Determinarea Personalității Mărcii

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 4513
Mărime: 938.90KB (arhivat)
Publicat de: Cristofor Boca
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Plai Mihai

Cuprins

  1. CAPITOLUL 1 - Prezentarea mărcii .3
  2. 1.1 Scurt istoric .3
  3. 1.2 Gama de produse .4
  4. 1.3 Piata românească de ciocolată .5
  5. 1.4 Diferenţierea faţă de celelalte produse.6
  6. CAPITOLUL 2 –Testul de asociere ( Metoda I ) .7
  7. 2.1 Cuvinte induse.7
  8. 2.2 Interpretare.7
  9. CAPITOLUL 3 – Metoda portretului chinezesc ( II ) .9
  10. 3.1 V.I.P. .9
  11. 3.1.1 Concluzii .10
  12. 3.2 CULOARE .11
  13. 3.2.1 Concluzii .11
  14. 3.3 ANIMAL .12
  15. 3.3.1 Concluzii .12
  16. 3.4 SPORT .13
  17. 3.4.1 Concluzii .13
  18. 3.5 VEHICUL .14
  19. 3.5.1 Concluzii .14
  20. CAPITOLUL 4 – Concluzii finale .15
  21. ANEXĂ .16

Extras din proiect

CAPITOLUL 1 – Prezentarea mărcii

1.1 Scurt istoric :

De peste 3000 de ani, ciocolata, în egală măsură cu aurul, a reprezentat un magnet universal.

Pentru vechii locuitori ai continentului american, boabele de cacao erau atât de preţioase încât ajunseseră să fie utilizate drept monedă de schimb. Spaniolii care au ajuns în Terra Nova au descoperit că, pe lângă asta, localnicii îsi făcuseră un obicei din a bea un amestec de boabe de cacao zdrobite în apa rece; reţeta originală va fi mai apoi îmbunătăţită prin adăugarea zahărului şi a unor condimente precum vanilie, nucşoară sau scorţişoară şi introdusă delicatesă la curtea regală.

Ciocolata este secretul pe care Spania l-a ţinut departe de restul lumii timp de aproape 100 de ani. Efectele sale au fost percepute în cele mai diverse moduri: francezii, începând cu Ludovic al XIV-lea, au fost primii care au propagat calităţile afrodisiace ale ciocolatei; marchizul de Sade o folosea frecvent pentru a-şi camufla otrăvurile iar Casanova apela la un amestec de ciocolată şi şampanie pentru a-şi seduce viitoarele iubite. Abia în 1830 s-a produs trecerea de la băutură la materie solidă, de către un maestru ciocolatier din Marea Britanie.

“LAURA” face parte din trustul care, îmbinând cei 120 de ani de expertiză în producerea dulciurilor cu tehnologia de ultimă oră, oferă consumatorilor de fiecare dată, “cel mai dulce moment”.

Kandia este un nume cu rezonanţă pentru toţi românii, ducându-ne cu gândul la o ciocolată de calitate, asta pentru că, la Timişoara există o fabrică de dulciuri a cărei poveste a rămas vie chiar dacă timpurile şi generaţiile s-au schimbat.

Istoria acesteia începe în 1890 cu un mic atelier manufacturier de dulciuri aparţinând lui Bidl; în urma unui incendiu, acesta este recondiţionat de către fraţii Latter, care o înregistrează sub numele de “ Fabrica de bomboane Latter Mor ”. Începând cu 1917, fabrica este denumită Kandia, reprezentând numele pe care Creta l-a luat în timpul ocupaţiei veneţiene din sec. al XIII – lea; preşedintele concernului Szana (recent proprietar al fabricii de dulciuri) este cel care a luat această decizie deoarece aprecia enorm dulciurile localnicilor de pe insula Creta şi considera telentul lor un dar divin.

În capitală, o altă fabrică de dulciuri devine din ce în ce mai puternică, în 1991, Fosta Fabrică de Produse Zaharoase Bucureşti schimbându-şi numele în Excelent. Astăzi, vorbim deja despre un “gigant de ciocolată”, căci cei mai cunoscuţi producători de dulciuri din România – Kandia şi Excelent – s-au unit, fiecare dintre cele 2 companii pornind la drum cu un rol bine definit şi o incontestabilă forţă individuală, aducând un plus de valoare uniunii nou formate. Tradiţia reţetelor desăvârşite vine de la Timişoara iar inovaţia în materie de produs este atuul companiei Excelent, care deţine cele mai moderne linii de producţie a dulciurilor existente până acum în România.

Alianţa Kandia – Excelent deţine următoarele branduri : PAPI, Laura, Kandia, ROM, Anda, Capriciile tale, Yoyo, Măgura, Santos, VIS, Scufiţa Roşie, Făgăraş, Banane, Jucăriile mele şi Modern.

1.2 Gama de produse Laura :

• Tablete în următoarele variante : cu lapte şi cremă de zmeură, lapte şi cremă de lapte, lapte şi cremă de vişine, lapte şi cremă de căpşuni, lapte şi cremă de cocos, lapte şi cremă de piersici, lapte şi cremă de caramel, lapte şi cremă de coniac, lapte şi cremă de cappuccino, lapte şi cremă de vişine şi rom, lapte şi cremă de coktail de fructe, lapte şi cremă de rom, lapte, cu portocale, lapte si stafide, nucă de cocos;

• Produse festive: figurina Moş Crăciun, bomboane de pom, figurina iepure Paşte;

• Ediţii speciale: tabletă fină cu lapte cu aromă de cozonac, tabletă cu lapte si cremă de mere cu scorţişoară;

• Batoane crunch: cu orez crocant şi frişca şi varianta cu orez crocant, rom şi cireşe;

• Praline : fine cu cremă de caramel, fine cu cremă de rom, fine cu cremă de căpşuni şi frişcă, fine cu cremă de cappuccino, fine cu cremă de alune, fine cu cremă de ciocolată, fine cu cremă de cafea;

Preview document

Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 1
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 2
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 3
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 4
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 5
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 6
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 7
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 8
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 9
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 10
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 11
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 12
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 13
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 14
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 15
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 16
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 17
Determinarea Personalității Mărcii - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Determinarea Personalitatii Marcii.doc

Te-ar putea interesa și

Personalitatea Mărcii Cotnari

Cap 1. Prezentarea mărcii 1.1.ÎNCEPUTURI Puţin, ca tot ce este bun, Şi bun, ca tot ce este rar Acesta-i vinul de Cotnar! CULTURA VINULUI...

Proiect practică - Moldosin SA Vaslui

Cap. I Prezentare firma I.1.Scurt istoric Actuala societate comercială S.C. “MOLDOSIN” S.A. Vaslui a fost înfiinţată în baza Legii nr....

Personalitatea mărcii Laura

- PREFATA DESPRE CIOCOLATA -ISTORIA SECRETA De peste 3000 de ani, ciocolata, in egala masura cu aurul, a reprezentat un magnet universal. Pentru...

Comportamentul consumatorului - ciocolata Laura

Introducere: Istoria secreta a ciocolatei Istoria ciocolatei dateaza de peste 3000 de ani, cand, ciocolata, in egala masura cu aurul, a...

Determinarea personalității mărcii - Teora

Editura TEORA 1. Prezentarea produsului Editura Teora este prezenta pe piata romaneasca înca din secolul trecut, începutul deceniului noua....

Determinarea Personalității Mărcii - Danone

DETERMINAREA PERSONALITATII MARCII – DANONE ESEU I. PREZENTARE PRODUS Iaurtul este considerat alimentul sanatos din familia lactatelor. Este...

Determinarea personalității mărcii Johnson & Johnson

Capitolul 1 Compania Johnson & Johnson a fost fondată în 1886 în New Brunswick, New Jersey iar în prezent îşi desfăşoară afacerile în peste 50 de...

Achiziții - covoare

1. Motivatie Cand am ales acest produs m-am gandit la faptul ca piata covoarelor este una foarte mare, covoarele valoroase fiind usor de vandut...

Ai nevoie de altceva?