Dosar Sponsorizare

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1110
Mărime: 10.17KB (arhivat)
Publicat de: Viorel Chivu
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. . Prezentare generala 3
  2. . Target si audienta 4
  3. . European Championship 5
  4. . Oferta de sponsorizare 6 - 12
  5. . Contact 13 - 14

Extras din proiect

Prezentare generala

Partea întâi

Prezentarea operatiunii va avea în vedere urmatoarele:

- o expunere referitoare la domeniul în care urmeaza sa se investeasca;

- descrierea evenimentului: loc, data, caracteristici, obiective;

- programul precis, itinerarul;

- calendarul detaliat;

- lista echipamentului necesar disponibil deja sau care trebuie procurat;

- aspecte legate de securitate, asigurari, sprijin logistic.

Numele manifestarii: Crosul

Target si audienta

Audienta directa:

-participantii la cros- intre1500-2000 de alergatori, in special amatori, de ambele sexe, de toate varstele si categoriile socio- profesionale. Categoria cea mai bine reprezentata va fi insa cea a persoanelor intre 18-45 de ani, preocupate de conditia lor fizica, avand cel putin studii medii si un simt civic dezvoltat. categorie lucida formata din oameni familiari cu acest sport sau sportivi de performanta, care gusta o competite nationala.

Audienta indirecta:

Se apreciaza ca tinta principala de comunicatie vizata de sponsori:

-spectatorii- cateva mii de personae din localitate (intre 2000 si 3000) vor veni in duminica desfasurarii rosului sa asiste la cursa sis a-I incurajeze pe participanti. Se considera ca printre spectatori vor fi numerosi iubitori ai sportului, in special ai miscarii in aer liber. Aceasta categorie absorbanta formata din oameni care vin la un astfel de eveniment din curiozitate, care doresc sa intre in contact cu noutatea categorie de public reprezinta interes pentru ambii sponsori principali Izvorul Minunilor si Gatorate.

Segmentul majoritar il constituie:

tinerii, din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 - 25 de ani

intreprinzatori din clasa mijlocie din mediul urban, cu varste cuprinse intre 25 - 50 de ani

Lista mass-media pe care contam în vederea mediatizarii evenimentului:

Desi manifestarea se adreseaza participantilor, va exista un numar destul de mare de spectatori dornici sa asiste la cursa de alergare sis a-I inurajeze pe participanti. Organizatorii estimeaza ca evenimentul va avea o audienta directa de cateva mii de personae. Organizatorii conteaza, de asemenea pe sprijinul mass-media locala si spera ca se vor putea baza si pe unii reprezentanti ai mass-media ( TVR, PRO-TV, PRO SPORT, RADIO ROMANIA ACTUALITATI). Astfel evenimentul va fi reflectat si la nivel national, obtinand o mai buna audienta indirecta.

Preview document

Dosar Sponsorizare - Pagina 1
Dosar Sponsorizare - Pagina 2
Dosar Sponsorizare - Pagina 3
Dosar Sponsorizare - Pagina 4
Dosar Sponsorizare - Pagina 5
Dosar Sponsorizare - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Dosar Sponsorizare.doc

Alții au mai descărcat și

Studiu de Caz privind Comunicarea de Marketing pe Piața Berii în România

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE ÎN COMUNICAREA DE MARKETING. 1.1. ISTORICUL COMUNICARII DE MARKETING Comunicarea este un proces ale carui origini sunt...

Expoziție de echipamente medicale

Capitolul I HumanMed este o societate comercială având ca obiect de activitate comercializarea de aparatură şi instrumentar medical. Standul de...

Campanie publicitară Peroni

1. Anunţător – denumirea companiei, origine, portofoliu de activităţi, nivel de internaţionalizare a activităţii Client (anunţător): SABMiller...

Dosar de Sponsorizare

SPONSORIZAREA - Aspecte de natura practica - Intr-o abordare practica, sponsorizarea este o tehnica ce prezinta interes atât pentru...

Banca Transilvania

BANCA TRANSILVANIA In ceea ce priveste modalitatile in care Banca Transilvania sustine comunitatea si sprijina dezvoltarea acesteia, putem vorbi...

Participarea la târguri și expoziții - versiunea expozantului

3.1. Introducere – Puterea unui targ/unei expozitii Ca parte a mixului de promovare, participarea la un targ/expozitie este pe departe cel mai...

Planificarea și implementarea târgurilor și expozițiilor - versiunea organizatorului

2.1. Introducere/Obiective Obiectivul principal al oricarui organizator de targuri comerciale este de a obtine profit din organizarea de succes a...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Sponsorizarea - tehnică promoțională

INTRODUCERE Sponsorizarea este o componetă principală in mixul de promovare, iar pentru a putea spune că o companie face are o activitate de...

Influența culturii asupra promovării produselor

Introducere De-a lungul anilor, cultura a fost caracterizată în diferite moduri, dar în esenţă aceasta simbolizează întreaga moştenire a fiecărei...

Cercetare Științifică

Capitolul 1 – Evoluţii actuale ale marketingului Marketing. Un nume, un termen tot mai des folosit în vorbirea noastră curentă. Este firesc să fie...

Sponsorizarea - Mijloc Eficient de Comunicare. Studiu de Caz Vodafone România

CAPITOLUL I. ABORDĂRI TEORETICE PRIVIND SPONSORIZAREA I. 1. Cadrul legislativ şi dosarul de sponsorizare În prezenta lucrare s-a ales tema...

Sponsorizarea

Studiu Introductiv Pentru noi privitorii, ascultatorii sau cititorii, efectul sponsorizarii se produce in afara relatiei sponsor-sponsorizat care...

Tehnici promoționale

Continutul, formele si obiectivele comunicarii Rolul comunicarii in promovarea produselor / serviciilor : P. Koetler spunea : “ informatia a...

Dosar de Sponsorizare

SPONSORIZAREA - Aspecte de natura practica - Intr-o abordare practica, sponsorizarea este o tehnica ce prezinta interes atât pentru...

Marketingul Serviciilor

Terminologii În literatura de specialitate referitoare la definirea serviciilor reţin atenţia următoarele definiţii: - potrivit Asociaţiei...

Ai nevoie de altceva?