Cuprins
- I. Sumar 3
- II. Introducere 5
- III.Metodologia 6
- IV. Analiza rezultatelor
- 1. Analize univariate 7
- 2. Analize bivariate 48
- V. Concluzii şi propuneri 59
- Anexe 60
Extras din proiect
II. Introducere
Scurt istoric NIVEA
Povestea NIVEA începe cu descoperirea revoluţionară a Eucerit-ului, primul emulsificator apă în ulei. Acesta a făcut posibilă crearea pentru prima dată a unei emulsii stabile de acest tip. În 1911 proprietarul Beiersdorf, Oskar Troplowitz, în strânsă colaborare cu chimistul Isaac Lifschütz şi dermatologul Paul Unna, a iniţiat dezvoltarea unei creme pentru piele bazată pe această emulsie.
În luna decembrie a acelui an a intrat pe piaţă prima cremă hidratantă pentru îngrijirea pielii din lume. Tropolowitz i-a dat numele de NIVEA după cuvântul latin « nivius » care înseamnă « albă ca zăpada ». Prima cutie avea un design art nouveau, caracteristic vremii respective. Se potrivea cu imaginea unei femei – fragile, eterice, delicate, însă de atunci se prefigurau mari schimbări la orizont.
Astăzi marca NIVEA cuprinde produse pentru îngrijirea feţei, îngrijirea părului, pentru bărbierit, baie/duş, îngrijirea corpului, îngrijirea copilului şi de protecţie contra rezelor solare. Vândute în mai mult de 150 de ţări, produsele NIVEA se bucură de încredere oriunde în lume. De fapt, în multe ţări, consumatorii sunt convinşi că NIVEA este o marcă locală. Beiersdorf consideră această mică confuzie drept un compliment. Cu toate schimbările prin care a trecut, un singur lucru a rămas acelaşi – NIVEA înseamnă o piele delicată. Testele dermatologice de la Beiersdorf au demonstrat că produsele oferă consistenţă, calitate superioară la un preţ rezonabil şi o îngrijire de durată. Cutia albastră de NIVEA nu are vârstă. Întotdeauna în armonie cu cerinţele, aşteptările şi dorinţele consumatorilor gama de îngrijire de la NIVEA va fi apreciată şi în viitor aşa cum a fost şi NIVEA Creme la începuturi, în 1911.
NIVEA DEODORANT Spray PURE oferă timp de 24 de ore reglarea transpiraţiei fără a lăsa reziduuri pe piele sau haine.
Combinaţia optimă între un antiperspirant de încredere şi îngrijirea delicată NIVEA.
NIVEA DEODORANT Spray PEARL&BEAUTY cu extracte de perle oferă timp
de 24 de ore reglarea transpiraţiei şi oferă pielii subraţului un aspect frumos şi uniform. Combinaţia optimă între un antiperspirant de încredere şi îngrijirea delicată NIVEA.
NIVEA DEODORANT Spray ENERGY FRESH oferă prospeţime plină de energie
pe care o simţi întreaga zi.
Formula inovativă are la bază Lemongrass pentru 24 de ore protecţie eficientă împotriva transpiraţie
III. Metodologia
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 75 de respondenţi şi este reprezentativ pentru persoanele din mediul urban dar şi rural cu vârsta cuprinsă între 14 şi 65 de ani. Datele au fost culese în luna aprilie, 2007.
Aceasta este o cercetare cantitativă însã nu este reprezentativã la nivelul populaţiei, deorece nu s-a avut în vedere niciun criteriu care sã asigure reprezentativitatea eşantionului.
Procentul chestionarelor exploatabile a fost de 100%, iar rata răspunsurilor s-a situat la un nivel de 98%.
Analiza rezultatelor s-a realizat cu programul SPSS 15.0 şi se împarte în două mari secţiuni: analiza univariatã, ce ia în calcul câte o singură variabilă şi cea bivariatã, care constã în încrucişarea a două variabile în acelaşi timp. Pentru primul tip de analiză s-au utilizat tabele de frecvenţă şi reprezentări grafice de tipul pie şi bar chart. Pentru cel de-al doilea tip s-au realizat tabele de analiză încrucişată (crosstab-uri) şi reprezentări grafice de tip clustered bar chart.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Cercetare de Marketing privind Gama de Produse Nivea Deodorant.doc