Cercetari de Marketing - Research Report Jacobs

Cuprins proiect Cum descarc?

Rezumat managerial 
1.Problema decizionala
1.1.Contextul decisional
1.2.Definirea problemei
2. Problema de cercetare
2.1.Definirea problemei
2.2.Obiectivele de cercetare
3.Metodologie
3.1.Design-ul cercetarii
3.2.Culegerea Datelor
3.3.Designul chestionarului.Pretestare
3.4.Esantionul si procedura de esantionare
4.Rezultate
5. Concluzii si recomandari
6.Limitele cercetarii


Extras din proiect Cum descarc?

Rezumat managerial
Din populatia totala a judetului Iasi am extras un esantion de 120 de persoane, atat de sex feminin, cat si de sex masculin, cu varsta cuprinsa intre 25 si peste 64 ani.
Persoanele care au desfasurat acesta ancheta sunt:
-Gradinaru Madalina
-Ignat Andreea
-Mocanu Alexandru
-Postolachi Andra-Georgiana
Culegerea datelor a avut loc:
Nume persoana Ziua Locatia Interval orar
Gradinaru Madalina
Ignat Andreea 17 noiembrie 2012 Tatarasi 14.00-15.30
Mocanu Alexandru
Postolachi Andra-Georgiana 17 noiembrie 2012 Podu Ros 12.00-13.30
Gradinaru Madalina
Ignat Andreea 18 noiembrie 2012 Piata Unirii 14.00-15.30
Mocanu Alexandru
Postolachi Andra-Georgiana 18 noiembrie 2012 Parc stefan cel mare 13.30-15.00
Ignat Andreea
Gradinaru Madalina 24 noiembrie 2012 Tatarasi 14.00-15.30
Mocanu Alexandru
Postolachi Andra-Georgiana 24 noiembrie 2012 Podu Ros 12.00-13.30
Ignat Andreea
Gradinaru Madalina 25 noiembrie 2012 Piata Unirii 14.00-15.30
Prezentarea rezultatelor
Raportul cercetarii cuprinde rezultatele obtinute in cadrul anchetei concrete, rezultate care au permis realizarea unor concluzii referitoare la cafeaua Jacobs.
Din cei 120 de consumatori de cafea 68,3% au acordat nota 1 cafelei Jacobs, acesta fiind in topul preferintelor , ceea ce inseamna ca se declara a fi satisfacuti de acest brand.
Consideram, in urma anchetei, ca marca de cafea Jacobs este un brand cu o imagine buna, perceput de catre consumatorii de cafea ca fiind superior concurentei.
Frecventa de consum a cafelei este de 2 ori pe zi, 50,8% dintre intervievati au raspuns acest lucru.
Din obisnuinta si pentru energizare majoritatea respondentilor ne-au zis majoritatea respondentilor ca este motivul de consum al cafelei.
Capitalul 1. Problema decizionala
1.1.Contextul decizional
Jacobs Kronung este cafeaua preferata de multi consumatori de cafea din Romania, distingandu-se pe piata prin aroma sa unica, irezistibila, ALINTAROMA.
Cafeaua Jacobs este o cafea de calitate superioara cu o aroma ce a devenit emblem a gustului si mirosului, un simbol al apropierii dintre oameni. Puterea Alintaromei de la Jacobs Kronung adduce oamenii impreuna, pentru ca fiecare moment in care isi savureaza cafeaua preferata sa devina unul cu totul aparte.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetari de Marketing - Research Report Jacobs.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!