Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro

Proiect
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 44 în total
Cuvinte : 5336
Mărime: 125.17KB (arhivat)
Publicat de: Sabina Duma
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Cap. I: Prezentarea produsului

Marlboro este un brand de ţigări produse de Altria. În 2001 a fost cel mai popular brand de ţigări din SUA şi la ora actuală sunt cele mai vândute ţigări din lume. "Marlboro Man" şi "Marlboro Country" sunt recunoscute ca simboluri ale culturii americane.

Pe 5 ianuarie 2005, Philip Morris a sărbătorit 50 de ani de la preluarea brandului Marlboro. Acum 50 de ani Philip Morris a repoziţionat Marlboro de la un brand feminin la o serie de modele masculine. Între anii 1908-1953 Marlboro a adoptat o strategie de marketing pentru atragerea clientelei feminine. Din 1954 Marlboro schimbă designul pachetului de ţigări şi filtrul. Între anii 1956-1961 se introduce conceptul de "Bărbatul Marlboro", bărbatul puternic şi sigur pe el (1958 - "Where there's a man there's a Marlboro"). În 1972 scot pe piaţă ţigările Marlboro Lights. În 1973 se descoperă ţinutul Marlboro, reclama se bazează pe "Bărbatul Cowboy". În 1989 se lansează ţigările Marlboro Ultra Lights.

Azi, Marlboro deţine peste 40 % din piaţa ţigărilor din SUA şi a devenit unul dintre lideri pe piaţă, aducând profituri considerabile pentru Philip Morris.

Piaţa pentru Marlboro a crescut cu peste 10 procente în 1971, cu peste 20 de procente în 1983, peste 30% în 1995 şi peste 40% în 2005. Consumul de ţigări Marlboro a dus la moartea a peste 2,3 milioane de americani din 1955 până in 2000 şi cu o cifră de estimare de 1,6 milioane de decese în următorii 10 ani. În alt mod să zicem că în 2005 Marlboro va avea peste 30% din totalul deceselor datorate ţigărilor. Vor fi mult mai multe decese dacă piaţa ţigărilor Marlboro va creşte cum a crescut în trecut.

Brandul Marlboro este foarte dezvoltat deoarece au o gamă diversificată de ţigări: Marlboro Medium, Marlboro Light, Marlboro Blend 27, Marlboro Menthol Light, Marlboro Ultra Lights, Marlboro Full Flavour Menthol, Marlboro Menthol Ultra Lights, Marlboro Full Flavour, Marlboro Menthol Milds. În România nu sunt comercializate toate tipurile de ţigări Marlboro, ci doar Marlboro (pachet roşu), Marlboro Lights (pachet auriu) şi Marlboro Ultra Lights (pachet argintiu). Pe piaţă se găsesc pachetele mari (ţigări scurte sau lungi) la preţul de 4,99 lei şi pachetele mici la preţul de 2,5 lei.

Cap.II: Elaborarea metodologiei de realizare a cercetarii

I. SCOP

Studierea imaginii produsului ţigări Marlboro

II. OBIECTIVE

1. Să se cunoască preferinţa studenţilor pentru un anumit tip de tigari

2 .Să se cunoască obiceiul de cumpărare al studenţilor.

3. Să se cunoască cantitatea consumată de tigari.

4 .Să se cunoască repartizarea cheltuielilor pe tipuri de tigari

5. Să se cunoască părerea consumatorilor despre produsele Marlboro

6. Sa se cunoasca aprecierea calitatii, a pretului, a ambalajului

7. Sa se cunoasca gradul de influenta al reclamei si a actiunilor promotionale asupra optiunilor de cumparare

8. Determinarea gradului in care o persoana retine o reclama publicitara facuta unui produs Marlboro

9. Determinarea gradului de multumire a populatiei in ceea ce priveste calitatea produselor Marlboro

10. Identificarea surselor din care se informeaza persoanele intervievate.

III. IPOTEZE

1. Marca de tigari Marlboro este cunoscuta in proportie de 85% pe piata romaneasca.

2. Majoritatea persoanele intervievate cunosc macar unul din tipurile de tigari Marlboro

3. Peste 9% din persoanele intervievate fumeaza tigari Marlboro

4. Foarte multe personae intervievate au auzit pentru prima data de Marlboro din massmedia

5. Cea mai mare parte din persoanele intervievate care fumeaza tigari Marlboro considera corespunzator raportul pret – asteptari.

6. Foarte multe persoane considera ca Marlboro este lider pe piata romaneasca.

7. 75% din persoanele intervievate care au varsta cuprinsa intre 19 – 45 de ani si au un stil de viata activ considera tigarile Marlboro de foarta buna calitate

Preview document

Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 1
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 2
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 3
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 4
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 5
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 6
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 7
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 8
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 9
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 10
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 11
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 12
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 13
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 14
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 15
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 16
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 17
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 18
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 19
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 20
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 21
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 22
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 23
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 24
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 25
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 26
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 27
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 28
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 29
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 30
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 31
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 32
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 33
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 34
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 35
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 36
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 37
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 38
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 39
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 40
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 41
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 42
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 43
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 44
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 45
Cercetare de marketing marca de țigări Mallboro - Pagina 46

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing Marca de Tigarii Mallboro.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect Malboro

La baza alegerii tigarilor Marlboro ca obiect al proiectului nostru au stat mai multi factori precum preferintele personale, popularitatea de care...

Strategii de Marketing ale Companiilor Multinaționale pe Piața Produselor de Tutun din România

INTRODUCERE Piaţa a apărut cu multe secole în urmă ca o punte de legătură între producţie şi consum. Alvin Toffler consideră că premisa ce a stat...

Philpip Morris - Politici de Marketing

ISTORIC Philip Morris International, parte a grupului de companii Altria, este una din cele mai mari companii de tutun din lume. În prezent...

Studiu de Caz privind Comunicarea de Marketing pe Piața Berii în România

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE ÎN COMUNICAREA DE MARKETING. 1.1. ISTORICUL COMUNICARII DE MARKETING Comunicarea este un proces ale carui origini sunt...

Strategia de distribuție - Marlboro

I. Prezentarea companiei În anul 1847 un producător britanic pe nume Philip Morris şi-a lansat o afacere cu tutun. El a deschis la Londra o...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?