Cuprins
- Rezumat managerial
- 1.Problema decizionala
- 1.1.Contextul decisional
- 1.2.Definirea problemei
- 2. Problema de cercetare
- 2.1.Definirea problemei
- 2.2.Obiectivele de cercetare
- 3.Metodologie
- 3.1.Design-ul cercetarii
- 3.2.Culegerea Datelor
- 3.3.Designul chestionarului.Pretestare
- 3.4.Esantionul si procedura de esantionare
- 4.Rezultate
- 5. Concluzii si recomandari
- 6.Limitele cercetarii
Extras din proiect
Rezumat managerial
Din populaţia totală a judeţului Iaşi am extras un eşantion de 120 de persoane, atât de sex feminin, cât şi de sex masculin, cu vârstă cuprinsă între 25 şi peste 64 ani.
Persoanele care au desfăşurat acestă anchetă sunt:
-Grădinaru Mădălina
-Ignat Andreea
-Mocanu Alexandru
-Postolachi Andra-Georgiana
Culegerea datelor a avut loc:
Nume persoană Ziua Locaţia Interval orar
Grădinaru Mădălina
Ignat Andreea 17 noiembrie 2012 Tătăraşi 14.00-15.30
Mocanu Alexandru
Postolachi Andra-Georgiana 17 noiembrie 2012 Podu Roş 12.00-13.30
Grădinaru Mădălina
Ignat Andreea 18 noiembrie 2012 Piaţa Unirii 14.00-15.30
Mocanu Alexandru
Postolachi Andra-Georgiana 18 noiembrie 2012 Parc ştefan cel mare 13.30-15.00
Ignat Andreea
Grădinaru Mădălina 24 noiembrie 2012 Tătăraşi 14.00-15.30
Mocanu Alexandru
Postolachi Andra-Georgiana 24 noiembrie 2012 Podu Roş 12.00-13.30
Ignat Andreea
Grădinaru Mădălina 25 noiembrie 2012 Piaţa Unirii 14.00-15.30
Prezentarea rezultatelor
Raportul cercetării cuprinde rezultatele obţinute în cadrul anchetei concrete, rezultate care au permis realizarea unor concluzii referitoare la cafeaua Jacobs.
Din cei 120 de consumatori de cafea 68,3% au acordat nota 1 cafelei Jacobs, acesta fiind în topul preferinţelor , ceea ce înseamnă că se declară a fi satisfăcuţi de acest brand.
Considerăm, în urma anchetei, că marca de cafea Jacobs este un brand cu o imagine bună, perceput de către consumatorii de cafea ca fiind superior concurenţei.
Frecvenţa de consum a cafelei este de 2 ori pe zi, 50,8% dintre intervievaţi au răspuns acest lucru.
Din obişnuinţă şi pentru energizare majoritatea respondenţilor ne-au zis majoritatea respondenţilor că este motivul de consum al cafelei.
Capitalul 1. Problema decizională
1.1.Contextul decizional
Jacobs Kronung este cafeaua preferata de multi consumatori de cafea din Romania, distingandu-se pe piata prin aroma sa unica, irezistibila, ALINTAROMA.
Cafeaua Jacobs este o cafea de calitate superioara cu o aroma ce a devenit emblem a gustului si mirosului, un simbol al apropierii dintre oameni. Puterea Alintaromei de la Jacobs Kronung adduce oamenii impreuna, pentru ca fiecare moment in care isi savureaza cafeaua preferata sa devina unul cu totul aparte.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Cercetari de Marketing - Research Report Jacobs.docx