Dosar de Presă

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 4165
Mărime: 1.30MB (arhivat)
Publicat de: Stancu Covaci
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Mara Ploiesteanu
Academia de Studii Economice Bucureşti Facultatea de Comerţ

Extras din proiect

Pelerinaj la Locurile SfinteDescrierea spotului publicitar

Spotul publicitar va avea 3 părţi prin care se va urmări comportamentul unui tânăr alcoolic şi a unui comerciant de băuturi alcoolice.

Partea întâi:

Pe stradă, un tânăr vorbeşte la telefon, pare a fi foarte fericit şi se clatină în timp ce merge, se poate observa de la distanţă că îşi menţine cu greu echilibru.

Ajunge în dreptul unui restaurant, termină conversaţia şi intră. Priveşte în jur însă nu este nicio masă liberă. Se aşează în faţa tejghelei şi începe să strige după barman, deşi este clar că acesta este foarte ocupat, deoarece localul este aglomerat. Când barmanul merge să îl întrebe ce doreşte, acesta cere 100 ml de vodkă şi este servit în grabă. Bea paharul cu vodkă însă nu se opreşte doar la 100 de ml şi continuă să comande şi să bea alcool.

După ceva timp iese din bar însă nu mai poate să îşi menţină echilibrul şi încercând să se deplaseze se ţine de zidul clădirii din apropiere.

Partea a doua:

Pe stradă, acelaşi tânăr, vorbeşte la telefon pe un ton ridicat, de această dată pare a fi foarte nervos, gesticulează şi la fel ca şi în prima situaţie îşi menţine cu greu echilibrul.

Ajunge lângă acelaşi restaurant, închide nervos telefonul şi intră. Barmanul îl întreabă ce doreşte, iar tânărul comandă 100 ml de whisky. Însă are o surpriză, nu primeşte băutura ci este întrebat ce vârstă are. Acesta reacţionează violent şi începe să vorbească urât la adresa barmanului, dar acesta nu se lasă intimidat şi îi spune că va primi băutura numai dacă va prezenta un act de indetitate din care să reiasă că este major. Aceasta este însă problema, tânărul nu este major. Băiatul începe să dărâme scrumierele de pe bar şi să împingă scaunele, dar în cele din urmă este dat afară de către barman şi tânărul pleacă nervos spre casă.

Partea a treia:

Acelaşi tânăr, aceeaşi stradă, acelaşi restaurant. Tânărul intră calm, se aşează la bar şi, recunoaşte un prieten şi comandă barmanului un suc de mure.

Ce vrem să transmitem?

Prin acest spot, compus din 3 părţi vrem să atragem atenţia asupra situaţiei actuale, a celei care ar trebui să fie şi a ceea ce s-ar putea întâmpla dacă legea ar fi respectată.

Astfel, în prima parte se prezintă un caz obişnuit dintr-un bar de cartier în care se comercializează frecvent băuturi alcoolice minorilor, fără ca barmanii să ţină cont de vârsta acestora. Acest lucru este posibil deoarece în ciuda afişelor de la orice intrare în orice local sau magazin (“Nu vindem ţigări şi băuturi alcoolice minorilor!”), niciun comerciant nu respecta această lege întrucât nu sunt prevăzute sancţiuni sau deşi ele există nimeni nu le aplică, iar comercianţii nu “pierd bani” respectând o lege care nu nu e verificată şi sancţionata.

Partea a doua prezintă aceeaşi situaţie a tânărului doritor să consume alcool, dar care de data aceasta se loveşte de refuzul barmanului deoarece nu îndeplineşte condiţiile de vârstă. Acesta ar trebui să fie comportamentul comercianţilor în cazul în care legea s-ar aplica.

Partea a treia prezintă situaţia ideală din comportamentul minorilor şi anume aceea în care, deşi intrat într-un bar de cartier, tânărul comanda un banal suc de mure.

Afişul spotului publicitar:

Partea a doua:

Dosar de presă

Discurs

Preview document

Dosar de Presă - Pagina 1
Dosar de Presă - Pagina 2
Dosar de Presă - Pagina 3
Dosar de Presă - Pagina 4
Dosar de Presă - Pagina 5
Dosar de Presă - Pagina 6
Dosar de Presă - Pagina 7
Dosar de Presă - Pagina 8
Dosar de Presă - Pagina 9
Dosar de Presă - Pagina 10
Dosar de Presă - Pagina 11
Dosar de Presă - Pagina 12
Dosar de Presă - Pagina 13
Dosar de Presă - Pagina 14
Dosar de Presă - Pagina 15
Dosar de Presă - Pagina 16
Dosar de Presă - Pagina 17
Dosar de Presă - Pagina 18
Dosar de Presă - Pagina 19
Dosar de Presă - Pagina 20
Dosar de Presă - Pagina 21
Dosar de Presă - Pagina 22
Dosar de Presă - Pagina 23
Dosar de Presă - Pagina 24

Conținut arhivă zip

  • afis w 2003.doc
  • Dosar de Presa.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Comunicare - Studiu de Caz Siveco

I. Prezentarea companiei Siveco Romania 1. Despre Siveco Romania 2. Scurt istoric 3. Misiune si valori 4. Rezultate 1. Despre SIVECO Romania...

Campanie de Relații Publice

Campanie Relatii Publice Universitatea Naţională De Educaţie Fizică şi Sport Din BucuresStatutul organizaţiei Universitatea Naţională de Educaţie...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Conferință de Presă Privind Lansarea Proiectului Iașul de Sub Iași

Evenimentul - Conferinţă de presă privind lansarea Proiectului “IAŞUL DE SUB IAŞI” Conferinta de presa are ca subiect amenajarea catacombelor,...

Relația administrației publice cu presa

I Relaţiile publice concept rol şi istorie 1.1 Delimitări conceptuale Practica relaţiilor publice este arta şi ştiinţa socială a analizării unor...

Dosar de presă - Coca-Cola Company

Coca-Cola este bautura racoritoare a lumii care este savurata de sute de milioane de ori pe zi de oamenii de pe tot Globul. Coca-Cola reprezinta...

Relațiile Publice și Publicitatea în Comunicarea cu Presa

INTRODUCERE În societatea românească post-decembristă, relaţiile publice au cunoscut o evoluţie impresionantă. Au fost înfiinţate numeroase...

Dosar de presă - Orange

Declarația de principii 1. comunicare - În tot ce facem, ascultăm și păstrăm echilibrul • La Orange, toate opiniile contează. Ascultăm punctele...

Dosar de presă - probleme și politici sociale - sărăcia din România

I. Prezentarea problemei sociale 1. Problema sociala monitorizata in presa românească. Definiţia de lucru a problemei sociale. Problema...

Dosar de presă - La Fântâna

* Cohn&Jansen| Ashley&Holmes lanseaza La Fântâna Home * Agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a realizat campania de lansare a noului serviciu La...

Comunicarea Instituții - Mass-media

COMUNICAREA INSTITUŢII – MASS-MEDIA 1. RELAŢIA CU PRESA, PARTE INTEGRANTĂ A RELAŢIILOR PUBLICE Termenul de “relaţii publice” este relativ nou în...

Ai nevoie de altceva?