Criza de imagine - Romtelecom

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 3312
Mărime: 72.09KB (arhivat)
Publicat de: Vlaicu-Radu Ghinea
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. CUPRINS
  2. CAPITOLUL I Aspecte introductive 3
  3. CAPITOLUL II Criza de imagine actuală 6
  4. CAPITOLUL III Planul de comunicare pentru ieşirea din criză 8
  5. 3.1. Scopul şi obiectivele comunicării 8
  6. 3.2. Alegerea publicului ţintă 9
  7. 3.3. Axa campaniei de comunicare 9
  8. CAPITOLUL IV Alegerea releelor de comunicare ( canalele de comunicare adecvate) 10
  9. CAPITOLUL V Instrumente de PR și strategii de comunicare anticriză 12
  10. CAPITOLUL VI. Comunicatul de presă și invitația 13
  11. COMUNICAT DE PRESĂ 13
  12. INVITAŢIE 14
  13. CAPITOLUL VII Startegia de comunicare W.T.Coombs 15
  14. CAPITOLUL VIII Tabloul Gantt şi stabilirea bugetului campaniei 17
  15. CAPITOLUL IX Evaluarea eficienței campaniei 18

Extras din proiect

CAPITOLUL I Aspecte introductive

Romtelecom este o companie de telecomunicații din România, care a deținut monopolul în telefonia fixă până la 1 ianuarie 2003. În prezent compania are 2,6 milioane clienți de telefonie fixă. Compania, deținută inițial de statul român, aparține Organizației Elene de Telecomunicații OTE, care are 54,01% din acțiuni. Restul de 45,99% din acțiuni au rămas în posesia statului român. Romtelecom deține, de asemenea, 30% din acțiunile operatorului român de telefonie mobilă Cosmote România.

Pe 29 noiembrie 2006 Romtelecom a lansat serviciul de televiziune digitală prin satelit numit Dolce. Serviciul a avut succes, în aprilie 2008 ajungând la 500.000 clienți – o rată ridicată pe piața televiziunii prin satelit de peste 33%.

Criza de imagine Dolce este creeată de faptul ca pe 2 ianuarie 2013, a expirat acordul de redifuzare a canalelor cu Protv, iar Protv a solicitat suma de 12 milioane de euro, pentru a putea prelungi contractual cu Dolce, ceea ce depășește de trei ori suma de patru milioane care era plătită până acuma. Negocierile s-au intrerupt la 6 milioane. Romtelecom susține că plata acestei sume ar fi mărit costul abonamentelor. Pe această cale , Romtelecom dorește să își asigure clienții că, în toată această perioadă, a negociat pentru a proteja interesele financiare ale clienților săi, pentru a avea un abonament la un preț accesibil.

Conflictul creeat cu Protv este din cauză ca Romtelecom nu a agreat condițiile de reînnoire cerute de Protv, și astfel Dolce va scoate din ianuarie 2013, din grilă canalele din portofoliul Protv. Romtelecom afirmă că ProTV S.A. a solicitat ”o creştere semnificativă a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom”. Serviciul de televiziune Dolce iți oferă cea mai bună soluție atât pentru informare cât și pentru divertisment. Fii mereu la curent cu ultimele știri, evenimente și informații financiare sau bucură-te de programe lifestyle, transmisiuni sportive, filme și documentare.

Un alt conflict creeat în rețeaua Dolce este scoaterea postului Minimax din grilă. Astfel pe 8 octombrie Romtelecom a scos din grilă sa postul Minimax, fără a avea aprobarea C.N.A. şi fără a anunţa publicul. Pe forumul de discuţii de pe pagina de Facebook a companiei Romtelecom, mai mulţi abonaţi ai platformei de satelit Dolce şi ai serviciului IPTV al Dolce (Dolce Interactiv - prin internet, pe 9 octombrie, a fost scoasă din grilă televiziunea pentru copii Minimax. Aceştia spun că televiziunea Minimax a fost înlocuită în grilele Dolce şi Dolce Interactiv cu un alt post pentru copii - Disney Junior. Totodată, mai mulţi abonaţi ai platformei de satelit Dolce şi ai serviciului I.P.TV Dolce solicită, pe acelaşi forum, reintroducerea televiziunii Minimax. De asemenea, abonaţii întreabă compania Romtelecom de ce a scos televiziunea Minimax fără să anunţe oamenii de acest lucru.

De altfel, pe saitul companiei Romtelecom (www.romtelecom.ro), televiziunea Minimax figurează în acest moment ca făcând parte din grilele Dolce şi Dolce Interactiv.

Înainte de a fi scos din grila de programe Romtelecom, postul Minimax putea fi vizionat de toţi clienţii platformei de satelit Dolce şi ai serviciului I.P.TV Dolce Interactiv, ca parte din aşa-numitele "pachete de bază". Contactaţi, pe 10 octombrie , de MEDIAFAX, reprezentanţii Romtelecom au declarat că scoaterea canalului Minimax din grila de programe Dolce "se datorează faptului că negocierile cu distribuitorul acestui canal nu s-au încheiat, din păcate, în timp util". "La acest moment nu vă putem oferi mai multe detalii, fiind vorba de informaţii comerciale confidenţiale", au spus reprezentanţii companiei Romtelecom..

Contactată de MEDIAFAX, Anda Mânza, Country Manager Chello Networks, a spus că, în ciuda eforturilor Chello Central Europe, contractul cu Romtelecom nu a fost reînnoit, însă negocierile intre cele doua companii continua.

Preview document

Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 1
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 2
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 3
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 4
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 5
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 6
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 7
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 8
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 9
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 10
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 11
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 12
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 13
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 14
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 15
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 16
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 17
Criza de imagine - Romtelecom - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Criza de Imagine - Romtelecom.docx

Alții au mai descărcat și

Strategia de comunicație comercială a campaniei - Cu Milka mergi la schi în Alpi

INTRODUCERE Comunicaţia comercială este unul dintre domeniile cele mai dinamice din societatea contemporană, dobândind un rol deosebit de...

Demers Strategic pt Mobexpert

I.Introducere 1.Contextul elaborarii strategiei Strategia de comunicare pentru marca Mobexpert a fost elaborata in vederea cladirii si...

Îmbunatățirea Imaginii unei Organizații

1. PREZENTAREA ORGANIZAȚIEI Organizația Mondială a Mișcării Scout Fondatorul acestei mişcări, Lordul Baden Powell, s-a născut la Londra în 1857....

Strategia de Comunicare pentru Brandul Lansat

1. Analiza strategiei de comunicare anterioare a brand-ului L’Oreal Identificare insight – calitativ vs. Cantitativ Atunci când este abordată...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Manager de Succes

I.1 Domeniul de activitate Prezentă de mai mult de 75 de ani pe piaţa românească, Romtelecom este astăzi una dintre cele mai bine cotate companii...

Strategii de Afaceri ale IMM-urilor

INTRO It is human nature to make decision based on emotion, rather than on fact. But nothing could be more illogical TOSHIBA CORPORATION Am...

Criza de imagine Romtelecom

1. Introducere Romtelecom este o companie de telecomunicații din România, care a deținut monopolul în telefonia fixă până la 1 ianuarie 2003. În...

Criza de imagine Pro TV

Capitolul 1.Compania Romtelecom 1.1. Scurt istoric Romtelecom este o companie de telecomunicații din România, care a deținut monopolul în...

SC Romtelecom SA

Romtelecom este una dintre cele mai bine cotate companii din România, fiind prezentă de mai bine de 75 de ani pe piaţă. În ciuda dificultăţilor...

Ai nevoie de altceva?