Descrierea Gamei de Produse Turistice a Firmei Perfect Tour

Cuprins proiect Cum descarc?

CAP.I. SEMNIFICATII ALE PRODUSULUI IN OPTICA DE MARKETING
1.1.Conceptul de produs
1.2.Componentele produsului 
1.3.Gradul de noutate al produselor
CAP.II. GAMA DE PRODUSE
2.1.Dimensiunile gamei de produse
2.2. Pozitionarea produselor in cadrul gamei
2.3.Ciclul de viata al produselor
2.4.Strategii de produse
CAP.III. POLITICA DE PRODUS A FIRMEI "PERFECT TOUR" 
3.1.Scurt istoric 
3.2.Gama de produse a firmei
3.3.Implementarea strategiilor de produs


Extras din proiect Cum descarc?

Am abordat aceasta tema ,,Descrierea gamei de produse turistice a firmei"deoarece mi-ar placea sa promovez produsele unei firme turistice pentru ca aceasta sa aiba succes atat in tara cat si in strainatate.
Eu sunt de parere ca o firma turistica isi castiga clientii in functie de calitatea produselor si serviciilor pe care le presteaza.
Pentru a ilustra cat mai bine aceasta tema am ales sa aplic aceste instrumente ,folosite in mod curent, firmei turistice Perfect Tour despre care am vorbit in cel de-al treilea capitol al proiectului meu.
1.1.Definirea conceptuala a produsului
In perioada contemporana in conceptia clasica produsul reprezinta "...o suma de atribute si caracteristici tangibile fizice si chimice, reunite intr-o forma identificabila".
Astfel, componentele ce definesc un produs in optica de marketing, cuprind caracteristicile merceologice ale produsului si ambalajului sau si se refera la : dimensiunile calitative forma, gabarit, capacitate, structura, continut, greutate, densitate, putere instalata, rezistenta la actiunea factorilor de mediu
1.2.Componentele produsului
Componente acorporale care includ elemente ce nu au corp material nemijlocit, cum sunt:numele si marca, instructiuni de folosinta, protectia legala prin brevet,
Comunicatiile privitoare la produs cuprind ansamblul informatiilor transmise de producator sau distribuitor cumparatorului potential, cu scopul de a facilita prezentarea produsului si a intari argumentatia emotiva sau rationala, ce sta la baza deciziei de cumparare, prin :actiuni de merchandising, promovarea la locul vanzarii, publicitate prin mijloacele de cominicare in masa.
Imaginea produsului semnifica sinteza reprezentarilor mentale de natura cognitiva, afectiva, sociala si personala a produsului in randul cumparatorilor; 
Conceptia functionala - produsul este "...o suma de functii partiale sau de valori de intrebuintare partiale, distincte intre ele, desi nu apar pe o piata ca atare".


Fisiere in arhiva (1):

  • Descrierea Gamei de Produse Turistice a Firmei Perfect Tour.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!