Cuprins
- Capitolul 1. Motivația alegerii produsului .pag.3
- Capitolul 2. Descrierea produsului ..pag.4
- Capitolul 3. Previziunea vânzărilor ...pag.5
- Capitolul 4. Alegerea amplasării și a spațiului de producție. .pag.6
- Capitolul 5. Achiziții în afara producției pag.9
- Capitolul 6. Determinarea necesarului de utilaje și implicit a investițiilor în
- mijloace fixe pentru a putea realiza producția previzionată .pag.10
- Capitolul 7. Determinarea necesarului de materii prime și materiale ...pag.12
- Capitolul 8. Determinarea necesarului de personal .pag.16
- Capitolul 9. Calculul costului de producție
- (costuri directe și indirecte) .pag.17
- Capitolul 10. Stabilirea prețului de vanzare ..pag.20
- Capitolul 11. Calculul producției critice și al cifrei de afaceri critice pag.21
- Capitolul 12. Bugetul de venituri și cheltuieli ...pag.22
- Capitolul 13.Aprecierea situației financiare . pag.23
- Capitolul 14. Concluzii pag.24
- Bibliografie pag.25
Extras din proiect
Capitolul 1. Motivația alegerii produsului
Am ales să venim pe piață cu un produs nou, un produs care nu se găsește atât de ușor pe piața din România, un produs ce conține substanțe 100% naturale și care are multe beneficii pentru sănătatea pielii.
Deoarece frumusețea și îngrijirea pielii au fost mereu printre lucrurile cele mai importante pentru o femeie am observat o tendință a acestora de a își îngriji pielea cu mai multă grijă alegând produse ce conțin substanțe naturale și de aceea noi venim în ajutorul lor cu produsul nostru ce conține ca ingrediente principale miere și ulei de Manuka.
Aceste ingrediente se comercializează în Romania doar că în forma lor naturală și mai puțin în combinație cu alte substanțe (creme, loțiuni etc.), de aceea am ales acest produs, pentru a veni în ajutorul persoanelor care au nevoie de el și pentru a le oferi șansa să utilizeze aceste substanțe acum direct și pe piele.
În urma cercetării noastre am aflat că românii cheltuiesc în jur de 930 mil. lei pe produse de îngrijire a pielii. În primul semestru al anului 2019 Gerovital au raportat o creștere a vânzărilor de peste 10% la fel și producătorii locali cum ar fi Cosmetiv Plant și Gerocossen au raportat pe primele nouă luni ale anului trecut o creștere de circa 20% pentru cremele antirid, în timp ce cremele hidratante au înregistrat un avans de 17%.
Toate acestea ne arată că avem piață țintă, persoane care cumpără din ce în ce mai mult produsele de skin care și care oferă o mai mare atenție produselor pe care le achiziționează, tot ce trebuie noi să facem este să venim în ajutorul acestora cu produsul nostru și să îi informăm despre toate beneficiile pe care acesta le oferă.
Capitolul 2. Descrierea produsului
2.1. Piața țintă.
Piața pe care noi am ales să o vizăm în vânzarea produselor noastre este formată din persoanele de genul feminin din județul Iași cu vârsta cuprinsă între 18-55 ani.
2.2. Profilul clientului.
Produsul notru este dedicat persoanelor pentru care îngrijirea pielii reprezintă un lucru foarte împortant. Datorită compușilor care sunt 100% naturali, acest produs este eficient pentru persoanele care doresc să își mențină pielea hidratată, sănătoasă și pentru amânarea apariției ridurilor.
În urma unui studiu realizat în 2017 uleiul de Manuka este eficient și pentru vindecarea acneei, ceea ce face ca produsul nostru să fie foarte eficient și pentru persoanele cu un ten cu problem.
2.3. Produsul.
Produsul nostru este reprezentat de o loțiune pentru îngrijirea pielii, atât pentru față cât și pentru restul corpului, ce conține miere de Manuka dar și ulei esențial extras din plantele de Manuka.
Acesta are ca beneficii următoarele: hidratează pielea, calmează arsurile solare, vindecă durerea din mușchi și articulații, are un efect relaxant, este un foarte bun cicatrizant.
Bibliografie
https://iasi.insse.ro/wp-content/uploads/2018/11/POPULATIA-DUPA-DOMICILIU-la-1-iulie-pe-grupe-de-varsta.pdf
https://www.zf.ro/companii/romanii-cheltuie-930-mil-lei-pe-produse-de-ingrijire-a-pielii-70-din-piata-este-dominata-de-cremele-pentru-fata-16219383
https://www.alfalaval.ro/industrii/cosmetice-i-produse-de-ingrijire-locuin/industria-de-cosmetice-si-produse-de-ingrijire-personala/
https://www.essentialoiltree.com/manuka-essential-oil-benefits/#manuka_balm
https://www.onomeus.ro/cumpara/ceara-naturala-de-albine-581
https://companycheck.co.uk/company/09820981/OLAY-CONSULT-LTD/companies-house-data
https://companycheck.co.uk/company/06195011/CULT-BEAUTY-LIMITED/companies-house-data
https://companycheck.co.uk/search?term=dove
https://www.storia.ro/oferta/ocazie-parcul-expozitiei-copou-spatiu-comercial-220-mp-iasi-IDloI3.html
https://www.olx.ro/oferta/vand-mobilier-pentru-spatiu-comercial-IDeeoMk.html#f73d415945
https://www.onomeus.ro/cumpara/dozator-de-miere-profesional-nassenheider-1072
https://www.horeca-echipamente.ro/cumpara/malaxor-cu-spirala-cu-vas-detasabil-180-l-3677507
Preview document
Conținut arhivă zip
- Crema pentru ingrijirea pielii cu Miere de Manuka.docx