Cercetare de Marketing GPV

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 49 în total
Cuvinte : 10062
Mărime: 178.75KB (arhivat)
Publicat de: Martin Moldovan
Puncte necesare: 7
Societatea GPV Romania , este parte componentă a grupului francez GPV GROUPE. Având o experienţă de peste un secol, GPV GROUPE, cu filiale în 14 ţări, este unul dintre cei mai mari producător de plicuri şi furnizor de servicii conexe, fiind în prezent printre leaderii europeni de pe această piaţă.

Extras din proiect

1. Prezentarea generală a întreprinderii Gpv

Societatea GPV Romania , este parte componentă a grupului francez GPV GROUPE. Având o experienţă de peste un secol, GPV GROUPE, cu filiale în 14 ţări, este unul dintre cei mai mari producător de plicuri şi furnizor de servicii conexe, fiind în prezent printre leaderii europeni de pe această piaţă.

GPV Romania a fost înfiinţată în anul 1996, iar în prezent deţine 3 puncte de lucru în Timişoara, Iaşi şi Bucureşti, care acoperă printr-o largă reţea de distribuţie cererea de plicuri din întreaga ţară. Fabrica, situată la Cluj-Napoca, are în dotare capacităţi de producţie care permit obţinerea a 1 miliard de plicuri anual. Pentru 2007, societatea şi-a propus dezvoltarea reţelei de distribuţie exisente deja prin lărgirea comenzilor către marile lanţuri de hypermarketuri şi supermarketuri: Carrefour, Cora, Pic, Selgros, Metro, Auchan care permit intrarea pe pieţele europene printr-un număr mare de magazine, şi lărgirea gamei de produse. De asemenea, în oferta GPV au fost incluse şi pachete promoţionale, apoi, individual, cuburi de hârtie şi bloc notes-uri, produse în fabrica de la Cluj.

Gama Osez la couleur şi gama Fantasy, care urmează să fie lansate în acest an şi pe piaţa românească vor atrage publicul tânăr prin culorile şi formele deosebite. GPV işi propune totodată lansarea de noi produse şi servicii conexe. Odată cu înfiinţarea companiei franceze GPV Packaging Solution, al cărui reprezentant pentru Europa de Est va fi GPV Romania - vor fi lansate şi pe piaţa românească serviciile de înfoliere poştală. Anul 2004 a înregistrat mari progrese în dezvoltarea punctelor de lucru de la Iaşi şi Timişoara, potenţând realizarea unei cote regionale de piaţă ridicate, ce a depăşit previziunile specialiştilor noştri. Totodată, serviciile de mailing furnizate de compania asociată, GPV Mail Services, au înregistrat succese şi au permis satisfacerea cât mai complexă a nevoilor clienţilor societăţii.

Reţeaua GPV Groupe este una dintre cele mai mari companii private din domeniul industriei producătoare de plicuri din Europa. Clienţii beneficiaza de competenţa celor peste 20 de întreprinderi şi peste 1300 de angajaţi. 600 de milioane de plicuri se produc numai în România, iar companiile integrate reţelei GPV GROUPE produc peste 25 de milioane de plicuri zilnic. În prezent, comenzile clienţilor se realizează pe maşini cu alimentarea de hârtie în bobine şi maşini cu alimentarea de hârtie din foi, numai România cu un total de 16 maşini. În cadrul întregii reţele compania are la dispoziţie mai mult de 200 de maşini cu alimentarea de hârtie din bobine şi maşini cu alimentarea de hârtie din foi. În 2006 s-a realizat o cifra de afaceri de 280 milioane euro.

Numai în Cluj se folosesc 15 maşini ultra moderne, prin utilizarea cărora, poate acoperi toate dimensiunile cu orice tip de gumare, în funcţie de necesităţi. Poate produce ferestre de toate formele şi dimensiunile. Prin urmare, sunt capabili să realizeze una sau mai multe ferestre la fiecare plic, în conformitate cu necesităţile clienţilor. Cu ajutorul unităţii de amestec al culorilor, asistată de computer, poate ţine seama de calitatea hârtiei pentru a asigura o constantă a procentelor de amestec ce sunt necesare pentru culori individuale. Datele sunt salvate, astfel să se poată garanta că realizarea este exact aceeaşi nuanţă de culoare în cazul în care se repetă o anumită comandă.

Metodele moderne de depozitare asigură stocuri permanente, care fac posibilă o servire promptă a tuturor clienţilor.

Plicurile GPV sunt adaptate perfect pentru orice tip de culoare sau imprimare, suportă ferestre de orice dimensiune şi(sau) formă dovedindu-se un instrument de marketing eficient pentru industria creativă şi nu numai.

Valorile pe care doreşte compania să le împartăşească colaboratorilor ei, cu scopul de a consolida coeziunea grupui sunt:

- securitatea obţinută prin profit

- consegvenţa în realizarea strategiei alese

- satisfacerea clientului respectând exigenţele Grupului

- necesitatea obţinerii de profit

- spirit intreprinzător şi spirit de echipă

- luciditate şi dreptul de a greşi

- disponibilitate

- aptitudinea de a surprinde esenţialul

- promovare în funcţie de rezultate a angajaţilor societăţii

- diferenţa concepută ca un avantaj concurenţial

- implicarea individuală

- transparenţa în scopul consolidarii încrederii

- respectarea confidenţialităţii know-how-ului Grupului.

Obiectul de activitate :

- obiectul principal de activitate este : Alte lucrări de editare(editarea de fotografii, gravuri de cărţi poştale, orare, formulare, afişe, alte tipărituri; expedierea şi gestionarea corespondenţei)

Preview document

Cercetare de Marketing GPV - Pagina 1
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 2
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 3
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 4
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 5
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 6
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 7
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 8
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 9
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 10
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 11
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 12
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 13
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 14
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 15
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 16
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 17
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 18
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 19
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 20
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 21
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 22
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 23
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 24
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 25
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 26
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 27
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 28
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 29
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 30
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 31
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 32
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 33
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 34
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 35
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 36
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 37
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 38
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 39
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 40
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 41
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 42
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 43
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 44
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 45
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 46
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 47
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 48
Cercetare de Marketing GPV - Pagina 49

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing GPV.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?