Extras din proiect
Dispozitivele smart sunt:
smartphone-ul -un dispozitiv electronic care pe lângă funcţiile obişnuite ale unui telefon mobil poate să îndeplinească şi alte functionalităţi similare cu cele ale unui computer sau cele ale unui aparat foto.
tableta- este un computer portabil integrat într-un display touchscreen cu dimensiuni mai mari decât ale unui telefon mobil care se bazează pe atingerea ecranului tactil şi pe folosirea unei tastaturi virtuale pentru redactarea textelor.
Volumul vanzarilor de de telefoane smart si tablete a ajuns la un nivel record fata de ultimii ani;
Publicitatea pe dispozitive mobile se va orienta pe doua canale (tablete si smartphone-uri);
Vanzarile de smartphone au crescut la aproape 300 miliarde de dolari iar peste un miliard de persoane din intreaga lume detin in prezent un smartphone
Activitatea de mobile marketing este reprezentată de utilizarea tehnologiilor de comunicație fără fir pentru a livra conținut integrat în timp real pe terminale care permit un răspuns direct.
Mesajele de marketing pot fi transmise prin aplicații independente sau care fac parte dintr-un sistem complex de canale de comunicare.
SMS – această metodă de comunicare reprezintă prima metodă de comunicare care a fost folosită în mobile marketing.
SMS-ul reprezintă transmiterea unui mesaj text de maxim 160 de caractere spre un telefon mobil;
Limitarea numărului de caractere reprezintă un mare dezavantaj pe lângă faptul că mesajul poate conține doar caractere alfanumerice.
Conținut arhivă zip
- E-marketing Mobile Marketing.pptx