Cercetare de Marketing - Ceai Negru

Proiect
4.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 22 în total
Mărime: 956.92KB (arhivat)
Publicat de: Titus Dragomir Puiu
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Patricia Bertea

Extras din proiect

Studiu introductiv - cercetare de marketing

Oferă informaţii despre consumatorii individuali sau organizaţionali, despre atitudinile, opiniile şi comportamentele lor, precum şi despre starea şi evoluţia mediul de marketing;

Firma “Healthful” îşi propune să afle dacă va lansa noul produs PEACH BLACK TEA pe piaţa ceaiurilor, dacă acesta va fi acceptat de către cumpărători având în vedere că este un produs care vine cu noutăţi în domeniu.

LANSAREA PRODUSULUI

Componentele de marketing ale produsului sunt:

atributele ( caracteristicile fizice )

funcţiile ( utilitatea produsului )

sistemul de susţinere

Caracteristicile fizice ale produsului

Culoarea şi stilul

Gustul / aroma

Gabaritul

Funcţiile produsului

Estetică;

Calitate a produsului;

Uşor de transportat (dimensiune mică);

Termen de valabilitate de lungă durată;

Igienică.

Obiective

Repartiţia intenţiilor de cumpărare pentru produs în funcţie de diversele caracteristici ale acestuia: calitatea, dimensiune, termen de valabilitate mare, sănătos;

Repartiţia intenţiilor de cumpărare în funcţie de modalitatea de achiziţie;

Studierea imaginii produsului în funcţie de preferinţele cumpărătorilor: satisfăcătoare, neutră sau nesatisfăcătoare;

Studierea acceptabilităţii produsului în funcţie de preţul de vînzare stabilit de reprezentantul oficial (relaţia cerere-preţ).

Ipoteze

Dorinţa de a testa un produs nou lansat pe piaţă constituie motivul principal ce justifică intenţia de cumpărare a produsului;

Cele mai importante caracteristici atractive ale produsului, sunt marimea cutiei, calitate şi durabilitate;

Imaginea produsului este satisfacatoare în funcţie de preferinţele consumatorilor;

METODA CERCETĂRII DE MARKETING

ANCHETA - este bazată pe surse de informaţii primare şi secundare.

CHESTIONARUL- este intrumentul metodologic cel mai des utilizat în cercetările de marketing.

1. Consumaţi ceai negru?

2. Care sunt motivele pentru care consumaţi ceai negru?

3. Câte ceşti de ceai negru consumaţi zilnic?

4. În mod frecvent consumaţi ceai negru în conţinut simpu sau cu arome?

5. Unde obisnuiţi să consumaţi acest ceai?

6. Ce părere aveţi de combinaţia <ceai negru arome de piersici>?

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing - Ceai Negru.ppt

Alții au mai descărcat și

Plan de marketing - ceai de mentă Celmar

A.Prezentarea firmei Istoric Compania CELMAR TRADING SRL a fost infiintata in 1992 si are ca obiect de activitate producerea ceaiurilor...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

SC Dimbovita SA - producător autohton de încălțăminte pe piața românească

1.1. CADRUL LEGAL DE FUNCTIONARE SI OBIECTUL DE ACTIVITATE AL SOCIETATII Societatea comerciala DIMBOVITA SA este cea mai veche si reprezentativa...

Mix de marketing - geantă de laptop L-Bag

Capitolul 1.Analiza pieței Obiectul de activitate al firmei Long Lifeesteproducerea şi comercializarea de genti de laptop. Ne propunem sa aducem...

Rochii de Seară pentru Femei Însărcinate

Partea I: Piața Introducere Societatea românească, la fel ca toate cele din restul Europei Răsăritene, a suferit multe schimbări după renunţarea...

Piața Ceaiului

1.PRODUSUL a) scurt istoric al produsului la nivel mondial şi naţional LIPTON este marca de ceai numărul 1 în lume, deţinând poziţia de lider...

Cercetare de Marketing Ceai Negru

1. Studiu introductiv - cercetare de marketing Cercetările de marketing oferă informaţii despre consumatorii individuali sau organizaţionali,...

Mixul de marketing pentru perforator de hârtie

Scurt rezumat al proiectelor anterioare Societatea Sc. Freedom Group SRL încearcă să surprindă consumatorii de produse birotice cu un nou concept...

Cercetare de Marketing

Oportunitatea lansării papionului marca ALB şi NEGRU 1. Definirea problemei. 2. Scopul cercetării şi obiective. 3. Metoda cercetării. 4....

Analiză Multidimensională

Capitolul 1 METODELE MULTIVARIATE – INSTRUMENTE PERFORMANTE DE ANALIZA A DATELOR DE MARKETING Analiza statistica multivariata exista de...

Ai nevoie de altceva?