Concurența - Napolitanele Joe

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 3230
Mărime: 8.61MB (arhivat)
Publicat de: Olivia Dragomir
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Capitolul 1. Descrierea produsului :

"JOE nu-ţi schimbă viaţa dar, cu singuranţă, ziua...o face mai bună!"

Napolitanele sunt produse făinoase, preparate din aluat fluid, obţinut din făină, grăsimi, zahăr, lapte, ouă şi afânători chimici, la care modelarea şi coacerea se fac în forme închise. Ele sunt caracterizate printr-o porozitate foarte dezvoltată, o structură rigidă şi se prezintă sub formă de foi sau diferite formate de alveole (păhărele, scoici etc.) care se decupează din foaie.

Pentru exemplificare am ales din piaţa napolitanelor brandul 100% românesc care s-a născut la Timişoara, napolitana JOE 60 gr cu

cacao invelită în ciocolată.

Avantaje : Fiind un produs de tip „commodity” napolitana JOE poate fi o gustare rapidă şi consistentă, un desert atunci când dorim „ceva dulce”, recunoscut prin calitate şi valori nutriţionale ridicate; pentru unii napolitana JOE poate îmbunătăţi starea psihică, fizică şi mentală după ce este consumată.

Caracteristicile fizice: Pentru a îmbunătăţi calitatea produsului, Compania Nestle a investit în luna martie 2008 într-o nouă reţetă de ciocolată îmbunătăţită pentru a-i obişnui pe clienţi cu un gust din ce în ce mai bun a napolitanei JOE. Noua reţetă a ciocolatei care intră în compoziţie este mai apropiată de gustul tabletelor de ciocolată cu lapte, acesta fiind şi motivul principal pentru care este atât de popular în rândul consumatorilor.

În acelaşi timp, compania a schimbat întregul look al napolitanei JOE, au păstrat culoarea violet ca şi dominanta pentru ca este o culoare vizibilă şi atrăgătoare, fiind asociat unui public tânăr şi mereu deschis către noutăţi, s-a adăugat culori diferite pentru fiecare aromă în parte, şi anume: roşu pentru cacao, verde pentru alune, albastru pentru vanilie, galben pentru cele glazurate.

În ceea ce priveşte „gabaritul” oferta este foarte bogată, caracterizată de o diversitate a gramajelor pentru a satisface toate gusturile şi utilizările( gustare, desert), de exemplu: de la snack uri de 20 -50 gr simple şi glazurate până la 80 – 250 gr în ambalaj multipack.

Sistemul de susţinere : În anul 2000 compania Nestle, cea mai mare din lume in domeniul produselor alimentare, a decis să investească în marca JOE ce aparţinea societăţii Joe IBC SRL din Timişoara fondată în anul 1994 de Hanz Wiener şi Florentin Banu. Iniţial napolitanele purtau marca Vienna Wafers, pentru ca ulterior numele a fost schimbat în „JOE”, un cuvânt uşor de reţinut (atât de copii cât şi de cei de vârsta a treia), cu impact auditiv. În doar patru ani de la lansare a ajuns una dintre cele mai cunoscute mărci naţionale şi, cu siguranţă, cea mai cunoscută marcă de napolitane, pe care alţi producători au încercat în zadar să o palgieze. Astăzi JOE, cu sprijinul companiei Nestle, este cea mai cunoscută marcă de napolitane şi a doua marcă ca şi notorietate în categoria dulciurilor din România.

Emblema produsului este reprezentată de cuvântul JOE, completată cu mesajul „O zi bună”, iar numele companiei Nestle apare deasupra numelui de marcă, culoarea folosită asigură o vizibilitate optimă prin contrastul celor două culori, galben pentru emblemă şi violet pentru ambalaj.

Ambalajul napolitanei transmite imaginea unui brand tânăr şi mereu în pas cu tendinţele pieţei, acest lucru este evidenţiat de culorile alese şi design ul îndrăzneţ al ambalajelor, iar pentru a fi mai uşor recunoscute de consumatori fiecare aroma este reprezentată printr-o culoare distinctă a etichetei respectând în acelaşi timp grafica consacrată. Prin informaţiile oferite ambalajul napolitanelor JOE repectă funcţiile de bază ale unui ambalaj modern: protejează produsul, mediul şi consumatorul, promovează, comunică mesaje, respectă legislaţia prin specificarea valorilor nutriţionale ale produsului, ale condiţiilor de depozitare şi a termenului de valabilitate, precum şi prin oferirea unei linii directe cu Nestle. Firma Nestle are o foarte largă gamă de napolitane: JOE 20g , JOE 30g; JOE 60g; JOE Momente Crocante Cacao, JOE Momente Crocante Vanilie 90g; JOE Momente Crocante Glazurat 90g; JOE Wilky, JOE BRO 25 gr şi 60 gr. Portofoliul JOE:

JOE 20g Napolitane glazurate cu cremă de cacao.

Preview document

Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 1
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 2
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 3
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 4
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 5
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 6
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 7
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 8
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 9
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 10
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 11
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 12
Concurența - Napolitanele Joe - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Concurenta - Napolitanele Joe.doc

Alții au mai descărcat și

Introducerea unui nou produs pe piață

Rezumat introductiv Scurt istoric Pentru a vorbi despre beţele de schi, in introducere amintim câteva informaţii istorice despre sportul de...

Lansarea unui produs nou pe piață - produse bio-organice

I. PREZENTAREA FIRMEI Firma ‘ONLY YOU”, producatoare de produse bio organice se va lansa pe piata din Romania in urmatorul an cu produse de cea...

Comportamentul consumatorului - napolitane Joe

Napolitanele sunt produse fainoase, preparate din aluat fluid, obtinut din faina, grasimi, zahar, lapte, oua si afânatori chimici, la care...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Lansarea unui produs nou pe o piață străină

Marketingul- tinta presupune parcurgerea a trei etape principale: prima consta in segmentarea pietei, respective in identificarea si definirea...

Te-ar putea interesa și

Proiectarea produselor noi - napolitane cu cremă de portocale

ETAPA I: DEFINIREA IDEII DE PRODUS NOU 1.1. Scurt istoric al firmei JOE. Nestlé, cu sediul central în Vevey, Elveţia, a fost fondată în 1866 de...

Managementul Carierelor la Nestle

INTRODUCERE Managementul resurselor umane consta în ansamblul activităţilor orientate către asigurarea, dezvoltarea, motivarea şi menţinerea...

Mixul de Marketing la Nestle

Nestlé Rowntree, cea mai mare divizie a companiei Nestlé, este cel mai mare exportator britanic de ciocolata si dulciuri pe baza de zahar, vânzând...

Calitatea și sortimentul mărfurilor alimentare - ciocolata

1. INTRODUCERE Ciocolata, gustul pasiunii Exista oare vreun aliment mai delicat si mai romantic decat ciocolata? E dulce, amara, cremoasa,...

Cercetare de Marketing

Introducere o Ştiaţi că prima napolitană Joe a fost produsă la Timişoara? o Ştiaţi că Nestle îşi comercializează produsele în 130 de ţări din...

Studiul calității produselor pe exemplul SC Nestle România SRL

Capitolul I PREZENTARE GENERALĂ A SC NESTLE ROMÂNIA SRL 1.1. Istoric Compania elveţiană Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a...

Strategii de produs - Rom napolitană

1.Analiza preliminară lansării produsului 1. 1. 1.Analiza externă Batonul de ciocolată Rom este prezent pe piaţa din România din anul 1964, când...

Studiu de piața privind marca de napolitane Joe

Introducere Napolitanele fac parte din produsele care au îndulcit viaţa oamenilor de-alungul secolelor şi care au la rândul lor o istorie...

Ai nevoie de altceva?