Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2554
Mărime: 485.34KB (arhivat)
Publicat de: Livia Drăgoi
Puncte necesare: 7
Universitatea Transilvania din Braşov Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor Specializarea Marketing

Cuprins

  1. CAP. I PIATA ROMANEASCA A SERVICIILOR PETROLIERE
  2. 1.1. Dimensiunile firmei
  3. 1.2. Cererea si oferta pe piata serviciilor petroliere
  4. CAP. II CARACTERISTICI ALE COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI PRIVIND SERVICIILE FIRMEI
  5. 2.1. Particularităţi ale procesului decizional privind achiziţia produsului
  6. 2.2. Factorii care influenţează comportamentul consumatorului
  7. 2.3. Specificitatea comportamentului de cumpărare al consumatorului
  8. CAP. III CONCLUZII SI PROPUNERI

Extras din proiect

CAP. I PIATA ROMANEASCA A SERVICIILOR PETROLIERE

Este de subliniat faptul că mulţi investitori străini încearcă să intre pe piaţa petrolieră din România ţinând cont de fluctuaţiile din piaţa internaţională a preţului petrolului. Ar mai fi loc pe piaţa de petrol şi gaze din România pentru noi competitori care ar putea avea un efect bun ţinând cont de monopolul exercitat de cele patru companii petroliere mari, Petrom, Rompetrol, Lukoil şi MOL, prin creşterea calităţii produselor petroliere şi prin implementarea unor noi standarde comerciale.

1.1 Dimensiunile firmei

LUKOIL este una dintre cele mai mari companii de petrol şi gaze integrată vertical pe plan mondial.

LUKOIL este cea mai mare companie petrolieră din Rusia din punct de vedere al rezervelor, producţiei şirafinării ţiţeiului, asigurand cca. 20% din producţia de ţiţei autohtonă (79,8 milioane tone), iar la nivel global reprezintă aproximativ 2% din producţia totală mondială. O mare parte din activităţile de explorare şi de producţie a companiei au loc în Rusia. Majoritatea producţiei este vândută pe pieţele internaţionale.

Din punct de vedere al rezervelor de ţiţei, Compania LUKOIL este lider mondial. În privinţa rezervelor confirmate în categoria companiilor private cotate la bursă, se află în topul mondial al companiilor petroliere iar din punct de vedere al producţiei de ţiţei se clasează pe locul şapte în lume.

LUKOIL deţine rafinării, uzine petrochimice în Rusia în Europa de Est şi în fostele republici din Uniunea Sovietică, precum şi numeroase conducte pentru transportul ţiţeiului şi produselor petroliere. De asemenea Compania LUKOIL operează reţele de distribuţie în Statele Unite,Polonia, Bulgaria, Romania, Turcia, Statele Baltice, Republica Ceha, Ucraina, Belarus, Republica Moldova, Azerbaijan, Kazahstan, Kirchistan, Slovacia, Muntenegru, Ungaria şi altele.

Astfel se poate spune că LUKOIL este compania petrolieră rusă cu cea mai mare diversificare internaţională si cu o dinamică a dezvoltării printre cele mai ridicate din lume.

Astăzi LUKOIL:

• deţine din rezervele globale de ţiţei aprox. 1,1%

• 2,3% din producţia globală

• 19% din producţia Rusiei

• 19% din totalul rafinat in Rusia

• în fiecare zi, consumatorii din peste 30 ţări folosesc produsele marca LUKOIL

• mai mult de 150 000 de angajaţi colaborează în fiecare zi pentru a consolida poziţia predominantă a companiei

• LUKOIL este una din cele mai mari companii petroliere din Rusia cu o cifră de afaceri anuală de 81 mld USD şi cu un venit net de 9.5 mld USD

• LUKOIL detine 21 % din rezervele petroliere ruseşti, 18.6% din productia petrolieră rusă cât şi 18.1 % din rafinarea petrolieră rusă

• LUKOIL este singura companie petrolieră privată majoritatea acţiunilor este deţinută de acţionari minoritari. ConocoPhillips deţine 20% din acţiuni

• LukOil deține în România o rețea de 300 de benzinării (noiembrie 2007) și o cotă de piață de 25% pe piața distribuției de carburanți.

• Număr de angajați în România în anul 2007: 5.000 (din care peste 1.200 în cadrul rafinăriei "Petrotel - LUKOIL")

• Cifra de afaceri în România în anul 2005: 1,3 miliarde Euro

Preview document

Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 1
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 2
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 3
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 4
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 5
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 6
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 7
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 8
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 9
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 10
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 11
Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Către Compania Lukoil - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Comportamentul Consumatorului Privind Serviciile Oferite de Catre Compania Lukoil.docx

Alții au mai descărcat și

Raport privind analiza întreprinderii internaționala Lukoil

1. Descoperirea domeniului de activitate Domeniul de activitate si ramura de apartenenta. Nivelul de dezvoltare. Pe data de 25 noiembrie 1991 a...

Implementarea Studiului de Marketing - SC LukOil România

1. PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII SC LUKOIL ROMANIA SRL LUKOIL este una dintre cele mai mari companii de petrol şi gaze integrată vertical pe...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?