Cuprins
- 1 – Problema decizională 1
- 2. Capitolul 2 – Obiectivele cercetării 3
- 3. Capitolul 3 – Metoda de cercetare 4
- 4. Capitolul 4 – Operaţionalizarea 10
- 5. Capitolul 5 – Rezultatele cercetării 11
- 6. Capitolul 6 – Bugetul 20
- 7. Concluzii 22
- 8. Bibliografie 23
- 9. Anexe 24
Extras din proiect
Capitolul 1 – Problema decizională
Scopul general al echipei ~Artistic Vision~ privind cercetarea concepută pentru studierea motivelor de achiziţionare a noului produs lansat pe piaţă, şi anume rama foto digitală cu proiecţie holografică. Din punct de vedere al calităţii şi al obiectivului utilităţii, produsele companiei noatre fac diferenţa din toate punctele de vedere, fiindcă suntem mereu inovatori şi pregătiţi să revoluţionăm orice sector al domeniului fotografic şi videografic.
Dorinţa noastra de a ajunge în topul liderilor, ne-a impulsionat să demonstrăm consumatorilor că suntem demni de a urca pe treapta cea mai înaltă. Evoluţia anticipată privind acest produs revoluţionar nou apărut pe piaţa destinat acestui domeniu, ne poate conduce la o creştere a vânzarilor, dar şi la o extindere pe plan naţional, cât şi internaţional.
Rama foto digitală cu proiecţie holografică presupune că, în afara faptului că puteţi deţine, într-o singură ramă, mai multe imagini, de la zeci pana la cateva mii de fotografii, şi surprinderea clipelor minunate printr-o vizualizare 3D. Acest gadget dispune de o interfaţă a display-ului specială, cu o intensitate luminoasă profesională de pana la 300-350 cd/mp , dispunând de cea mai bună rezolutie pentru cea mai buna satisfacere a clientilor nostri.
Astfel, unghiul de vizibilitate este redat de acest tip de rama foto digitala intr-un mod cu totul aparte pentru a pune in evidenta momentele inedite din viata dumneavostra. Ne declaram ca fiind o echipa incarcata cu inovatie, calitate, performanta si un flux al ideilor de care dispunem, pentru a implini dorintele din orice punct de vedere.
Problema de cercetat consta in satisfacerea totala a consumatorilor, indeplinind fiecare dintre avantajele pe care acestia le urmaresc cu privire la serviciile si produsele pe care le punem la dispozitia acestora. Desi punctul nostru forte este sa oferim profesionalism in tot ceea ce concepem, dorim sa atingem tot segmentul de piata tinta, inspirand astfel comunitatea prin serviciile de inalta calitate si produsele inovatoare detinute de compania noastra. Ca si o tendinta pe care o urmarim sa o indeplinim este faptul ca dorim sa atingem vanzarile la o cota mult mai inalta decat in prezent, si anume sa obtinem o crestere a acestora cu 20 % fata de 10 % cum inregistram in prezent, prin serviciile si produsele videografice si fotografice.
Capitolul 2 – Obiectivele cercetarii
Obiectivele cercetarii sunt formulate de catre echipa noastra, astfel incat sa ofere informatiile necesare cu privire la problema studiata de catre noi si care necesita a fi rezolvata in totalitate. Tema cercetarii am stabilit-o ca fiind atitudinile, preferintele si intentiile de achizitie ale populatiei, in cazul noului produs lansat pe piata, si anume rama foto digitala cu holograma, ce urmeaza a fi pus in vanzare pentru consumatori.
Aspectele de baza incadreaza cunostintele cu privire la acest produs, implicand o determinare a masurii in care consumatorii sunt informatii de existenta acestui tip de rama digitala, atitudinea acestora fata de punerea in vanzare a produsului, o identificare a motivelor pentru care sunt dispusi s ail achizitioneze, dar si motivele contrarii.
De asemenea, ca obiectiv se numara si structura sub care se va manifesta cererea pe piata pentru acest produs detinut de compania noastra, evaluand preferintele fiecarui consumator in parte pentru atingerea telului ramei foto digitale , dar si o identificare a categoriilor de consumatori, in functie de varsta, gen, profesie si venituri. Principala tinta o constituie intentiile de cumparare in functie de preturile pe care noi le propunem, cunoscand opiniile consumatorilor in raport cu acestea, dar si o cunoastere a semnificatiei pe care consumatorii o atribuie acestui produs, pe langa serviciile infaptuite cu profesionalism si precizie de catre echipa Artistic Vision.
Capitolul 3 – Metoda de cercetare
Realizarea chestionarului a fost făcută de către angajaţii firmei Artistic Vision, în baza faptului că aceştia au lucrat mult timp cu clienţii, ştiindu-le nevoile şi preferinţele. Metoda de culegere a datelor este ancheta faţă în faţă, deşi este foarte dificil de controlat din pricina prejudecăţilor şi a aşteptărilor anchetatorului, dar şi a percepţiei persoanei chestionate în legătură cu anchetatorul.
Personalul întreprinderii a realizat o anchetă pe teren , deoarece aceasta prezintă numeroase avantaje, în ciuda faptului că este mai costisitoare şi ocupă mai mult timp.
Ca şi metodă de culegere a datelor, am folosit sondajele non-aleatorii sau empirice. Acest tip de sondaj este caracterizat prin alegerea logică, raţională şi argumentată a eşantionului. Principiul metodei alese de către noi constă în deciderea asupra câtorva caracteristici pentru care avem noi îndreptat segmental ţintă : persoanele cu vârsta cuprinsă între 20- 50 ani, în principal persoanele tinere , care sunt mai deschise la achiziţionarea şi testarea produselor noi; de asemenea , persoanele care locuiesc în apropierea Iaşului vor fi mai interesate în alegerea serviciilor noastre profesionale,decât cele care locuiesc în mediul rural, sau la o distanţă mai mare.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Cercetare de Marketing Sedinta Foto.docx