Cercetare de Marketing Sedinta Foto

Cuprins proiect Cum descarc?

1 - Problema decizionala 1
2. Capitolul 2 - Obiectivele cercetarii 3
3. Capitolul 3 - Metoda de cercetare 4
4. Capitolul 4 - Operationalizarea 10
5. Capitolul 5 - Rezultatele cercetarii 11
6. Capitolul 6 - Bugetul 20
7. Concluzii 22
8. Bibliografie 23 
9. Anexe 24


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1 - Problema decizionala
Scopul general al echipei ~Artistic Vision~ privind cercetarea conceputa pentru studierea motivelor de achizitionare a noului produs lansat pe piata, si anume rama foto digitala cu proiectie holografica. Din punct de vedere al calitatii si al obiectivului utilitatii, produsele companiei noatre fac diferenta din toate punctele de vedere, fiindca suntem mereu inovatori si pregatiti sa revolutionam orice sector al domeniului fotografic si videografic.
Dorinta noastra de a ajunge in topul liderilor, ne-a impulsionat sa demonstram consumatorilor ca suntem demni de a urca pe treapta cea mai inalta. Evolutia anticipata privind acest produs revolutionar nou aparut pe piata destinat acestui domeniu, ne poate conduce la o crestere a vanzarilor, dar si la o extindere pe plan national, cat si international.
Rama foto digitala cu proiectie holografica presupune ca, in afara faptului ca puteti detine, intr-o singura rama, mai multe imagini, de la zeci pana la cateva mii de fotografii, si surprinderea clipelor minunate printr-o vizualizare 3D. Acest gadget dispune de o interfata a display-ului speciala, cu o intensitate luminoasa profesionala de pana la 300-350 cd/mp , dispunand de cea mai buna rezolutie pentru cea mai buna satisfacere a clientilor nostri. 
Astfel, unghiul de vizibilitate este redat de acest tip de rama foto digitala intr-un mod cu totul aparte pentru a pune in evidenta momentele inedite din viata dumneavostra. Ne declaram ca fiind o echipa incarcata cu inovatie, calitate, performanta si un flux al ideilor de care dispunem, pentru a implini dorintele din orice punct de vedere. 
Problema de cercetat consta in satisfacerea totala a consumatorilor, indeplinind fiecare dintre avantajele pe care acestia le urmaresc cu privire la serviciile si produsele pe care le punem la dispozitia acestora. Desi punctul nostru forte este sa oferim profesionalism in tot ceea ce concepem, dorim sa atingem tot segmentul de piata tinta, inspirand astfel comunitatea prin serviciile de inalta calitate si produsele inovatoare detinute de compania noastra. Ca si o tendinta pe care o urmarim sa o indeplinim este faptul ca dorim sa atingem vanzarile la o cota mult mai inalta decat in prezent, si anume sa obtinem o crestere a acestora cu 20 % fata de 10 % cum inregistram in prezent, prin serviciile si produsele videografice si fotografice.
Capitolul 2 - Obiectivele cercetarii
Obiectivele cercetarii sunt formulate de catre echipa noastra, astfel incat sa ofere informatiile necesare cu privire la problema studiata de catre noi si care necesita a fi rezolvata in totalitate. Tema cercetarii am stabilit-o ca fiind atitudinile, preferintele si intentiile de achizitie ale populatiei, in cazul noului produs lansat pe piata, si anume rama foto digitala cu holograma, ce urmeaza a fi pus in vanzare pentru consumatori.
Aspectele de baza incadreaza cunostintele cu privire la acest produs, implicand o determinare a masurii in care consumatorii sunt informatii de existenta acestui tip de rama digitala, atitudinea acestora fata de punerea in vanzare a produsului, o identificare a motivelor pentru care sunt dispusi s ail achizitioneze, dar si motivele contrarii.
De asemenea, ca obiectiv se numara si structura sub care se va manifesta cererea pe piata pentru acest produs detinut de compania noastra, evaluand preferintele fiecarui consumator in parte pentru atingerea telului ramei foto digitale , dar si o identificare a categoriilor de consumatori, in functie de varsta, gen, profesie si venituri. Principala tinta o constituie intentiile de cumparare in functie de preturile pe care noi le propunem, cunoscand opiniile consumatorilor in raport cu acestea, dar si o cunoastere a semnificatiei pe care consumatorii o atribuie acestui produs, pe langa serviciile infaptuite cu profesionalism si precizie de catre echipa Artistic Vision.
Capitolul 3 - Metoda de cercetare
Realizarea chestionarului a fost facuta de catre angajatii firmei Artistic Vision, in baza faptului ca acestia au lucrat mult timp cu clientii, stiindu-le nevoile si preferintele. Metoda de culegere a datelor este ancheta fata in fata, desi este foarte dificil de controlat din pricina prejudecatilor si a asteptarilor anchetatorului, dar si a perceptiei persoanei chestionate in legatura cu anchetatorul. 
Personalul intreprinderii a realizat o ancheta pe teren , deoarece aceasta prezinta numeroase avantaje, in ciuda faptului ca este mai costisitoare si ocupa mai mult timp. 
Ca si metoda de culegere a datelor, am folosit sondajele non-aleatorii sau empirice. Acest tip de sondaj este caracterizat prin alegerea logica, rationala si argumentata a esantionului. Principiul metodei alese de catre noi consta in deciderea asupra catorva caracteristici pentru care avem noi indreptat segmental tinta : persoanele cu varsta cuprinsa intre 20- 50 ani, in principal persoanele tinere , care sunt mai deschise la achizitionarea si testarea produselor noi; de asemenea , persoanele care locuiesc in apropierea Iasului vor fi mai interesate in alegerea serviciilor noastre profesionale,decat cele care locuiesc in mediul rural, sau la o distanta mai mare.


Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!