Extras din proiect
1. Titlul cercetării ce va fi efectuată
Cercetare de marketing privind crema de ingrijire pentru barbati
2. Problema decizională
Firma S.C. Innova Cosmetics S.R.L. dorește să scoată pe piaţă un nou produs: crema de întreţinere pentru bărbaţi Innova Blue. Cu acest scop vom realiza o cercetare de marketing, ca să ne formăm o imagine clară despre caracteristicile pe care va trebui să le includă produsul nostru și să corespundă cat mai bine cerințelor consumatorului.
3. Obiectivele cercetării :
- cunoașterea preferințelor consumatorului cu privire la: design, aspect estetic,preț, tipul de ten căruia i se adresează,ingrediente,miros, alte caracteristici.
- identificarea celor mai importante caracteristici pe care le va include produsul nostru, și distribuția acestuia pe categorii;
- determinarea intenționalității de cumpărare, atitudinilor consumatorului față de produsul pe care îl vom lansa;
- identificarea segmentelor cumpărătorilor potențiali.
4. Metoda cercetării:
Metoda pe care o vom alege pentru analiza populației care va consuma produsul nostru, va fi ancheta.
Pentru realizarea cercetării cantitative vom utiliza drept instrument chestionarul.
Cercetarea prin achetă va fi realizată prin chestionare online și la domiciliu. Referitor la metoda online, aceasta metodă prezintă avantaj deoarece este facil de găsit potențialul consumator și consituie totodată un mijloc eficient și rapid de colectare a datelor.Respondenții vor primi chestionarul prin e-mail sau prin intermediul unui program de comunicare directă precum Yahoo Messenger sau Skype și vor trimite inapoi chestionarul completat. Cât despre metoda la domiciliu, comunicarea de acest tip oferă șansa obținerii de informații suplimentare sau de lămurire cu privire la unele probleme ce pot apare.
Pentru realizarea cercetării cantitative vom utiliza drept instrument chestionarul.
C H E S T I O N A R
Bună ziua! Suntem și realizăm un studiu de piață pentru lansarea unui nou produs – Crema pentru bărbaţi Innova Blue. Vă rog să-mi acordați câteva minute în acest scop, răspunzând la următoarele întrebări:
1. Folosiți crema de intreținere pentru ten?
Da - Nu
2. Daca “Nu”, ați fi dispus să achiziționati una pe viitor?
Da - Nu
3. Cât de interesati ați fi în cumpărarea unui astfel de produs?
- Foarte interesat
- Interesat
- Nu sunt sigur
- Nu prea sunt interesat
- Nu sunt interesat deloc
4. Ce mijloace de informare v-ar determina să achiziționați un anumit tip de cremă de întreținere pentru bărbați?
- Reclame TV/ Radio - Reviste/ Ziare
- Afișele publicitare - Internet
- Pliante/ Fluturași - Recomandările prietenilor
5. Ce motive v-ar determina să achiziționați un asemenea produs?
- Aș cumpăra pentru a-l utiliza zilnic, în scopul îngrijirii
- Aș cumpăra doar în cazul în care observ unele probleme ale tenului
- În calitate de cadou
- Pentru colecție
- Pentru orice alt motiv
Preview document
Conținut arhivă zip
- Cercetare de Marketing.doc