Cap. I. Prezentarea firmei 1.1 Denumire si scurt istoric 1.2 Obiectivul de activitate a) Sectorul in care compania activeaza b) Obiectivul de activitate - locul ocupat in segmentul de piata 1.3 Structura organizatorilor 1.4 Concurentii a) Pricipalii concurenti b) Pozitionare/competitie c) Amenintari d) Produse de substitutie 1.5 Furnizorii a) Pricipalii furnizori b) Puncte slabe, puncte tari 1.6 Intermediarii de marketing a) Principalii intermediari de marketing b) Analiza pietei 1.7 Segmentele de piata ale organizatiei Cap. II. Produsele firmei 2.1 Descrierea portofoliului de produse ale companiei 2.2 Categoria din care face parte produsul 2.3 Estimarea ciclului de viata al produsului Cap. III. Proiectarea chestionarului privind parerea consumatorilor asupra procesului ales 3.1 Tipuri de chestionar 3.2 Variabilele studiului Cap. IV. Cum s-a realizat interviul Cap. V. Prelucrarea datelor Cap. VI. Concluzii Cap. VII. Bibliografie
Cap. I. Prezentarea firmei 1.1 Denumire si scurt istoric Povestea noastra incepe pe vremea cand presedintele S.U.A era Eisenhower, cand se inventa modemul, laserul si circuitul integral. Pe vremea cand Hemingway si Tennessee Williams inca nu atinsesera apogeul celebritatii. Si pe vremea cand mamele stateau acasa si gateau, iar seara familia se strangea in jurul mesei pentru cina. Era sfarsitul anilor '50. Pe vremea aceea, in Wichita (Kansas), doi frati - Dan si Frank Carney s-au hotarat la sugestia unui prieten, sa puna in practica o idee geniala, dar riscanta. "Ce-ar fi, si-au zis ei, sa mai usuram un pic munca mamelor noastre? Ce-ar fi daca am incerca sa rupem traditia si le oferim celor dragi ceva nou, ceva gustos, ceva mai ... european?" Si ce altceva nou, gustos si european ar putea fi, daca nu... pizza?! Zis si facut! Si cum erau tineri si saraci, la cine au apelat sa-i ajute? Bineinteles, tot la mama lor. Au ochit in centrul orasului, in cea mai aglomerata intersectie un loc ideal pentru a-si pune in aplicare planul: un local micut si intim care amintea de o cabana. Cu 600 de dolari imprumutati de la mama au cumparat, la mana a doua, toate cele necesare pentru a transforma micuta cabana intr-o oaza de tinerete, optimism si... bun gust. Sau gust bun! Ei, acum mai era o problema de rezolvat: cum se va numi acest loc binecuvantat? Pizza...clar! Dar pe fatada mai era loc de numai trei litere... asta e: PIZZA HUT!* (hut - cabanuta) Acum v-am trezit atentia. Suna bine cunoscut, nu-i asa? V-ati gandit vreodata ca o poveste atat de veche mai dainuie si in ziua de azi? Pentru ca povestea noastra nu are sfarsit. Dupa o perioada grea de munca asidua, sacrificii personale si experimentari de noi retete, ambitia celor doi frati a dat roade: restaurantul lor a avut succes spectaculos si in numai un an au oferit franciza pentru alte cateva locatii. In mai putin de cinci ani Dan a dezvoltat corporatta Pizza Hut Inc, de care s-a ocupat in calitate de Presedinte, pana ce aceasta functie a fost preluata de Frank, in 1969. Ritmul de deschidere a unor noi restaurante Pizza Hut era impresionant. Aflati ca acum au peste 12.000 de restaurante in peste 100 de tari. Fabulos, nu?! Dar sa nu va ganditi ca ambitia i-a impiedicat sa-si neglijeze familiile. Din contra! Chiar si aici au tintit spre culmile performantei: Dan si Gayla, sotia sa, au avut 6 copii si 10 nepoti, iar Frank si Zenda... 8 copii si 10 nepoti. Si traiesc fericiti pana la adanci batraneti! Oare pizza o fi secretul? 1.2 Obiectivul de activitate a) Sectorul in care compania activeaza Lantul de restaurante Pizza Hut este in continua extindere, investitia pentru un restaurant fiind cuprinsa intre 0,5 si 1 milion de euro. In acest moment exista 11 astfel de restaurante doar in Romania si anume: - 4 restaurante in Bucuresti - 1 restaurant in Constanta - 1 restaurant in Iasi - 1 restaurant in Ramnicu Valcea - 2 restaurante in Timisoara - 1 restaurant in Bacau - 1 restaurant in Cluj Piata pe care activeaza Pizza Hut are o valoare anuala de aproximativ 1,5 - 2 mld euro cu o crestere de peste 30%. In ultima vreme, aproape toate lanturile cunoscute, cum ar fii McDonald's sau KFC, au anuntat planuri ambitioase de extindere care vizeaza dublarea numarului de restaurante administrate. "Este evident pentru toata lumea ca numarul restaurantelor creste de la o luna la alta, incep sa fie foarte bine pozitionate pe categorii (meniu, pret, localizare), serviciile se imbunatatesc, din ce in ce mai multi oameni au posibilitatea si obisnuinta de a lua masa in restaurant", indica reprezentatii Pizza Hut ca fiind principalele tendinte care se contureaza pe piata de profil. Potrivit surselor citate, deocamdata pe piata locala nu sunt foarte bine dezvoltate restaurantele de sistem. b) Obiectivul de activitate - locul ocupat in segmentul de piata Activitatea intreprinderii firmei S.C. Pizza Hut S.A se va axa pe producerea de pizza si livrarea acesteia la domiciliul clientului. Scopul intreprinderii este satisfacerea necesitatilor populatiei cu produse alimentare (pizza) si prestarea de servicii prin activitatea de antreprenoriat pentru realizarea intereselor sociale si economice ale membrilor asociati pe baza beneficiului obtinut. Pentru realizarea scopurilor propuse intreprinderea va practica urmatoarele genuri de activitate: - producerea si realizarea la comanda a pizzei - livrarea pizzei la domiciliu Pretul pizzei, precum si pretul livrarii va fi acceptabil.
- http://pizzahut.ro/blog/istoria-pizza-hut/ - https://ro.wikipedia.org/wiki/Pizza_Hut - http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/pizza-hut-delivery-a-avut-afaceri-de-peste-7-mil-euro-din-livrarile-de-pizza-iar-businessul-a-crescut-cu-30-16222844 - http://www.capital.ro/pizza-hut-10-milioane-de-euro-cifra-de-afaceri-in-romania-116833.html - http://www.horeca.ro/restaurante/2207-pizza-hut-a-deschis-al-14-lea-restaurant-in-romania.html - https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/afacerile-kfc-si-pizza-hut-au-depasit-pentru-prima-data-pragul-de-100-milioane-de-euro-15490295 - http://franchising.info.ro/articol/152/pizza-hut-delivery-continua-expansiunea-provincie/ - https://www.google.ro/search?ei=gmX9Ws3tDJDzkwWoprf4CQ&q=pizza+hut+concurenti&oq=pizza+hut+concurenti&gs_l=psy-ab.3..33i160k1.148606.156165.0.156613.20.18.0.2.2.0.133.1904.0j16.16.0 0...1c.1.64.psy-ab..2.18.1912...0j0i67k1j0i131k1j0i10i67k1j0i19k1j0i22i30k1j0i13i30k1.0.rp8bnO_uQec - http://www.capital.ro/download?id=4400 - https://biblioteca.regielive.ro/proiecte/administratie-publica/administrarea-restaurantului-pizza-hut-dorobanti-si-siguranta-alimentelor-378842.html - http://rbd.doingbusiness.ro/printeaza/brandurile-kfc-pizza-hut-pizza-hut-delivery-paul-cinnabon-si-hard-rock-caf-in-romania-au-un-nou-chief-marketing-officer/1794
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.