Comportamentul Consumatorului Fata de un Produs

Extras din proiect Cum descarc?

Audi ofera posibilitatea de a alege intre doua motoare pentru noul Roadster TT. Motorul V6 de 3,2 litri genereaza 250 CP si este dotat cu tractiune integrala quattro ca echipare standard. Motorul TFSI 2,0, care imbina tehnologia turbocompresorului cu injectia directa de benzina, furnizeaza 200 CP rotilor fata. Ambele variante pot fi comandate impreuna cu cutia de viteze inovatoare S tronic cu doua ambreiaje, ca o alternativa pentru schimbarea manuala standard in sase trepte. Sasiul noului Roadster este, de asemenea, construit pentru performante sportive impresionante. Punctul sau forte este forta de atractie Audi, tehnologia optionala pentru amortizoare la suspensii care permite conducatorilor auto sa aleaga intre o conducere dinamica fara compromis si caracteristici de confort. Pentru a sublinia stilul autentic al conducerii unui automobil decapotabil, forma agresiva a caroseriei este completata de plafonul textil usor. Roadsterul TT quattro 3,2 este dotat ca echipare standard cu un acoperis textil complet automat, cu actionare rapida, disponibil ca o optiune pentru TFSI 2,0 la pretul de 1.015 EUR. In ciuda specificatiei bogate, noul Audi Roadster TT va avea un pret similar modelului pe care il inlocuieste. Lansarea va avea loc in Germania in primavara anului 2007 la preturi incepand de la 35.800 EUR (inclusiv TVA de 19 % ).
Datorita geometriei precise si claritatii sale, designul primului Roadster TT l-a ridicat la statutul de cult clasic. Audi a pastrat particularitatile carismatice de design, rafinandu-le cu atentie in noul model. In timp ce la modelul Coupe TT partea din spate si acoperisul par a se contopi unul intr-altul, la Roadsterul TT, acoperisul textil creeaza un contrast clar, conferind o geometrie mai pronuntata designului general. Liniile caroseriei exprima putere si energie. Aceasta impresie este subliniata de curbele atletice ale flancurilor vehiculului ca si de linia dinamica ascendenta de deasupra zonei pragurilor si a liniei laterale drepte, musculare. Busonul de umplere stilizat, pozitionat deasupra rotii dreapta spate, are un design clasic din aluminiu.
Imaginea noului Audi Roadster TT este expresiva. Elementele din material plastic sub forma de aripa sunt incorporate in farurile oblice si conice pentru a sublinia adancimea tridimensionala a lampilor. La partea din spate, se evidentiaza tevile de esapament si difuzorul de mari dimensiuni. Reflectoarele sub forma de tuburi par ca plutesc in interiorul lampilor spate. Ca si in cazul Coupe-ului, la viteze de 120 km/h, deasupra capacului portbagajului se ridica un spoiler actionat electric.
Comparativ cu modelul pe care il inlocuieste, noul Roadster TT a crescut in dimensiuni, noile proportii accentuandu-i caracterul sportiv. Acum are o lungime de 4.178 milimetri (+ 137 mm), latime de 1.842 mm (+ 78 mm) si inaltime de 1.358 mm (+ 8 mm), iar ampatamentul este marit cu 46 mm pana la 2468 mm. In ciuda dimensiunilor mai mari coeficientul de rezistenta la inaintare al modelului TFSI 2,0 este de doar 0,32 cu acoperisul textil ridicat.
Audi a luat decizia de a mentine acoperisul textil pentru noul Roadster TT. Conceptul acoperisului textil se armonizeaza perfect cu filozofia stilului autentic de conducere a unui automobil decapotabil, oferind, de asemenea, un numar de avantaje fata de acoperisul metalic pliabil. Acoperisul textil, ce incorporeaza ranforsari din otel si aluminiu, ca si un geam mare din sticla, este o structura foarte usoara - aceasta determinand nu doar o reducere a greutatii totale a automobilului Roadster TT, ci si o coborare a centrului de greutate. Se integreaza lin in linia automobilului si ocupa putin spatiu cand este pliat. Datorita noului mecanism de rabatare in Z, partea din fata a acoperisului se aseaza peste materialul textil ca un capac. Roadsterul TT quattro 3,2 este dotat, ca echipare standard, cu un acoperis textil cu actionare electro-hidraulica, disponibil ca o optiune pentru TFSI 2,0. Aceasta versiune a acoperisului textil se deschide in doar 12 secunde de la apasarea unui buton si poate fi actionat chiar si in timpul deplasarii, la viteze de pana la 50 km/h. Acoperisul complet automat incorporeaza un strat suplimentar de izolatie fonica sub capitonajul plafonului, pentru o mai buna izolare acustica si termica. Actionarea manuala a acoperisului se face prin intermediul unei cleme centrale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comportamentul Consumatorului Fata de un Produs.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!