1. Scopul cercetarii 3 2. Stabilirea obiectivelor cercetarii 3 3. Formularea ipotezelor pentru obiectivele stabilite 3 4. Definirea conceptuala si operationala a variabilelor cercetarii 4 5. Definirea coordonatelor spatiale, temporale si modale ale cercetarii 4 6. Construirea instrumentului observarii 5 7. Culegerea informatiilor 7 8. Centralizarea datelor 7 9. Analiza informatiilor obtinute din cercetare 8 10. Concluziile cercetarii 11 11. Cui ar folosi informatiile obtinute si scopul lor 12
1. Scopul cercetarii: -studiul comportamentului de cumparare pentru pasta de dinti cu ajutorul metodei observate, in randul persoanelor din Bucuresti, intre 18-65 ani. 2. Stabilirea obiectivelor cercetarii: - Marca aleasa - Tipul berii alese in functie de caracteristi - Stabilirea numarului de produse cumparate efectiv de persoana observata din fiecare marca si cantitatea cumparata - Timpul de gandire inainte de cumparare alocat evaluarii diferitelor variante de produs existente in spatiul de vanzare - Consultarea cu alte persoane ( clienti, personal din spatiul de vanzare, persoane insotitoare) - Influenta promotiilor 3. Formularea ipotezelor pentru obiectivele stabilite: - Marca: - majoritatea cumparatorilor nu au o marca preferata, cele mai cumparate marci fiind Burger, Bergenbier, Skol, Becks, Ursus, Ciuc, Timisoreana, Tuborg, Carlsberg si Stella Artois - Tipul berii: – peste 90% dintre cumparatori aleg berea blonda, - sub 5% cumpara bere fara alcool - Numar de produse cumparate efectiv si cantitatea : - majoritatea cumparatorilor achizitioneaza un bax de 6 cutii (500ml) sau doua sticle la pet (2l), iar cei care cumpara bere fara alcool cumpara maxim 2 beri - Timp de gandire : - timpul de gandire alocat cumpararii berii este aproximativ de 3 minute - Consultarea cu alte persoane (clienti, personal din spatiul de vanzare, persoane insotitoare): - majoritatea personalor se consulta cu persoanele insotitoare - Influenta promotiilor: - peste 70% dintre persone aleg marcile care sunt la promotii 4. Definirea conceptuala si operationala a variabilelor cercetarii: Denumirea variabilei Definirea conceptuala Definirea operationala Numar marci cumparate (nr.marci) Determinarea numarului de marci comparate de persoana observata 1 2 3 >4 Marca cumparata (marca) Identificarea marcilor de bere cumparate de persoana observata 1- Burger 2- Bergenbier 3- Ursus 4- Tuborg 5- altele Tipul berii: blonda, neagra sau fara alcool (tip) Identificarea tipului de bere ales de cumparator 1- blonda 2- neagra Tipul berii: cu sau fara alcool (tip.alc) Identificarea tipului de bere ales de cumparator in functie de existenta alcoolemiei 1- cu alcool 2- fara alcool Marimea recipientului (sticla) Identificarea cantitatii recipientului produsului cumparat - 330 ml - 500 ml - 1 l - 1,5 ml - 2 l - >2 l
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.