Cercetare de marketing - lampă de birou

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1448
Mărime: 12.41KB (arhivat)
Publicat de: Edmond Chelaru
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Oana, Anton
prezentat in cadrul FEAA

Extras din proiect

Lansarea lămpii de birou ,,symphonylight”

1.Problema deciziţională

Firma ,,LAMPILUX” lider pe piaţa Moldovei de electronice si electrocasnice are în stadiu de dezvoltare un nou produs, lampa de birou symphonylight .Îşi propune lansarea pe piaţă acestui produs de iluminat dorind să determine impactul pe care îl va avea acest nou produs asupra consumatorilor.

2.Obiectivele cercetarii

În urma acestei cercetări se doreşte atingerea următoarelor obiective:

*Determinarea intenţiei de cumpărare

*Ce îmbunătăţi ar trebui aduse noului produs pentru a atrage câţi mai mulţi clienţi?

* Care este preţul maxim şi cel minim pe care sunt dispuşi clienţii să-l plătească?

*Timpul de utilizare al produsului de către consumatori

* Identificarea pe segmente de consumatori ( vârstă, venituri).

3.Metoda cercetarii

Ca metode de cercetare am folosit ancheta reprezentând o analiză a unei populaţii de date ,în vederea obţinerii de răspunsuri referitoare la un produs,o piaţă,un fenomen.Drept instrument am folosit chestionarul care se poate realiza prin mai multe metode:

*stradal –am folosit această metodă în primul rând ca si avantaje posibilitatea de a explica celor intervievati intrebarile neclare ,de observare a reactiilor acestora , rapiditatea raspunsurilor si nu in ultimul rand posibilitatea de abordare a persoanelor direct in arealul teritorial care ne intereseaza .

În funcţie de complexitatea chestionarului şi aspectul vremii anchetarea se poate

realiza pe stradă sau intr-un loc special amenajat-interiorul unui magazin,un spatiu special amenajat,un cort,etc.

*telefonic-. Colectarea telefonică a informaţiilor este o strategie fezabilă în aceste ţări deoarece un procent satisfăcător de cămine dispun de abonament telefonic (peste 90%). În alte contexte, mai deprivate din punct de vedere economic sau al infrastructurii disponibile, aplicarea telefonică a chestionarelor nu este recomandabilă datorită problemelor de reprezentativitate.

Avantajele anchetelor prin telefon:

-rapiditate

-mare arie de acţiune

-studiu pilot în condiţii ideale

-fiabilitate

-cost redus

-introducerea rapidă a datelor

-control constant al terenului

*prin internet-mail am apelat la aceasta metoda adica la ancheta prin chestionar pentru ca este o metoda clasica si rapida in culegerea datelor si pt a ajunge la o cincluzie legata de prod nostru si sa vedem daac celelelte pers ar fi incantati de o asemenae lanasare pe piata.

Pentru lansarea produsului ,,lampa de birou symphonilight” am folosit ca instrument al anchetei chestionarul.

Conceperea chestionarului reprezintă o activitate de maximă importanţă pentru orice cercetare de marketing bazată pe o anchetă prin sondaj, deoarece calitatea chestionarului determină rezultatele cercetării.

5. Bună ziua!Mă numesc Azoiţei Andreea reprezint firma “Lampilux”,firmă ce doreşte să lanseze un nou produs. Fac o cercetare a pieţei.Dacă aveţi amabilitatea de a răspunde la următoarele întrebări.Răspunsurile dumneavoastră sunt foarte importante pentru reuşita cercetării şi vă asigurăm că vor rămâne strict confidenţiale!

Vă multumim!

Preview document

Cercetare de marketing - lampă de birou - Pagina 1
Cercetare de marketing - lampă de birou - Pagina 2
Cercetare de marketing - lampă de birou - Pagina 3
Cercetare de marketing - lampă de birou - Pagina 4
Cercetare de marketing - lampă de birou - Pagina 5
Cercetare de marketing - lampă de birou - Pagina 6
Cercetare de marketing - lampă de birou - Pagina 7
Cercetare de marketing - lampă de birou - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing - Lampa de Birou.doc

Alții au mai descărcat și

Cercetare de piață lampă de birou

Raport de cercetare 1.Titlul raportului de cercetare Atitudinea consumatorilor asupra multifuncționalității și design-ului modern al lămpii de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Cercetare de piață - lampă de birou

REZUMAT INTRODUCTIV „Luxram Com SRL” a fost înfiinţată în anul 1993 în Bucureşti, specializată în comercializarea şi fabricarea lămpilor de birou...

Cercetare de piață lampă de birou

Raport de cercetare 1.Titlul raportului de cercetare Atitudinea consumatorilor asupra multifuncționalității și design-ului modern al lămpii de...

Plan de marketing pentru produsul - Lampă de birou Bright Shine

Introducere Acest proiect are ca scop realizarea unui plan de marketing pentru a asigura lansarea cu succes a produsului lampă de birou. Planul se...

Crearea și lansarea pe piață a unui nou produs din gama lămpilor

I. Problema decizionala Firma noastra isi propune sa lanseze pe piata din Romania un nou tip de lampa de birou. Planuim fie lansarea lampilor cu...

Marketing - lampă USB pentru laptop

Lampa flexibilă cu leduri pentru laptop este perfectă pentru utilizarea în avion, întâlniri (conferinţe) sau seara în pat. Se conectează direct la...

Lămpi de birou - Carpe Diem

Rezumat introductiv Produsul nostru de referinţă este lampa de birou Carpe - Diem. LUXRAM S.A. are o bogată experienţă în fabricarea şi...

Marketing - lampă de birou

1. Introducere “Bella Luce” este o firmă înfiinţată în anul 2000, în Iaşi, având ca obiect de activitate fabricarea şi comercializarea lămpilor de...

Strategia națională de export 2005-2009 - România

1. Introducere si ratiune 1.1 Premize În mai 2004 Comisia pentru Strategie, Competitivitate, Marketing si Branding împreuna cu Consiliul de...

Ai nevoie de altceva?