Cercetări de marketing - Ciocolata Milka

Extras din proiect Cum descarc?

PROBLEMA DE MARKETING.
DEFINIREA PROBLEMEI
Ciocolata MILKA este ciocolata preferata de majoritatea consumatorilor din Romania.
Distingandu-se prin aroma unica si prin calitatea ei. Compania producatoare doreste sa introduca pe piata un nou sortiment de ciocolata Milka cu aroma de menta.
Scopul cercetarii este acela de a vedea parerea si reactia pietei privind noul sortiment.Pentru a afla reactia pietei se va realiza o cercetare de marketing cu privire la parerea consumatorilor despre noul sortiment de ciocolata in Cluj.
OBICTIVELE DE CERCETARE
-  Stabilirea viziunii consumatorilor asupra marcii MILKA 
-  Identificarea principalilor concurenti 
-  Stabilirea frecventei de cumparare si a consumului de ciocolata 
-  Stabilirea momentului zilei si a locului preferat pentru consumul de ciocolata 
-  Studierea opiniilor consumatorilor in legatura cu calitatea produselor, pretul practicat, tipul de ambalaj, cantitatea ambalata 
-  Identificarea influentei venitului asupra comportamentului de consum 
-  Repartizarea preferintelor de cumparare pe sortimente de ciocolata MILKA
-  Identificarea asteptarilor consumatorului in ceea ce priveste 
caracteristicile unei ciocolate.
METODOLOGIE
DESIGNUL CERCETARII
In cadrul acestui proiect am ales ca metoda de cercetare, chestionarul online printe consumatori. Chestionarul consta intr-o serie de 9 intrebari. In cele 9 intrebari aplicate s-au regasit detalii in ceea ce priveste comportamentul de consum si cumparare, preferintele in ceea ce priveste marca si tipul de ciocolata , precum si venitul respondentilor. In cercetarea primara am utilizat metoda cantitativa, am apelat la ancheta, ce are ca instrument de lucru chestionarul care va fi folosit pe un esantion de 60 de persoane.Chestionarul este plasat in mediul online pe mai multe retele de socializare urmand a fiind completat de numarul de persoane necesar.
SURSE DE INFORMARE
Chestionarul final este alcatuit din 9 intrebari, in care am utilizat 3 tipuri de scala: nominala, ordinala si de interval. Am folosit termeni din vocabularul populatiei cercetate. Am respectat pasii de constituire a unui chestionar. Mai exact, in introducere am specificat firma de cercetare si i-am pus pe respondenti in tema cu privire la problema cercetatari.INTREBARILE CARE AU CONSTITUIT CHESTIONARUL:
CULEGEREA DATELOR
Intreabarea I - Sunteti consumator de ciocolata?
a) Da
b) Nu
Prima intrebare este una de tip filtru, pentru a afla daca cei chestionati sunt consumatori de cafea.
Intrebarea II -  Cat de des consumati ciocolata?
a) O data pe saptamana 
b) O data la cateva zile
c) O data pe zi
Prin aceasta intrebare se demonstreaza frecventa de consum. 
Respondentii au avut de ales un singur raspuns, dintre cele patru variante puse la dispozitie.


Fisiere în arhivă (9):

  • Cercetari de marketing - Ciocolata Milka.docx
  • Cercetari de marketing - Ciocolata Milka.pptx
  • Output10.spv
  • Output11.spv
  • Output5.spv
  • Output6.spv
  • Output7.spv
  • Output8.spv
  • Output9.spv

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!