Cercetare de Marketing - Lampa de Birou

Extras din proiect Cum descarc?

Lansarea lampii de birou ,,symphonylight"
1.Problema decizitionala 
Firma ,,LAMPILUX" lider pe piata Moldovei de electronice si electrocasnice are in stadiu de dezvoltare un nou produs, lampa de birou symphonylight .Isi propune lansarea pe piata acestui produs de iluminat dorind sa determine impactul pe care il va avea acest nou produs asupra consumatorilor.
2.Obiectivele cercetarii
In urma acestei cercetari se doreste atingerea urmatoarelor obiective:
*Determinarea intentiei de cumparare
*Ce imbunatati ar trebui aduse noului produs pentru a atrage cati mai multi clienti?
* Care este pretul maxim si cel minim pe care sunt dispusi clientii sa-l plateasca?
*Timpul de utilizare al produsului de catre consumatori
* Identificarea pe segmente de consumatori ( varsta, venituri).
3.Metoda cercetarii
Ca metode de cercetare am folosit ancheta reprezentand o analiza a unei populatii de date ,in vederea obtinerii de raspunsuri referitoare la un produs,o piata,un fenomen.Drept instrument am folosit chestionarul care se poate realiza prin mai multe metode:
*stradal -am folosit aceasta metoda in primul rand ca si avantaje posibilitatea de a explica celor intervievati intrebarile neclare ,de observare a reactiilor acestora , rapiditatea raspunsurilor si nu in ultimul rand posibilitatea de abordare a persoanelor direct in arealul teritorial care ne intereseaza .
In functie de complexitatea chestionarului si aspectul vremii anchetarea se poate 
realiza pe strada sau intr-un loc special amenajat-interiorul unui magazin,un spatiu special amenajat,un cort,etc.
*telefonic-. Colectarea telefonica a informatiilor este o strategie fezabila in aceste tari deoarece un procent satisfacator de camine dispun de abonament telefonic (peste 90%). In alte contexte, mai deprivate din punct de vedere economic sau al infrastructurii disponibile, aplicarea telefonica a chestionarelor nu este recomandabila datorita problemelor de reprezentativitate. 
Avantajele anchetelor prin telefon:
-rapiditate
-mare arie de actiune 
-studiu pilot in conditii ideale 
-fiabilitate 
-cost redus 
-introducerea rapida a datelor
-control constant al terenului 
*prin internet-mail am apelat la aceasta metoda adica la ancheta prin chestionar pentru ca este o metoda clasica si rapida in culegerea datelor si pt a ajunge la o cincluzie legata de prod nostru si sa vedem daac celelelte pers ar fi incantati de o asemenae lanasare pe piata.
Pentru lansarea produsului ,,lampa de birou symphonilight" am folosit ca instrument al anchetei chestionarul.
Conceperea chestionarului reprezinta o activitate de maxima importanta pentru orice cercetare de marketing bazata pe o ancheta prin sondaj, deoarece calitatea chestionarului determina rezultatele cercetarii.
5. Buna ziua!Ma numesc Azoitei Andreea reprezint firma "Lampilux",firma ce doreste sa lanseze un nou produs. Fac o cercetare a pietei.Daca aveti amabilitatea de a raspunde la urmatoarele intrebari.Raspunsurile dumneavoastra sunt foarte importante pentru reusita cercetarii si va asiguram ca vor ramane strict confidentiale!
Va multumim!


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing - Lampa de Birou.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!