteristicile pe care va trebui să le includă produsul nostru și să corespundă cat mai bine cerințelor consumatorului.

3. Obiectivele cercetării :

- cunoașterea preferințelor consumatorului cu privire la: design, aspect estetic,preț, tipul de ten căruia i se adresează,ingrediente,miros, alte caracteristici.

- identificarea celor mai importante caracteristici pe care le va include produsul nostru, și distribuția acestuia pe categorii;

- determinarea intenționalității de cumpărare, atitudinilor consumatorului față de produsul pe care îl vom lansa;

- identificarea segmentelor cumpărătorilor potențiali.

4. Metoda cercetării:

Metoda pe care o vom alege pentru analiza populației care va consuma produsul nostru, va fi ancheta.

Pentru realizarea cercetării cantitative vom utiliza drept instrument chestionarul.

Cercetarea prin achetă va fi realizată prin chestionare online și la domiciliu. Referitor la metoda online, aceasta metodă prezintă avantaj deoarece este facil de găsit potențialul consumator și consituie totodată un mijloc eficient și rapid de colectare a datelor.Respondenții vor primi chestionarul prin e-mail sau prin intermediul unui program de comunicare directă precum Yahoo Messenger sau Skype și vor trimite inapoi chestionarul completat. Cât despre metoda la domiciliu, comunicarea de acest tip oferă șansa obținerii de informații suplimentare sau de lămurire cu privire la unele probleme ce pot apare.

Pentru realizarea cercetării cantitative vom utiliza drept instrument chestionarul.

C H E S T I O N A R

Bună ziua! Suntem și realizăm un studiu de piață pentru lansarea unui nou produs – Crema pentru bărbaţi Innova Blue. Vă rog să-mi acordați câteva minute în acest scop, răspunzând la următoarele întrebări:

1. Folosiți crema de intreținere pentru ten?

 Da - Nu

2. Daca “Nu”, ați fi dispus să achiziționati una pe viitor?

 Da - Nu

3. Cât de interesati ați fi în cumpărarea unui astfel de produs?

- Foarte interesat

- Interesat

- Nu sunt sigur

- Nu prea sunt interesat

- Nu sunt interesat deloc

4. Ce mijloace de informare v-ar determina să achiziționați un anumit tip de cremă de întreținere pentru bărbați?

- Reclame TV/ Radio - Reviste/ Ziare

- Afișele publicitare - Internet

- Pliante/ Fluturași - Recomandările prietenilor

5. Ce motive v-ar determina să achiziționați un asemenea produs?

- Aș cumpăra pentru a-l utiliza zilnic, în scopul îngrijirii

- Aș cumpăra doar în cazul în care observ unele probleme ale tenului

- În calitate de cadou

- Pentru colecție

- Pentru orice alt motiv

Preview document

Cercetare de Marketing - Pagina 1
Cercetare de Marketing - Pagina 2
Cercetare de Marketing - Pagina 3
Cercetare de Marketing - Pagina 4
Cercetare de Marketing - Pagina 5
Cercetare de Marketing - Pagina 6
Cercetare de Marketing - Pagina 7
Cercetare de Marketing - Pagina 8
Cercetare de Marketing - Pagina 9
Cercetare de Marketing - Pagina 10
Cercetare de Marketing - Pagina 11
Cercetare de Marketing - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Cercetare de Marketing Privind Perfecționarea Serviciilor de Transport Comercial în Economia Românească

Cuvânt înainte Economiile moderne funcţionează prin intermediul transporturilor. Transporturile participă alături de alte domenii de activitate la...

Conducerea și organizarea activității de cercetare de marketing - SC Petrom SA

INTRODUCERE În condiţiile socio – economice contemporane, orice întreprindere este preocupată de anticiparea evoluţiei vieţii sale şi a mediului...

Cercetare de Marketing Privind Calitatea Serviciilor Prestate în Cadrul Firmei

Introducere Mi-am ales această temă deoarece am dorit să cunosc mai bine firma la care lucrez, respectiv, S.C. Confiden Travel S.R.L., hotel...

Cercetarea Mediului de Marketing. Studiu de Caz - SC Reflon SRL

Introducere Indiferent de domeniul de activitate, piaţa reprezintă pentru o întreprindere elementul de referinţă pentru activităţile pe care le...

Metodele și tehnicile de cercetare în marketing

CAPITOLUL I: REPERE TEORETICE PRIVIND METODELE ȘI TEHNICILE DECERCETARE ÎN MARKETING 1.1. NOȚIUNEA ȘI FUNCȚIILE CERCETĂRII DE MARKETING...

Cercetare de Piață privind Produsele Lactate

Introducere Studiul continuu al pieţei sau marketing-ul a devenit, în ultimele decenii, preocuparea de căpetenie a oricărei firme care vrea să se...

Cercetare de marketing privind consumul de fast-food în rândul studenților din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza (UAIC) din Iași

1. Cercetări de marketing Creșterea rolului marketingului în activitatea economică a firmelor este posibilă numai prin buna fundamentare a...

Metode Utilizate în Cercetarea de Marketing

ARGUMENT Informaţiile reprezintă la ora actuală o marfă cu valoare foarte mare, mai mare chiar decât a unor resurse strategice (aur, uraniu etc.)...

Ai nevoie de altceva?