Circuite de distribuție - dimensiuni și tipologie

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 1330
Mărime: 19.24KB (arhivat)
Publicat de: Alina B.
Puncte necesare: 7
Specializare: politici de marketing
proiect didactic- inspectie de gradul II, disciplina politici de marketing, cls a XII-a,

Extras din proiect

Unitatea de învățământ:

Profesor:

Data: 12.02.2020

Modulul: Politici de marketing

Clasa: a XII-a B

Unitatea de rezultate ale

învățării: URÎ 9: Aplicarea politicilor de marketing

Tema: Circuite de distribuție-dimensiuni și tipologie

Loc de desfășurare: sala de clasă

Tipul lecției: formare de priceperi și deprinderi

Durata: 50 min.

Competențe/Rezultate ale învățării:

Cunoștințe

9.1.7. Descrierea diferitelor tipuri de circuite de distribuție și a dimensiunilor lor.

9.1.8. Precizarea intermediarilor și a rolului lor.

Abilități

9.2.7. Determinarea circuitelor de distribuție optime.

Atitudini

9.3.4. Implicarea proactivă în stabilirea strategiei optime de distribuție

Obiective:

La sfârșitul lecției, elevii trebuie să fie capabili:

Obiective cognitive

O1 - să definească particularitățile circuitelor de distribuție

O2 - să enumere tipurile de canale de distribuție în funcție de lungime

Obiective psihomotorii:

O3- să rezolve diagrama Ishikawa

O4- să completeze cu ușurință tabelul caracteristicilor variantelor de distribuție(intensivă, selectivă, exclusivă)

O5- să calculeze, conform algoritmului prezentat, varianta optimă de distribuție

O6- să aleagă varianta de distribuție potrivită firmei de exercițiu, motivându-și alegerea făcută

Obiective afective:

O7 - să manifeste interes și atitudine pozitivă față de noile cunoștinte economice acumulate

Metode didactice

a)Metode de comunicare

- Expozitive: descrierea, explicația

- Conversative: conversația euristică, discuția

b)Metode de explorare

- Observarea

c)Metode bazate pe acțiune efectivă

- Rezolvarea fișelor de lucru puse la dispoziție

- Diagrama Ishikawa

- Exercițiul

Material didactic: fișe de lucru, videoclip educațional, auxiliar curricular, manual, site-uri Internet

Resurse bibliografice:

1.Danciu V., Zaharia R.,(2002) Marketing - Manual de cls. a XII-a; Ed. Preuniversitaria, București

2. Bontaș I.,(1996) Pedagogie; Ed. ALL, București

3. Mateiciuc C., Singureanu N.,(2002) Marketing-manual cls. a XII-a, Ed. Sigma, București

Forme de organizare: frontală, individuală, pe echipe

Evaluarea: Observație curentă, aplicații practice, formativă

Preview document

Circuite de distribuție - dimensiuni și tipologie - Pagina 1
Circuite de distribuție - dimensiuni și tipologie - Pagina 2
Circuite de distribuție - dimensiuni și tipologie - Pagina 3
Circuite de distribuție - dimensiuni și tipologie - Pagina 4
Circuite de distribuție - dimensiuni și tipologie - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Circuite de distributie - dimensiuni si tipologie.doc

Alții au mai descărcat și

Plan lecție - Macromediul

Profesor: Clasa: a XI-a Disciplina: Marketingul afacerii Durata: 50 min Tipul lecţiei: Mixtă Unitatea de învăţare: Oportunitatile de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Politica de distribuție la S.C Vrancart S.A

Tema studiată în această lucrare este „Politica de Distribuţie la nivelul S.C Vrancart S.A.” Am ales această temă deoarece în condiţiile economice...

Promovarea pe piața a Magiunului de Topoloveni

Concurenţa este un mod de manifestare a economiei pe piaţă, în care pentru un bun omogen şi substitutele sale, existenţa unui singur producător...

Promovarea vânzărilor în turism - studiu de caz pentru agenția Micomis Travel Tour Brașov

Capitolul I Marketing-baza promovării 1.1. Conceptul şi mixul de marketing în domeniul turismului Termenul de marketing (de origine...

Managementul Activității de Distribuție pentru o Firmă Specializată în Comerțul cu Materiale de Construcții

Introducere Sectorul distribuţiei reprezintă unul din domeniile cele mai dinamice la nivel mondial, întrucât acesta este elementul principal care...

Condiții de livrare a mărfurilor

1.CONTINUTUL DISTRIBUTIEI MARFURILOR Procesul de distributie reprezinta o componenta importanta a activitatii pe care agentii economici o...

Reducerea timpului de livrare a produselor prin noi politici de distribuție

Introducere În vreme ce previziunile economice sunt pesimiste, în schimb cele demografice sunt promiţătoare, astfel că, până în 2020, numărul...

Management Comercial

Delimitari conceptuale privind comerţul În decursul timpului, activitatea de comerţ a cunoscut modificări substanţiale transformându-se, în...

Logistică

1.1. CONCEPTUL DE PRODUS Produsul este orice lucru care poate fi oferit pe o piata în scopul captarii interesului, al achizitionarii, utilizarii...

Ai nevoie de altceva?