Cuprins
- . Prezentare generala 3
- . Target si audienta 4
- . European Championship 5
- . Oferta de sponsorizare 6 - 12
- . Contact 13 - 14
Extras din proiect
Prezentare generala
Partea întâi
Prezentarea operatiunii va avea în vedere urmatoarele:
- o expunere referitoare la domeniul în care urmeaza sa se investeasca;
- descrierea evenimentului: loc, data, caracteristici, obiective;
- programul precis, itinerarul;
- calendarul detaliat;
- lista echipamentului necesar disponibil deja sau care trebuie procurat;
- aspecte legate de securitate, asigurari, sprijin logistic.
Numele manifestarii: Crosul
Target si audienta
Audienta directa:
-participantii la cros- intre1500-2000 de alergatori, in special amatori, de ambele sexe, de toate varstele si categoriile socio- profesionale. Categoria cea mai bine reprezentata va fi insa cea a persoanelor intre 18-45 de ani, preocupate de conditia lor fizica, avand cel putin studii medii si un simt civic dezvoltat. categorie lucida formata din oameni familiari cu acest sport sau sportivi de performanta, care gusta o competite nationala.
Audienta indirecta:
Se apreciaza ca tinta principala de comunicatie vizata de sponsori:
-spectatorii- cateva mii de personae din localitate (intre 2000 si 3000) vor veni in duminica desfasurarii rosului sa asiste la cursa sis a-I incurajeze pe participanti. Se considera ca printre spectatori vor fi numerosi iubitori ai sportului, in special ai miscarii in aer liber. Aceasta categorie absorbanta formata din oameni care vin la un astfel de eveniment din curiozitate, care doresc sa intre in contact cu noutatea categorie de public reprezinta interes pentru ambii sponsori principali Izvorul Minunilor si Gatorate.
Segmentul majoritar il constituie:
tinerii, din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 - 25 de ani
intreprinzatori din clasa mijlocie din mediul urban, cu varste cuprinse intre 25 - 50 de ani
Lista mass-media pe care contam în vederea mediatizarii evenimentului:
Desi manifestarea se adreseaza participantilor, va exista un numar destul de mare de spectatori dornici sa asiste la cursa de alergare sis a-I inurajeze pe participanti. Organizatorii estimeaza ca evenimentul va avea o audienta directa de cateva mii de personae. Organizatorii conteaza, de asemenea pe sprijinul mass-media locala si spera ca se vor putea baza si pe unii reprezentanti ai mass-media ( TVR, PRO-TV, PRO SPORT, RADIO ROMANIA ACTUALITATI). Astfel evenimentul va fi reflectat si la nivel national, obtinand o mai buna audienta indirecta.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Dosar Sponsorizare.doc