Cercetare de Marketing pe Firma Avon

Extras din proiect Cum descarc?

Tema cercetarii pe care mi-am propus sa o realizez se numeste "Opinii, atitudini si comportamente ale clientilor firmei Avon Cosmetics cu privire la calitate produselor oferite".
Avon Cosmetics este o companie de vanzari directe, producatoare de cosmetice, parfumuri, bijuterii si jucarii din Statele Unite, infiintata in anul 1886. Avon este o companie de multi-level marketing si este prezenta in peste 135 de tari. 
Printre produsele Avon se numara produse de make-up, de ingrijire a tenului, a pielii si a parului, parfumuri, precum si bijuterii. Initial compania se adresa publicului feminin dar si-a extins oferta si la produse pentru barbati si pentru copii.
Aceasta cercetare de marketing ne va oferi informatii concrete despre cum percep clientii firmei "Avon Cosmetics", calitatea produselor oferite.
Informatiile vor folosi firmei in vederea stabilirii pozitiei acesteia pe piata si a determinarii gradului de satisfacere a consumatorilor de produse cosmetice, dar si in scopul atragerii unei clientele potentiale.
Datorita crizei economice mondiale managerii firmei Avon Cosmetics au realizat ca in ultimele luni le-au scazut vanzarile, exista o serie de clienti care au apelat la produse similare iar firma pierde teren in fata concurentilor.
Aceasta problema a facut necesara realizarea unei cercetari cu titlul "Comportamentul consumatorilor de produse cosmetice Avon din municipiul Brasov si preferintele acestora in materie de produse cosmetice.
Aceasta cercetare a fost comandata de Avon Cosmetics Brasov pentru a putea realiza o privire de ansamblu asupra intregii regiuni si pentru a putea stabilii strategiile pe care trebuie sa le aplice in viitor pe aceasta piata.
Ipoteze generale:
1. O mare parte din clientii firmei sunt interesati in mod special de produsele cosmetice.
2. Clientii firmei Avon sunt fideli, neapeland si la alte firme.
3. Clientii firmei "Avon Cosmetics" sunt multumiti de produsele oferite.
4. Dorinta de a fi pe cont propriu duce la cresterea numarului celor care doresc sa devina reprezentanti Avon.
5. O mica parte din clientii firmei au apelat la returnarea produselor.
6. Cei mai multi dintre clienti considera un avantaj plata dupa livrarea produselor.
7. Majoritatea clientilor firmei folosesc zilnic produsele Avon.
8. Clientii au o parere foarte buna despre implicarea firmei in Campania impotriva cancerului la san.
Ipoteze statistice:
1. H0 - Cel mult 60% din clientii firmei apreciaza calitatea produselor.
H1 - Mai mult de 60% din clientii firmei apreciaza calitatea produselor.
2. H0 - Cel putin 70% din populatia orasului Brasov asociaza imaginea firmei de cosmetice Avon cu frumusetea.
H1 - Mai putin de 70% din populatia orasului Brasov asociaza imaginea firmei de cosmetice Avon cu frumusetea.
3. H0 - Cel mult 80% din clientii firmei sunt multumiti de produsele oferite.
H1 - Mai mult de 80% din clientii firmei sunt multumiti de produsele oferite.
4. H0 - Cel putin 50% din clientii firmei s-au gandit sa devina reprezentanti Avon.
H1 - Mai putin de 50% din clientii firmei s-au gandit sa devina reprezentanti Avon
5. H0 - Cel putin de 7% din clientii firmei au apelat la returnarea produselor.
H1 - Mai putin de 7% din clientii firmei au apelat la returnarea produselor.
6. H0 - Cel mult 70% din clientii firmei folosesc cel mai des produse cosmetice.
H1 - Mai mult de 70% din clientii firmei folosesc cel mai des produse cosmetice
7. H0 - Nu exista legatura intre ocupatia respondentului si interesul de a deveni reprezentant Avon.
Stabilirea obiectivelor cercetarii
Aspecte de baza Intrebarile cercetatorului Obiectivele cercetarii
1. Care sunt opiniile clientilor cu privire la produsele oferite de firma ,,Avon Cosmetics"?
1. Care este opinia clientilor cu privire la produsele oferite?
2. Sunt clientii multumiti de produsele oferite?
3. Sunt clientii multumiti de modul de plata?
4. Au fost clientii dezamagiti de anumite produse?
5. Au apelat clientii la returnarea produselor?
6. Sunt clientii fideli firmei?
7. Sunt clientii influentati de reduceri in scopul achizitionarii produselor? 1. Masurarea gradului de multumire.
2. Aflarea opiniei clientilor cu privire la gradul de multumire.
3. Determinarea gradului de multumire a clientilor cu privire la modul de plata.
4. Numarul de clienti care au fost dezamagiti de produsele firmei.
5. Numarul de clienti care au fost nevoiti sa apeleze la returnarea produselor.
6. Numarul de clienti fideli firmei.
7. Determinarea masurii in care clientii sunt influentati de reduceri in scopul achizitionarii produselor.
2. Motivele pentru care clientii au apelat la produsele firmei Avon Cosmetics. 1. Care sunt criteriile pentru care clientii se orienteaza catre firma? 
2. Renumele firmei a fost un motiv pentru orientarea catre firma ,,Avon"?
3. Oferta de produse influenteaza apelarea la firma de cosmetice?
4. Posibilitatea de plata dupa livrarea produselor a reprezentat un punct forte?
5.Calitatea produselor firmei a fost un motiv pentru achizitionarea acestora? 1. Stabilirea principalelor criterii pentru care clientii aleg firma de cosmetice.
2. Identificarea importantei acordata renumelui firmei.
3. Daca oferta de produse are o influenta asupra clientilor.
4. Procentul clientilor pentru care sistemul de plata a reprezentat un motiv al alegerii produselor firmei.
5. Determinarea masurii in care calitatea influenteaza achizitionarea de produse.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing pe Firma Avon.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!