Cercetare de marketing pe firma Avon

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2095
Mărime: 21.82KB (arhivat)
Publicat de: Miruna Ungureanu
Puncte necesare: 7
Universitatea Transilvania Braşov Facultatea de Ştiinţe Economice Afaceri internaţionale

Extras din proiect

Tema cercetării pe care mi-am propus să o realizez se numeşte "Opinii, atitudini şi comportamente ale clienţilor firmei Avon Cosmetics cu privire la calitate produselor oferite".

Avon Cosmetics este o companie de vânzări directe, producătoare de cosmetice, parfumuri, bijuterii şi jucării din Statele Unite, înfiinţată în anul 1886. Avon este o companie de multi-level marketing şi este prezentă în peste 135 de ţări.

Printre produsele Avon se numără produse de make-up, de îngrijire a tenului, a pielii şi a părului, parfumuri, precum şi bijuterii. Iniţial compania se adresa publicului feminin dar şi-a extins oferta şi la produse pentru bărbaţi şi pentru copii.

Această cercetare de marketing ne va oferi informaţii concrete despre cum percep clienţii firmei "Avon Cosmetics", calitatea produselor oferite.

Informaţiile vor folosi firmei în vederea stabilirii poziţiei acesteia pe piaţă şi a determinării gradului de satisfacere a consumatorilor de produse cosmetice, dar şi în scopul atragerii unei clientele potenţiale.

Datorită crizei economice mondiale managerii firmei Avon Cosmetics au realizat că în ultimele luni le-au scăzut vânzările, există o serie de clienţi care au apelat la produse similare iar firma pierde teren în faţa concurenţilor.

Această problemă a făcut necesară realizarea unei cercetări cu titlul “Comportamentul consumatorilor de produse cosmetice Avon din municipiul Braşov şi preferinţele acestora în materie de produse cosmetice.

Aceasta cercetare a fost comandată de Avon Cosmetics Braşov pentru a putea realiza o privire de ansamblu asupra întregii regiuni şi pentru a putea stabilii strategiile pe care trebuie să le aplice în viitor pe această piaţă.

Ipoteze generale:

1. O mare parte din clienţii firmei sunt interesaţi în mod special de produsele cosmetice.

2. Clienţii firmei Avon sunt fideli, neapelând şi la alte firme.

3. Clienţii firmei "Avon Cosmetics" sunt mulţumiţi de produsele oferite.

4. Dorinţa de a fi pe cont propriu duce la creşterea numărului celor care doresc să devină reprezentanţi Avon.

5. O mică parte din clienţii firmei au apelat la returnarea produselor.

6. Cei mai mulţi dintre clienţi consideră un avantaj plata după livrarea produselor.

7. Majoritatea clienţilor firmei folosesc zilnic produsele Avon.

8. Clienţii au o părere foarte bună despre implicarea firmei în Campania împotriva cancerului la sân.

Ipoteze statistice:

1. H0 – Cel mult 60% din clienţii firmei apreciază calitatea produselor.

H1 - Mai mult de 60% din clienţii firmei apreciază calitatea produselor.

2. H0 – Cel puţin 70% din populaţia oraşului Braşov asociază imaginea firmei de cosmetice Avon cu frumuseţea.

H1 - Mai puţin de 70% din populaţia oraşului Braşov asociază imaginea firmei de cosmetice Avon cu frumuseţea.

3. H0 – Cel mult 80% din clienţii firmei sunt mulţumiţi de produsele oferite.

H1 – Mai mult de 80% din clienţii firmei sunt mulţumiţi de produsele oferite.

4. H0 – Cel puţin 50% din clienţii firmei s-au gândit să devină reprezentanţi Avon.

H1 – Mai puţin de 50% din clienţii firmei s-au gândit să devină reprezentanţi Avon

5. H0 - Cel puţin de 7% din clienţii firmei au apelat la returnarea produselor.

H1 - Mai puţin de 7% din clienţii firmei au apelat la returnarea produselor.

6. H0 – Cel mult 70% din clienţii firmei folosesc cel mai des produse cosmetice.

H1 – Mai mult de 70% din clienţii firmei folosesc cel mai des produse cosmetice

7. H0 - Nu există legătură între ocupaţia respondentului şi interesul de a deveni reprezentant Avon.

Stabilirea obiectivelor cercetării

Aspecte de bază Întrebările cercetătorului Obiectivele cercetării

1. Care sunt opiniile clienţilor cu privire la produsele oferite de firma „Avon Cosmetics”?

1. Care este opinia clienţilor cu privire la produsele oferite?

2. Sunt clienţii mulţumiţi de produsele oferite?

3. Sunt clienţii mulţumiţi de modul de plată?

4. Au fost clienţii dezamăgiţi de anumite produse?

5. Au apelat clienţii la returnarea produselor?

6. Sunt clienţii fideli firmei?

7. Sunt clienţii influenţaţi de reduceri în scopul achiziţionării produselor? 1. Măsurarea gradului de mulţumire.

2. Aflarea opiniei clienţilor cu privire la gradul de mulţumire.

3. Determinarea gradului de mulţumire a clienţilor cu privire la modul de plată.

4. Numărul de clienţi care au fost dezamăgiţi de produsele firmei.

5. Numărul de clienţi care au fost nevoiţi să apeleze la returnarea produselor.

6. Numărul de clienţi fideli firmei.

7. Determinarea măsurii în care clienţii sunt influenţaţi de reduceri în scopul achiziţionării produselor.

2. Motivele pentru care clienţii au apelat la produsele firmei Avon Cosmetics. 1. Care sunt criteriile pentru care clienţii se orientează către firmă?

2. Renumele firmei a fost un motiv pentru orientarea către firma „Avon”?

3. Oferta de produse influenţează apelarea la firma de cosmetice?

4. Posibilitatea de plată după livrarea produselor a reprezentat un punct forte?

5.Calitatea produselor firmei a fost un motiv pentru achiziţionarea acestora? 1. Stabilirea principalelor criterii pentru care clienţii aleg firma de cosmetice.

2. Identificarea importanţei acordată renumelui firmei.

3. Dacă oferta de produse are o influenţă asupra clienţilor.

4. Procentul clienţilor pentru care sistemul de plată a reprezentat un motiv al alegerii produselor firmei.

5. Determinarea măsurii în care calitatea influenţează achiziţionarea de produse.

Preview document

Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 1
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 2
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 3
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 4
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 5
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 6
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 7
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 8
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 9
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 10
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 11
Cercetare de marketing pe firma Avon - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing pe Firma Avon.doc

Te-ar putea interesa și

Parfumul Today

INTRODUCERE O femeie frumoasa, moderna si eleganta nu se poate lipsi de parfumul preferat pentru ca fiecare dintre noi îsi doreste sa aiba un...

Studiu de Caz - SC Avon Cosmetics România SRL

I.Introducere Istoria Avon Cosmetics incepe in anul 1886, in urma cu 126 de ani, cand fondatorul sau David McConnell, un vanzator de carti din usa...

Comunicarea în Marketing

INTRODUCERE Comunicarea în marketing reprezintă un concept relativ nou, apărut în ultimele decenii ale secolului al XX-lea, ca urmare a evoluției...

Opinii, atitudini și comportamente ale clienților firmei Avon Cosmetics cu privire la produsele oferite

Introducere Tema cercetării pe care mi-am propus să o realizez se numeşte "Opinii, atitudini şi comportamente ale clienţilor firmei Avon Cosmetics...

Marketing - Uleiul pentru masaj

Capitolul1. Analiza pieței SC TIP SMART SRL Despre noi Echipa noastră reprezintă departamentul de marketing din cadrul societății comerciale...

Marketing - Oriflame

Capitolul I . Prezentarea firmei 1.1 Istoricul firmei Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o îngrijire naturală a pielii...

Piața produselor cosmetice

a) Aria pietei Ca repartizare, piata produselor cosmetice se regaseste in toate regiunile tarii avand o pondere ridicata in mediul urban, unde...

Mixul de Marketing la Avon

Introducere: Firma Avon Cosmetics este cea mai mare firma de cosmetice in sistemul de vanzari directe. Avon a fost chiar prima companie care a...

Ai nevoie de altceva?