Determinarea Personalitatii Marcii

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1 - Prezentarea marcii .3
1.1 Scurt istoric .3
1.2 Gama de produse .4
1.3 Piata romaneasca de ciocolata .5
1.4 Diferentierea fata de celelalte produse.6
CAPITOLUL 2 -Testul de asociere ( Metoda I ) .7
2.1 Cuvinte induse.7
2.2 Interpretare.7
CAPITOLUL 3 - Metoda portretului chinezesc ( II ) .9
3.1 V.I.P. .9
3.1.1 Concluzii .10
3.2 CULOARE .11
3.2.1 Concluzii .11
3.3 ANIMAL .12
3.3.1 Concluzii .12
3.4 SPORT .13
3.4.1 Concluzii .13
3.5 VEHICUL .14
3.5.1 Concluzii .14
CAPITOLUL 4 - Concluzii finale .15
ANEXA .16


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1 - Prezentarea marcii 
1.1 Scurt istoric :
De peste 3000 de ani, ciocolata, in egala masura cu aurul, a reprezentat un magnet universal.
Pentru vechii locuitori ai continentului american, boabele de cacao erau atat de pretioase incat ajunsesera sa fie utilizate drept moneda de schimb. Spaniolii care au ajuns in Terra Nova au descoperit ca, pe langa asta, localnicii isi facusera un obicei din a bea un amestec de boabe de cacao zdrobite in apa rece; reteta originala va fi mai apoi imbunatatita prin adaugarea zaharului si a unor condimente precum vanilie, nucsoara sau scortisoara si introdusa delicatesa la curtea regala. 
Ciocolata este secretul pe care Spania l-a tinut departe de restul lumii timp de aproape 100 de ani. Efectele sale au fost percepute in cele mai diverse moduri: francezii, incepand cu Ludovic al XIV-lea, au fost primii care au propagat calitatile afrodisiace ale ciocolatei; marchizul de Sade o folosea frecvent pentru a-si camufla otravurile iar Casanova apela la un amestec de ciocolata si sampanie pentru a-si seduce viitoarele iubite. Abia in 1830 s-a produs trecerea de la bautura la materie solida, de catre un maestru ciocolatier din Marea Britanie.
"LAURA" face parte din trustul care, imbinand cei 120 de ani de expertiza in producerea dulciurilor cu tehnologia de ultima ora, ofera consumatorilor de fiecare data, "cel mai dulce moment".
Kandia este un nume cu rezonanta pentru toti romanii, ducandu-ne cu gandul la o ciocolata de calitate, asta pentru ca, la Timisoara exista o fabrica de dulciuri a carei poveste a ramas vie chiar daca timpurile si generatiile s-au schimbat.
Istoria acesteia incepe in 1890 cu un mic atelier manufacturier de dulciuri apartinand lui Bidl; in urma unui incendiu, acesta este reconditionat de catre fratii Latter, care o inregistreaza sub numele de " Fabrica de bomboane Latter Mor ". Incepand cu 1917, fabrica este denumita Kandia, reprezentand numele pe care Creta l-a luat in timpul ocupatiei venetiene din sec. al XIII - lea; presedintele concernului Szana (recent proprietar al fabricii de dulciuri) este cel care a luat aceasta decizie deoarece aprecia enorm dulciurile localnicilor de pe insula Creta si considera telentul lor un dar divin. 
In capitala, o alta fabrica de dulciuri devine din ce in ce mai puternica, in 1991, Fosta Fabrica de Produse Zaharoase Bucuresti schimbandu-si numele in Excelent. Astazi, vorbim deja despre un "gigant de ciocolata", caci cei mai cunoscuti producatori de dulciuri din Romania - Kandia si Excelent - s-au unit, fiecare dintre cele 2 companii pornind la drum cu un rol bine definit si o incontestabila forta individuala, aducand un plus de valoare uniunii nou formate. Traditia retetelor desavarsite vine de la Timisoara iar inovatia in materie de produs este atuul companiei Excelent, care detine cele mai moderne linii de productie a dulciurilor existente pana acum in Romania. 
Alianta Kandia - Excelent detine urmatoarele branduri : PAPI, Laura, Kandia, ROM, Anda, Capriciile tale, Yoyo, Magura, Santos, VIS, Scufita Rosie, Fagaras, Banane, Jucariile mele si Modern.
1.2 Gama de produse Laura : 
o Tablete in urmatoarele variante : cu lapte si crema de zmeura, lapte si crema de lapte, lapte si crema de visine, lapte si crema de capsuni, lapte si crema de cocos, lapte si crema de piersici, lapte si crema de caramel, lapte si crema de coniac, lapte si crema de cappuccino, lapte si crema de visine si rom, lapte si crema de coktail de fructe, lapte si crema de rom, lapte, cu portocale, lapte si stafide, nuca de cocos;
o Produse festive: figurina Mos Craciun, bomboane de pom, figurina iepure Paste;
o Editii speciale: tableta fina cu lapte cu aroma de cozonac, tableta cu lapte si crema de mere cu scortisoara;
o Batoane crunch: cu orez crocant si frisca si varianta cu orez crocant, rom si cirese;
o Praline : fine cu crema de caramel, fine cu crema de rom, fine cu crema de capsuni si frisca, fine cu crema de cappuccino, fine cu crema de alune, fine cu crema de ciocolata, fine cu crema de cafea;


Fisiere in arhiva (1):

  • Determinarea Personalitatii Marcii.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!