INTRODUCERE 2 CAPITOLUL 1 4 PREZENTAREA PRODUSULUI GENERIC 4 1.1 PREZENTAREA PRODUSULUI 4 1.2 DESCRIEREA PIETEI 5 1.3 CARACTERIZAREA PIETEI 5 1.4 SEGMENTAREA PIEŢEI 6 CAPITOLUL 2 10 PROCESUL DECIZIONAL DE CUMPARARE 10 2.1 CONSTIENTIZAREA NEVOII 10 2.2 CAUTAREA INFORMATIEI 11 2.3 EVALUAREA VARIANTELOR 11 2.4 CUMPARAREA 12 2.5 EVALUAREA DUPA CUMPARARE 13 CAPITOLUL 3 14 ORIENTAREA DE MARKETING A FIRMEI LOULIS 14 CAPITOLUL 4 15 TENDINTE PRIVIND COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE CEREALE 15 BIBLIOGRAFIE 17 CUPRINS 18
Grupul Loulis este prezent pe piaţa românească din 1998, divizia de cereale fiind lansată în 2003, sub brandul Fortza. Acesta include două categorii de produse - fulgii de porumb şi cerealele pentru micul dejun - primele dintre acestea şi anume fulgii de porumb fiind produse cunoscute pe piaţa românească încă din 1971, compania Titan SA din Bucureşti fiind primul producător din România. În 1999, grupul grec achiziţionează compania din capitală, iar fulgii de porumb rămân în continuare în producţie sub brandul Fortza. La începutul anului 2004, Loulis lansează pe piaţă o gamă premium de cereale pentru micul dejun, portofoliul companiei incluzând în acest moment şase produse. Brandul Fortza a fost lansat în anul 2003. Acesta include două categorii de produse: fulgii de porumb la pachete de 150 grame şi cerealele pentru micul dejun la cutii de 250 grame. Fulgii de porumb (pachetul de 150 g) sunt produse cunoscute pe piaţa românească, în anul 1971 Titan S.A. fiind primul producător din România. Preluarea companiei Titan de către Grupul Loulis în anul 1999 nu a afectat în nici un fel activitatea de producţie şi comercializare a fulgilor de porumb; din contră, beneficiind de o bună cunoaştere a pieţei europene şi a tendinţelor globale, managementul companiei a luat cea mai bună decizie la momentul respectiv, aceea de a investi în dezvoltarea acestei categorii de produse. Loulis a lansat în ianuarie 2004 o gamă premium de cereale pentru micul dejun, fabricate la standarde internaţionale. Aceasta include sortimente diverse, de la cereale cu fier şi multivitamine, la cereale cu ciocolată sau cu miere. Cerealele sunt comercializate în cutii de carton cu design atractiv, sub sloganul „Our family of products for kids and adults to enjoy”, fiind destinate segmentului superior al pieţei. Cu un conţinut bogat în vitamine, minerale si fier, cerealele pentru micul dejun sunt produse hrănitoare şi sănătoase, de calitate superioară. Compania este cunoscută pe piaţa românească prin făina Titan, cerealele Fortza şi gama de produse de panificaţie Belforno. Din punctul de vedere al ponderii în cifra de afaceri, cerealele sunt cea de-a treia categorie ca importanţă, după diviziile de morărit şi pâine proaspătă. Loulis a realizat în 2006 o cifră de afaceri de 45 milioane euro şi un profit net de 760.000 de euro, în creştere faţă de 2005. Prezentul proiect analizează aspecte ale comportamentului consumatorului legate de achiziţionarea şi consumul de cereale Fortza. Lansările de noi produse şi mărci este rodul unei munci susţinute a departamentelor de cercetare-dezvoltare în colaborare cu departamentele de marketing. Aceste lansări au avut rolul de acoperi anumite nişe de pe piaţă dar şi de a oferi consumatorilor o paletă mai largă de alegere, calitate şi preţuri mai bune. Obiectivul prioritar al firmei Loulis este acela de a găsi un echilibru între ceea ce îşi propun ei şi ceea ce aşteaptă şi caută consumatorii. Pentru aceasta este nevoie de o cercetare riguroasă a pieţii.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.