Criza de Imagine - Romtelecom

Cuprins proiect Cum descarc?

CUPRINS
CAPITOLUL I Aspecte introductive 3
CAPITOLUL II Criza de imagine actuala 6
CAPITOLUL III Planul de comunicare pentru iesirea din criza 8
3.1. Scopul si obiectivele comunicarii 8
3.2. Alegerea publicului tinta 9
3.3. Axa campaniei de comunicare 9
CAPITOLUL IV Alegerea releelor de comunicare ( canalele de comunicare adecvate) 10
CAPITOLUL V Instrumente de PR si strategii de comunicare anticriza 12
CAPITOLUL VI. Comunicatul de presa si invitatia 13
COMUNICAT DE PRESA 13
INVITATIE 14
CAPITOLUL VII Startegia de comunicare W.T.Coombs 15
CAPITOLUL VIII Tabloul Gantt si stabilirea bugetului campaniei 17
CAPITOLUL IX Evaluarea eficientei campaniei 18


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I Aspecte introductive
Romtelecom este o companie de telecomunicatii din Romania, care a detinut monopolul in telefonia fixa pana la 1 ianuarie 2003. In prezent compania are 2,6 milioane clienti de telefonie fixa. Compania, detinuta initial de statul roman, apartine Organizatiei Elene de Telecomunicatii OTE, care are 54,01% din actiuni. Restul de 45,99% din actiuni au ramas in posesia statului roman. Romtelecom detine, de asemenea, 30% din actiunile operatorului roman de telefonie mobila Cosmote Romania. 
Pe 29 noiembrie 2006 Romtelecom a lansat serviciul de televiziune digitala prin satelit numit Dolce. Serviciul a avut succes, in aprilie 2008 ajungand la 500.000 clienti - o rata ridicata pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%. 
Criza de imagine Dolce este creeata de faptul ca pe 2 ianuarie 2013, a expirat acordul de redifuzare a canalelor cu Protv, iar Protv a solicitat suma de 12 milioane de euro, pentru a putea prelungi contractual cu Dolce, ceea ce depaseste de trei ori suma de patru milioane care era platita pana acuma. Negocierile s-au intrerupt la 6 milioane. Romtelecom sustine ca plata acestei sume ar fi marit costul abonamentelor. Pe aceasta cale , Romtelecom doreste sa isi asigure clientii ca, in toata aceasta perioada, a negociat pentru a proteja interesele financiare ale clientilor sai, pentru a avea un abonament la un pret accesibil.
Conflictul creeat cu Protv este din cauza ca Romtelecom nu a agreat conditiile de reinnoire cerute de Protv, si astfel Dolce va scoate din ianuarie 2013, din grila canalele din portofoliul Protv. Romtelecom afirma ca ProTV S.A. a solicitat "o crestere semnificativa a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, in mod automat, costuri mai mari pentru clientii Romtelecom". Serviciul de televiziune Dolce iti ofera cea mai buna solutie atat pentru informare cat si pentru divertisment. Fii mereu la curent cu ultimele stiri, evenimente si informatii financiare sau bucura-te de programe lifestyle, transmisiuni sportive, filme si documentare.
Un alt conflict creeat in reteaua Dolce este scoaterea postului Minimax din grila. Astfel pe 8 octombrie Romtelecom a scos din grila sa postul Minimax, fara a avea aprobarea C.N.A. si fara a anunta publicul. Pe forumul de discutii de pe pagina de Facebook a companiei Romtelecom, mai multi abonati ai platformei de satelit Dolce si ai serviciului IPTV al Dolce (Dolce Interactiv - prin internet, pe 9 octombrie, a fost scoasa din grila televiziunea pentru copii Minimax. Acestia spun ca televiziunea Minimax a fost inlocuita in grilele Dolce si Dolce Interactiv cu un alt post pentru copii - Disney Junior. Totodata, mai multi abonati ai platformei de satelit Dolce si ai serviciului I.P.TV Dolce solicita, pe acelasi forum, reintroducerea televiziunii Minimax. De asemenea, abonatii intreaba compania Romtelecom de ce a scos televiziunea Minimax fara sa anunte oamenii de acest lucru.
De altfel, pe saitul companiei Romtelecom (www.romtelecom.ro), televiziunea Minimax figureaza in acest moment ca facand parte din grilele Dolce si Dolce Interactiv.
Inainte de a fi scos din grila de programe Romtelecom, postul Minimax putea fi vizionat de toti clientii platformei de satelit Dolce si ai serviciului I.P.TV Dolce Interactiv, ca parte din asa-numitele "pachete de baza". Contactati, pe 10 octombrie , de MEDIAFAX, reprezentantii Romtelecom au declarat ca scoaterea canalului Minimax din grila de programe Dolce "se datoreaza faptului ca negocierile cu distribuitorul acestui canal nu s-au incheiat, din pacate, in timp util". "La acest moment nu va putem oferi mai multe detalii, fiind vorba de informatii comerciale confidentiale", au spus reprezentantii companiei Romtelecom..
Contactata de MEDIAFAX, Anda Manza, Country Manager Chello Networks, a spus ca, in ciuda eforturilor Chello Central Europe, contractul cu Romtelecom nu a fost reinnoit, insa negocierile intre cele doua companii continua.


Fisiere in arhiva (1):

  • Criza de Imagine - Romtelecom.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!