Cercetare de Marketing - Aspirator

Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul I
PIATA
Introducere
Este greu de imaginat astazi o casa in care sa nu existe un aspirator.
Matura si mopul sunt tot mai rar utilizate in ultima vreme, in locul lor castigand teren aspiratorul.
In trecut aspiratorul era atat de mare incat trebuia folosit de doi oameni din exteriorul casei, o munca istovitoare doar pentru a elimina praful acumulat pe covoare.
Aspiratorul reprezinta una dintre cele mai bune inventii ale secolului nostru. Oricine a inteles de ce este atat de important acest aparat cu ajutorul caruia poti sa-ti lustruiesti incaperea in care locuiesti in cateva minute.
Firma noastra isi propune sa lanseze pe piata noul aspirator cu aburi destinat in special familiilor cu copii venind cu o serie de beneficii prin intermediul carora va deveni indispensabil din casele oamenilor.
1.1 Descrierea pietei:
1.1.1 Principalii clienti pentru care sunt concepute aceste produse sunt reprezentati de adultii cu venituri proprii si care considera aspiratoarele utile casei lor.
In acest domeniu al electrocasnicelor nu exista un numar ridicat de nonconsumatori deoarece acestea se gasesc in marea majoritate a locuintelor.
In categoria nonconsumatorilor absoluti sunt incluse persoanele cu dizabilitati deoarece nu au capacitatea fizica de a folosi aceste produse.
Categoria nonconsumatorilor relativi este reprezentata de:
- persoanele cu venituri insuficiente achizitionarii acestor produse;
- persoanelor in varsta din mediul rural pentru ca prefera sa ramana la modul traditional de curatare a casei sau nu il cumpara din motivul ca acesta consuma prea multa energie electrica.
1.1.2 Principalele criterii de segmentare ale pietei
Venitul (<600 lei, 601 lei-1000 lei, >1001 lei)
Varsta (<18 ani, 18-55 ani, >55 ani)
Sex (feminin, masculin)
Regiune (mediul urban si mediul rural)
Stilul de viata (persoane dezordonate, ordonate sau obsedate de curatenie)
1.1.3 Segmentarea pietei dupa avantaje
Segmentul 1: Pret accesibil
Segmentul 2: Durata de viata indelungata a produsului
Segmentul 3: Marime si aspect
Segmentul 4: Putere de aspirare mare + zgomot redus
Segmentul 5: Capacitatea sacului de stocare a prafului
Segmentul 6 : Renumele firmei
1.1.4 Caracteristici ale pietei tinta
Piata careia i se adreseaza firma este formata din persoanele avand venituri mai mari de 600 lei, apartinand ambelor sexe, cu o varsta cuprinsa intre 18 si 55 ani, provenind din mediul urban si avand un stil de viata ordonat in special familiile cu copii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing - Aspirator.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!