Extras din proiect
Unitatea de învățământ:
Profesor:
Data: 12.02.2020
Modulul: Politici de marketing
Clasa: a XII-a B
Unitatea de rezultate ale
învățării: URÎ 9: Aplicarea politicilor de marketing
Tema: Circuite de distribuție-dimensiuni și tipologie
Loc de desfășurare: sala de clasă
Tipul lecției: formare de priceperi și deprinderi
Durata: 50 min.
Competențe/Rezultate ale învățării:
Cunoștințe
9.1.7. Descrierea diferitelor tipuri de circuite de distribuție și a dimensiunilor lor.
9.1.8. Precizarea intermediarilor și a rolului lor.
Abilități
9.2.7. Determinarea circuitelor de distribuție optime.
Atitudini
9.3.4. Implicarea proactivă în stabilirea strategiei optime de distribuție
Obiective:
La sfârșitul lecției, elevii trebuie să fie capabili:
Obiective cognitive
O1 - să definească particularitățile circuitelor de distribuție
O2 - să enumere tipurile de canale de distribuție în funcție de lungime
Obiective psihomotorii:
O3- să rezolve diagrama Ishikawa
O4- să completeze cu ușurință tabelul caracteristicilor variantelor de distribuție(intensivă, selectivă, exclusivă)
O5- să calculeze, conform algoritmului prezentat, varianta optimă de distribuție
O6- să aleagă varianta de distribuție potrivită firmei de exercițiu, motivându-și alegerea făcută
Obiective afective:
O7 - să manifeste interes și atitudine pozitivă față de noile cunoștinte economice acumulate
Metode didactice
a)Metode de comunicare
- Expozitive: descrierea, explicația
- Conversative: conversația euristică, discuția
b)Metode de explorare
- Observarea
c)Metode bazate pe acțiune efectivă
- Rezolvarea fișelor de lucru puse la dispoziție
- Diagrama Ishikawa
- Exercițiul
Material didactic: fișe de lucru, videoclip educațional, auxiliar curricular, manual, site-uri Internet
Resurse bibliografice:
1.Danciu V., Zaharia R.,(2002) Marketing - Manual de cls. a XII-a; Ed. Preuniversitaria, București
2. Bontaș I.,(1996) Pedagogie; Ed. ALL, București
3. Mateiciuc C., Singureanu N.,(2002) Marketing-manual cls. a XII-a, Ed. Sigma, București
Forme de organizare: frontală, individuală, pe echipe
Evaluarea: Observație curentă, aplicații practice, formativă
Preview document
Conținut arhivă zip
- Circuite de distributie - dimensiuni si tipologie.doc