Elaborare Mix de Marketing la SC Bega Pam SA

Cuprins proiect Cum descarc?

Abstract
Capitolul 1 : Introducere 5
1.1 Scurt istoric 5
1.2 Viziune, misiune, obiective 6
1.3 Clienti 6
1.4 Portofoliu de produse 6
1.5 Concurenta 8
1.6 Analiza SOWT 10
Capitolul 2: Mixul de marketing 11
2.1 Politica de produs 11
2.2 Politica de pret 14
2.2.1 Nivelul pretului 16
2.2.2 Strategia de pret 16
2.3 Politica de distributie 17
2.4 Politica de promovare 18
2.5 Estimarea rezultatelor 20
Bibliografie 21


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1: INTRODUCERE
1.1 Scurt istoric
Societatea Comerciala BEGA PAM S.A. are ca obiect de activitate fabricarea si comercializarea produselor de panificatie proaspete si congelate, biscuiti, napolitane, specialitati,prestari servicii, operatiuni de import-export in activitate proprie, comercializarea produselor agroalimentare, comert en gros si en detail.
Societatea a luat fiinta in anul 1956, ca intreprindere de industrie locala, cuprinzand 6 ramuri industriale, de la industria alimentara pana la cea metalurgica. In anul 1960, data fiind dezvoltarea acesteia, isi schimba denumirea in Combinatul de Industrie Locala Timisoara.
In anul 1972, prin masuri de reorganizare, are loc desprinderea de la Combinatul de Industrie Locala a tuturor unitatilor ce nu aveau profil alimentar, preluand in schimb activitatea de paste-biscuiti de pe platforma din str.Gh. Lazar nr.26. In anul 1973 se preia la Combinat activitatea de panificatie si activitatea de morarit din judetul Timis. Din anul 1977 i-si schimba denumirea din Combinatul de Industrie Locala in Intreprinderea de Morarit, Decorticat, Panificatie si Produse Fainoase Timis, denumire pe care si-o pastreaza pana in anul 1990, cand se transforma in societate comerciala BEGA-PAM S.A. Timisoara.
Cu o traditie de peste 40 de ani in producerea si comercializarea de biscuiti, napolitane, specialitati, produse de panificatie, etc, S.C. BEGA-PAM S.A. se distinge prin calitatea produselor sale, datorata retetelor traditionale si grijii deosebite fata de cerintele consumatorilor. 
Fidelizand consumatorul, preocupat din ce in ce mai mult de asigurarea unei alimentatii sanatoase, folosim materii prime de cea mai buna calitate. De asemenea, toate eforturile companiei s-au indreptat in directia derularii unui amplu program investitional de retehnologizare si modernizare a liniilor de fabricatie, a imbunatatirii si inoirii portofoliului de produse si a crearii unei retele de distributie eficienta. 
S.C. Bega Pam S.A. isi desface produsele prin intermediul celor 11 magazine proprii si prin distribuitorii locali ce acopera toate regiunile tarii. Produsele firmei nu se adreseaza doar consumatorilor din Romania, printre parteneri fiind si societati din strainatate. 
Succesul societatii se datoreaza unei echipe manageriale eficiente si profesionale, la acesta contribuind si toti angajatii impreuna cu specialisti experientati in domeniu. 
1.2 Viziune, misiune, obiective
Viziunea firmei 
Este, sa fie recunoscuta ca lider national si international in industria produselor de panificatie proaspete si congelate, biscuiti si napolitane prin calitatea acestora, printr-o continua imbunatatire a pregatirii angajatilor si printr-o adaptare si innoire permanenta a tehnologiei, contribuind astfel la succesul partenerilor si al companiei noastre.
Misiunea 
S.C. BEGA PAM S.A. va milita continuu pentru a atinge si chiar depasi asteptarile clientilor sai, pentru ca, impreuna cu acestia, sa se impuna ca leader national si international in fabricarea de produse de panificatie proaspete si congelate, biscuiti si napolitane. Pentru a indeplini aceasta misiune trebuie 
CLIENTILOR sa le furnizeze produse de cea mai buna calitate, care sa le asigure un bun profit. Responsabilitatea companiei este sa primeasca cu maxima receptivitate toate solicitarile, de orice natura, venite de la clienti si sa-si directioneze eforturile in sensul indeplinirii acestora. 
PERSONALUL COMPANIEI sa constientizeze necesitatea implementarii si functionarii sistemului integrat de management al calitatii , contribuind fiecare, de pe pozitia sa, la eliminarea neconformitatilor si la fabricarea unor produse de inalta calitate. 
DEZVOLTARE TEHNOLOGICA sa asigure resursele financiare necesare pentru continua imbunatatire a proceselor tehnologice existente si a achizitionarii de noi utilaje performante. Cresterea continua a competitivitatii companiei depinde de dezvoltarea permanenta a calitatii personalului si a tehnologiilor de fabricatie care vor face sa fie capabila sa atraga noi clienti, dar si sa-i satisfaca deplin pe cei existenti.
COLABORATORII sa mentina relatii responsabile cu pertenerii de afaceri (furnizori, clienti), cu salariatii, dar si cu comunitatile cu care interfera. Cei care depind intr-un fel sau altul de S.C. BEGA PAM S.A. si au avut, sau continua sa aiba un rol in succesul companiei, asteapta de la aceasta sa creeze climatul de lucru in care fiecare sa contribuie la indeplinirea misiunii companiei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Elaborare Mix de Marketing la SC Bega Pam SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!