Configurarea produsului - mâncare pentru pisici

Proiect
9/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 3246
Mărime: 788.78KB (arhivat)
Publicat de: Tiberiu Neagoe
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Maxim Andrei
Tema proiectului consta in realizarea unei noi configurari a produsului "mancare pentru pisici" in urma unor studii de piata si segmentari a populatiei. Proiect prezentat in cadrul FEAA Iasi, 2009

Cuprins

  1. INTRODUCERE 1
  2. CAPITOLUL 1. CONFIGURAREA PRODUSULUI. 2
  3. 1.1. ATRIBUTE 2
  4. 1.2. SISTEM DE SUSŢINERE 3
  5. 1.2.1. MARCA 3
  6. 1.2.2. AMBALAJ 4
  7. 1.3. DIFERENŢIEREA MĂRCII 4
  8. 1.3.1. DIFERENŢIEREA PRODUSULUI 4
  9. 1.3.2. POZIŢIONAREA PRODUSULUI 5
  10. CAPITOLUL 2. CONFIGURAREA PREŢULUI 5
  11. 2.1.FACTORII ECONOMICI CARE INFLUENŢEAZĂ CONFIGURAREA PREŢULUI 5
  12. 2.1.1. CEREREA 6
  13. 2.1.2. COSTUL 6
  14. 2.1.3. CONCURENŢA 6
  15. 2.1.4. STATEGII DE PREŢ 6
  16. 2.2. NIVELUL PREŢULUI 6
  17. CAPITOLUL 3. CONFIGURAREA PROMOVĂRII. 7
  18. 3.1. RECLAMA 7
  19. MACHETA MESAJULUI SPOTULUI PUBLICITAR 8
  20. SPOT PUBLICITAR RADIO 8
  21. 3.2 PROMOVAREA VÂNZĂRILOR 9
  22. CAPITOLUL 4. CONFIGURAREA DISTRIBUŢIEI 10
  23. 4.1. EXTINDEREA TERITORIALĂ A DISTRIBUŢIEI 10
  24. 4.2. INTENSITATEA REŢELEI DE DISTRIBUŢIE ŞI STRUCTURA CANALELOR. 11
  25. CANAL DISTRIBUŢIE PRODUS “FLUFFY” 12

Extras din proiect

Introducere

Ȋn urma studiului anterior realizat, analizând elementele specifice ale mediului de marketing noi, membrii departamentului de marketing ai firmei Pet’s Paradise am identificat un segment ţintă căruia i se va adresa produsul ce va fi lansat în curând. Utilizând diferite criterii de segmentare, am conturat un segment ţintă şi anume posesorii de pisici care în general sunt familişti, cu sau fără copii, iubitori de animale ce au venituri medii şi mari cu preponderenţă din mediul urban. Trăsătura definitorie a pieţei ţintă este nevoia unui produs 100% natural, fără conservanţi, fără aditivi, cerinţă nesatisfăcută până în prezent de niciun producător de mâncare de pisici. Cu ajutorul analizei SWOT, am identificat principalele ameninţări ale firmei dar şi oportunităţi pe care acestea le are, elemente foarte utile în promovarea produsului nostru, în poziţionarea lui pe piaţă şi în modelarea lui într-o manieră diferenţiată de cea a produselor producătorilor deja existenţi, a principalilor concurenţi.

Din cercetarea de marketing realizată prin intermediul anchetei, folosind drept instrument chestionarul, am obţinut informaţii preţioase pentru departamentul nostru de marketing, informaţii de care ne vom folosi pe parcursul configurării produsului, a preţului, a promovării dar şi a distribuţiei. Munca noastră este mai simplă acum când ştim ce îşi doresc potenţialii cumpărători: produse sănătoase, de calitate pentru pisicuţelor lor, preţul jucând un rol secundar atunci când vine vorba de hrana pet-ului lor. Promovarea se va realiza în special pe canalele de televiziune, dar şi prin intermediul celorlalte mijloace mass-media. Cât despre plasare produsului, acesta va fi distribuit în petshop-urile din zona Iaşului, dar şi în principalele supermarket-uri pe care segmentul din cadrul pieţei ţintă îl frecventează.

Capitolul 1. Configurarea produsului.

1.1. Atribute

“Fluffy”, produsul ce va fi în curând lansat pe piaţa mâncărurilor pentru pisici, va satisface dorinţele posesorilor de pisici-baby cât şi pisici-adulte.

“Fluffy” este un produs autohton, creat în hala proprie a firmei Pet’s Paradise, folosind materia primă aflată la dispoziţia noastră prin contractul de exclusivitate pe care firma noastră l-a încheiat cu S.C. Avicola S.A. Prin cercetarea de marketing pe care am realizat-o am constatat că posesorii de pisici achiziţionează cel mai frecvent hrană pentu animalele lor de companie o dată pe săptămână, dar şi de trei ori pe săptămână sau chiar o dată pe lună. Ȋn urma acestor rezultate am luat decizia de a crea sticluţe/pachete la gramaje de 400 g (porţie/zi), 2,8 kg(porţie/săptămână), 12 kg(porţie/lună).

Fluffy - pui

Originalitatea ambalajului este dată de forma acestuia: la hrana pentru pisicile-baby, ambalajul va fi o sticlă din material plastic, având forma clasică a sticluţei- biberon care va personaliza produsul şi ne va determina să ne asociem pisicuţele cu bebeluşi. Atragerea atenţiei clientelei se va realiza prin etichetarea sticluţei într-o culoare vie, culoarea verde care exprimă prospeţime, fiind considerată în China simbolul vieţii îndelungate. Printre ingrediente regăsim: carne/ficat de pasăre alternată cu carne/ficat de vită - crudă, fiartă, sau cu carne/ficat de porc, peşte crud sau fiert, ou fiert, brânză de vaci, lapte, lipide şi vitamine (exemplu vitamina A) pe care organismul pisicii nu le poate produce pe cale naturală, taurina, un aminoacid care întăreşte sistemul imunitar şi vederea.

Fluffy – adult

Ambalajul la hrana pentru pisica-adult va fi un pachet din folie multistrat (cu barieră la miros pentru ambalarea în vid), având mâner accesorizat cu un balon sub forma unui cap de pisică şi un sistem de închidere etanş printr-un fermoar de plastic. Verdele va fi şi aici culoarea de bază, element prin care vom fi recunoscuţi cu uşurinţă, acesta imprimându-se în mintea clienţilor. Ingrediente: pui, curcan, pasăre, iepure, smântână (cu măsura), iaurt şi morcov.

Preview document

Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 1
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 2
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 3
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 4
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 5
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 6
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 7
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 8
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 9
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 10
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 11
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 12
Configurarea produsului - mâncare pentru pisici - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Configurarea Produsului - Mancare pentru Pisici.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Analiza pieței - mâncare pentru pisici

Rezumat introductiv Produsele pentru care am realizat mixul de marketing reprezinta mancare pentru pisici. Pentru a realiza acest lucru am...

Mix de marketing mâncare pentru pisici - Vitalkat

Rezumat introductiv VITALKAT este o firma specializata in producerea si comercializarea produselor destinate hranei pentru pisici. Firma are...

Ai nevoie de altceva?