Clăparii RX 60

Cuprins proiect

Clăparii RX 60 - 1 -
Clăparii - 2 -
Capitolul I Aspecte legate de piaţă - 2 -
2. Cine sunt concurenţii? - 5 -
3. Tendinţe ale pieţei - 9 -
Cap II Raportul de cercetare - 9 -
Capitolul III Planul de marketing - 12 -
1. Configurarea produsului - 13 -
3. Configurarea promovării - 15 -
4. Configurarea distribuţiei - 16 -


Extras din proiect

Capitolul I Aspecte legate de piaţă
În ciuda sumelor imense alocate studiilor de piaţă, aproape 80% dintre produsele noi sunt sortite eşecului. Scenariul a devenit clasic: clienţii declară că îşi doresc un anumit produs, companiile îl pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-şi mai găseşte cumpărători. Strategiile de piaţă sunt rezultatul unei analize meticuloase de piaţă. Analiza pieţei obliga, intr-un fel, antreprenorul să se familiarizeze cu toate aspectele legate de piaţă, astfel încât compania să poata fi poziţionată cât mai bine. De asemenea, o analiză a pieţei îl ajută pe antreprenor să stabilească preţurile, distribuţia produselor şi strategiile de promovare.
Toate acestea permit companiei să devină profitabilă într-un mediu competitiv.În plus, analiza pieţei va arăta potenţialul de creştere a afacerii în cadrul industriei. Se analizează piaţa din prisma mărimii, structurii, perspectivelor de creştere, tendinţelor şi potenţialului de vânzare.
Poţi estima care este potenţialul pieţei, urmărind volumul total de vânzări al concurenţilor. Odată ce dimensiunea pieţei a fost determinată, următorul pas este definirea segmentului ţintă. Segmentarea este bazată pe: caracteristicile demografice, atributele clientului să u orientare spre produs. Piaţa-ţintă reprezintă un segment de piaţă, asupra căruia firma îşi concentrează eforturile şi acţiunile de marketing. Odata ce piaţa-ţinta a fost definită, urmează identificarea potenţialilor clienţi.
Firma Volvo are o istorie imensă în construcţia de maşini această firmă avându-şi începuturile în anul 1927. Proiectul unei mărci producătoare de automobile ale cărei autoturisme să fie asamblate cu componente produse în Suedia a fost demarat în 25 iulie 1924 de către inginerul Gustaf Larson (1887-1968) şi comerciantul Assar Gabrielsson (1891-1962). Unul dintre finanţatorii proiectului celor doi a fost şi producătorul de rulmenţi SKF. Numele mărcii cu sediul la Goteborg a fost ales VOLVO şi provine de la traducerea din latină a verbului “a rula”. Încă de la început carecteristicile pe care cei doi fondatori au mizat au fost: preţul abordabil şi fiabilitatea.
După testarea câtorva prototipuri primul automobil al mărcii Volvo a ieşit din fabrică la data de 14 aprilie 1927. Acesta purta denumirea OV4 (Oppen Vagon 4) dispunea de o caroserie deschisă cu 4 locuri şi motorizare cu 4 cilindri având capacitatea de 1.9L. Volvo OV4 a fost primul autoturism Suedez de serie şi a fost produs în 302 exemplare. După câteva luni de la lansarea modelului OV4 Volvo a lansat un nou model denumit PV4 (PV-reprezenta automobil particular) derivat din modelul OV4. Dacă în primii doi ani de producţie 1927-1929 au fost comercializate circa 1000 de autoturisme, producţia de vehicule utilitare şi camioane a cunoscut o dezvoltare mai rapidă. Acum după aproape 85 de ani Volvo vine cu ceva excentric pe piaţa mondială inclusiv şi pe cea românească. Dar presupunem că nimeni nu se poate aşteapta la asta deci vă anunţăm că această firmă doreşte să lanseze pe piaţă clăparii RX60 făcuţi după modelul excentricului crossover Volvo RX 60. 
1. Cine vor fi cumpărătorii?
Potenţialii cumpărătorii vor fi în general practicanţii de sporturi de iarnă care vor dori să iasă în evidenţă pe pârtie să u persoanele care îi vor achiziţiona fie în scopul comercializării fie oferirii drept cadou. Suntem conştienţi că vânzările noastre vor fluctua în funţie de condiţiile meteorologice favorabile în scopul practicării sporturilor de iarnă.
Piaţa ţintă o reprezintă în general tinerii cu vârsta cuprinsă între 13-35 ani dar pot fi şi persoane fie mai în vârstă fie şi mai tinere. De ce piaţa ţintă o reprezintă tinerii? deoarece ei sunt în general mai excentrici. Conform datelor demografice în prezent sunt în România în jur a 7milioane tineri din care practicanţi ai unui sport de iarna cam aproximativ undeva la 60%.
Principalul avantaj il constituie o mai buna protectie a membrelor inferioare datorită unei spume speciale cu cea poliuretanică păstrându-l cât de cât protejat în comparatie cu celelalte tipuri de clapari.... Un al doilea avantaj il constituie forma atractiva şi gama larga de culori pe care o poti alege pentru ei. Ei de asemenea sunt de aproape toate mărimile deoarece ne dorim să să tisfacem un număr cât mai ridicat de clienţi.


Fisiere în arhivă (2):

  • Claparii RX 60.doc
  • Claparii RX 60.ppt

Imagini din acest proiect

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!