Eficientizarea Activ de Distributie si Promovare

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 4
Capitolul I. Activitatea de distributie si promovare 8
1.1. Definirea eficientei economice 8
1.2. Distributia si rolul sau 14
1.3. Promovarea si rolul sau 24
Capitolul II. Diagnostigarea activitatii de distributie si promovare. 34
2.1. Analiza diagnostic a distributiei. 34
2.2. Politica de promovare 38
2.3. Distributia si promovarea in cadrul mixului de marketing 43
2.4. Aspecte semnificative in derularea activitatilor de distributie 
si promovare 53
2.4.1. Puncte slabe 53
24.2. Puncte forte 53
Capitolul III. Posibilitati de dezvoltare a activitatii 
de distributie si promovare 55
3.1. Eficientizarea distributiei 55
3.2. Implementarea unei politici de promovare eficiente 63
Concluzii 76
Bibliografie 78


Extras din proiect Cum descarc?

Am ales aceasta tema, din cauza importantei pe care o ocupa politica de promovare si distributie pentru orice firma pe piata romaneasca si nu numai.
Lucrarea de fata este structurata pe trei capitole, in care tema aleasa este dezbatuta pe indelete.
In primul capitol "Activitatea de distributie si promovare", am prezentat notiuni precum eficienta economica, distributie si promovare.
Eficienta economica este un mijloc de evaluare a efectului util asteptat in urma desfasurarii unei activitati umane in conditiile unui consum optim al resurselor disponibile, alocate acestei activitati. 
Eficienta reprezinta cel mai important factor care se utilizeaza in adoptarea deciziilor investitionale si exprima corelatia dintre eforturi si efecte, prin indicatori de eficienta. 
Cresterea sau scaderea eficientei economice se afla in stransa legatura cu raportul dintre echilibru si dezechilibru in dezvoltarea economiei, ele fiind atat conditie, cat si expresie a acestor fenomene economice.
Distributia este notiunea pe care o intalnim si in literatura universala, ce defineste totalitatea proceselor economice si tehnico-organizatorice privind dirijarea si transmiterea fluxului de bunuri si servicii de la producator la consumator, in conditii de eficienta maxima.
Ea acopera o mare diversitate de activitati si operatiuni si arata cum pot fi gestionate relatiile ce apar intre intreprinderi in dubla lor calitate de producator si consumator, pentru sporirea avantajelor puse la dispozitia consumatorilor.
In viziunea marketingului modern, distributia este un concept complex ce reflecta: procesul circuitului fizic al marfurilor, relatiile ce apar pe piata si ansamblul activitatilor ce marcheaza trecerea de la producator la consumator al produselor, incluzand in mod concret.
In consecinta, distributia se refera la circuitul fizic si economic al marfurilor si la sistemul de relatii generat de procesul de circulatie a marfurilor de la producatorul initial la consumatorul final. 
Complexitatea rolului indeplinit de canalul de distributie, care nu se limiteaza doar la deplasarea bunurilor de la producator la consumator, fiind recunoscuta implicarea retelei de intermediari in creare de valoare pentru consumatori, a determinat inlocuirea termenului de canal de distributie cu termenul de canal de marketing. 
In conditiile actuale ale dinamismului economico-social, prezenta cu succes a unei firme pe piata este din ce in ce mai dificila. Concurenta este foarte puternica in marea majoritate a domeniilor de activitate, astfel incat pentru a supravietui si a se dezvolta, firma trebuie sa-si cunoasca bine piata pe care actioneaza. 
Pentru a realiza acest lucru, firma trebuie sa comunice cu piata, trebuie sa-si informeze potentialii clienti despre existenta ei, despre modalitatile in care produsele si/sau serviciile pe care le ofera pot intra in posesia acestora, transmitandu-le diferite mesaje prin reclame, programe de stimulare a desfacerilor, alte posibilitati de creare a unei imagini favorabile, in randurile potentialilor clienti, pentru firma si pentru bunurile oferite de aceasta. 
Comunicarea firmei cu exteriorul sau are loc in cadrul unui mix promotional, care consta intr-o combinatie specifica de instrumente de publici!tate, vanzare personal a, promovare a vanzarilor si relatii publice
Comunicarea se bazeaza pe un mesaj transmis, cu un anumit continut, care pleaca de la imitator, sub o anumita forma, printr-un mijloc de transmitere si parcurgand un anumit canal de comunicare catre receptorul final, care da un raspuns emitatorului in urma primirii si studierii mesajului. 
In cel de al doilea capitol "Diagnostigarea activitatii de distributie si promovare", am prezentat activitatea de promovare si distributie a firmei Coca-Cola, si de asemenea locul celor doua politici in cadrul mixului de marketing.
Coca-Cola este bautura racoritoare a lumii care este savurata de sute de milioane de ori pe zi de oamenii de pe tot Globul.


Fisiere in arhiva (2):

  • Eficientizarea Activ de Distributie si Promovare
    • Eficientizarea Activ de Distributie si Promovare.doc
    • tot.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 7 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!