Capitolul 1. Motivatia alegerii produsului .pag.3 Capitolul 2. Descrierea produsului ..pag.4 Capitolul 3. Previziunea vanzarilor ...pag.5 Capitolul 4. Alegerea amplasarii si a spatiului de productie. .pag.6 Capitolul 5. Achizitii in afara productiei pag.9 Capitolul 6. Determinarea necesarului de utilaje si implicit a investitiilor in mijloace fixe pentru a putea realiza productia previzionata .pag.10 Capitolul 7. Determinarea necesarului de materii prime si materiale ...pag.12 Capitolul 8. Determinarea necesarului de personal .pag.16 Capitolul 9. Calculul costului de productie (costuri directe si indirecte) .pag.17 Capitolul 10. Stabilirea pretului de vanzare ..pag.20 Capitolul 11. Calculul productiei critice si al cifrei de afaceri critice pag.21 Capitolul 12. Bugetul de venituri si cheltuieli ...pag.22 Capitolul 13.Aprecierea situatiei financiare . pag.23 Capitolul 14. Concluzii pag.24 Bibliografie pag.25
Capitolul 1. Motivatia alegerii produsului Am ales sa venim pe piata cu un produs nou, un produs care nu se gaseste atat de usor pe piata din Romania, un produs ce contine substante 100% naturale si care are multe beneficii pentru sanatatea pielii. Deoarece frumusetea si ingrijirea pielii au fost mereu printre lucrurile cele mai importante pentru o femeie am observat o tendinta a acestora de a isi ingriji pielea cu mai multa grija alegand produse ce contin substante naturale si de aceea noi venim in ajutorul lor cu produsul nostru ce contine ca ingrediente principale miere si ulei de Manuka. Aceste ingrediente se comercializeaza in Romania doar ca in forma lor naturala si mai putin in combinatie cu alte substante (creme, lotiuni etc.), de aceea am ales acest produs, pentru a veni in ajutorul persoanelor care au nevoie de el si pentru a le oferi sansa sa utilizeze aceste substante acum direct si pe piele. In urma cercetarii noastre am aflat ca romanii cheltuiesc in jur de 930 mil. lei pe produse de ingrijire a pielii. In primul semestru al anului 2019 Gerovital au raportat o crestere a vanzarilor de peste 10% la fel si producatorii locali cum ar fi Cosmetiv Plant si Gerocossen au raportat pe primele noua luni ale anului trecut o crestere de circa 20% pentru cremele antirid, in timp ce cremele hidratante au inregistrat un avans de 17%. Toate acestea ne arata ca avem piata tinta, persoane care cumpara din ce in ce mai mult produsele de skin care si care ofera o mai mare atentie produselor pe care le achizitioneaza, tot ce trebuie noi sa facem este sa venim in ajutorul acestora cu produsul nostru si sa ii informam despre toate beneficiile pe care acesta le ofera. Capitolul 2. Descrierea produsului 2.1. Piata tinta. Piata pe care noi am ales sa o vizam in vanzarea produselor noastre este formata din persoanele de genul feminin din judetul Iasi cu varsta cuprinsa intre 18-55 ani. 2.2. Profilul clientului. Produsul notru este dedicat persoanelor pentru care ingrijirea pielii reprezinta un lucru foarte important. Datorita compusilor care sunt 100% naturali, acest produs este eficient pentru persoanele care doresc sa isi mentina pielea hidratata, sanatoasa si pentru amanarea aparitiei ridurilor. In urma unui studiu realizat in 2017 uleiul de Manuka este eficient si pentru vindecarea acneei, ceea ce face ca produsul nostru sa fie foarte eficient si pentru persoanele cu un ten cu problem. 2.3. Produsul. Produsul nostru este reprezentat de o lotiune pentru ingrijirea pielii, atat pentru fata cat si pentru restul corpului, ce contine miere de Manuka dar si ulei esential extras din plantele de Manuka. Acesta are ca beneficii urmatoarele: hidrateaza pielea, calmeaza arsurile solare, vindeca durerea din muschi si articulatii, are un efect relaxant, este un foarte bun cicatrizant.
https://iasi.insse.ro/wp-content/uploads/2018/11/POPULATIA-DUPA-DOMICILIU-la-1-iulie-pe-grupe-de-varsta.pdf https://www.zf.ro/companii/romanii-cheltuie-930-mil-lei-pe-produse-de-ingrijire-a-pielii-70-din-piata-este-dominata-de-cremele-pentru-fata-16219383 https://www.alfalaval.ro/industrii/cosmetice-i-produse-de-ingrijire-locuin/industria-de-cosmetice-si-produse-de-ingrijire-personala/ https://www.essentialoiltree.com/manuka-essential-oil-benefits/#manuka_balm https://www.onomeus.ro/cumpara/ceara-naturala-de-albine-581 https://companycheck.co.uk/company/09820981/OLAY-CONSULT-LTD/companies-house-data https://companycheck.co.uk/company/06195011/CULT-BEAUTY-LIMITED/companies-house-data https://companycheck.co.uk/search?term=dove https://www.storia.ro/oferta/ocazie-parcul-expozitiei-copou-spatiu-comercial-220-mp-iasi-IDloI3.html https://www.olx.ro/oferta/vand-mobilier-pentru-spatiu-comercial-IDeeoMk.html#f73d415945 https://www.onomeus.ro/cumpara/dozator-de-miere-profesional-nassenheider-1072 https://www.horeca-echipamente.ro/cumpara/malaxor-cu-spirala-cu-vas-detasabil-180-l-3677507
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.