Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru BMW Seria 3

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2824
Mărime: 52.67KB (arhivat)
Publicat de: Manole Feraru
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

§ Analiza situatiei de marketing a anuntatorului

1. Piata

In contextul unei evolutii ascendente ale economiei de piata, aceasta veste soseste insotita de o aura de normalitate, insa merita subliniat faptul ca cifra celor 228.877 de masini vandute a fost atinsa dupa numai noua luni de activitate comerciala, ceea ce inseamna ca piata auto din Romania anului 2007 este cu aproape un sfert mai mare decat cea a anului trecut.

Datele, furnizate ca de obicei de APIA, mai mentioneaza ca numarul unu in ceea ce priveste comercializarile de masini noi a fost, bineinteles, producatorul autohton Dacia, cel care a reusit sa vanda aproximativ 70.000 de unitati in perioada anterior mentionata.

Asadar, fabricantul de la Mioveni a acaparat 30,3 procente din totalul volumului pietei auto, mult peste Daewoo Automobile Romania, ale carui 13.000 de masini nu au fost indeajuns decat pentru 5,8 procente.

In clasamentul marcilor importate sefi au fost din nou partenerii celor de la Dacia, Renault, care in primele trei trimestre ale acestui an, au reusit sa vanda peste 21.000 de masini (cu 43% mai multe ca anul trecut), pe locul doi situandu-se Volkswagen cu 17.000 de masini (un constructor aflat si el in crestere fata de nivelul din 2006, si inca cu 60.1%).

Podiumul a fost completat de Skoda  ale carei aproximativ 17.000 de unitati vandute au consemnat o crestere de 13,1% comparativ cu primele noua luni ale anului trecut , iar Top 5-ul de Opel (13.000 de autovehicule - +81,5%) si Ford (11.000 de unitati - +65,1%).

Cu cele trei marci: BMW, MINI si Rolls-Royce Motor Cars , grupul BMW se afla în sectorul premium al pietei internationale de automobile. Compania stie cât de multa consecventa implica realizarea obiectivului sau. De la cercetare si dezvoltare la vânzari si marketing, Grupul BMW este implicat în promovarea înaltei calitati pentru toate produsele si serviciile sale. Succesul companiei este dovedit de corectitudinea strategiilor sale.

2. Anuntatorul este chiar compania BMW care lanseaza un nou model de automobile, BMW seria 1.

Automobile Bavaria promoveaza noua oferta pentru BMW Seria 1 prin BtB Advertising .

In primavera anului 2007, Automobile Bavariaa derulat o noua campanie de promovare pentru BMW Seria 1, implementata de agentia BtB Advertising. Campania este desfasurata la nivel national in lunile februarie si martie, pe toate media: presa scrisa (cotidiane, publicatii economice si reviste lifesyle), TV, radio si outdoor, precum si campanii locale pentru dealeri.

3. Obiectul comunicarii il reprezinta produsul promovat, respective noutatea pe care o adduce noul model prin intermediul caracteristicilor sale.

Seria 1 de la BMW se incadreaza in clasa compact si ofera potentialilor sai clienti mai multa dinamica, confort, calitate si inovatie. Intreaga campanie se bazeaza pe o oferta financiara deosebita, care are ca obiectiv facilitarea accesului in segmentul premium a unui numar mai mare de clienti potentiali. Oferta actuala promoveaza pachetul Bavaria Advantage care include: aer conditionat automat, jante aliaj, vopsea metalizata, radio Business CD, alarma, ornamente interioare Silver, covorase velur, suport pahare, reglare pe inaltime a scaunului fata, cotiera rabatabila fata, faruri ceata, tetiere spate rabatabile.

Preturile de baza pentru BMW - Seria 1, fara taxe (CIP), pornesc de la 16.900 Euro pentru modelul 116i cu motor de 1.596 cmc si 115 CP (benzina) si respectiv 18.900 Euro pentru modelul 118d cu motor de 1.995 cmc si 122 CP (diesel).

Printre inovatiile tehnice care recomanda BMW Seria 1 se numara: anvelopele de tip runflat, dotate cu un senzor pentru detectarea pierderii presiunii, stopuri de frana cu doua faze, indicatori pentru semnalizarea uzurii consumabilelor, un concept revolutionar de control iDrive, scaune sport cu suport lombar pneumatic si ajustabil, acces fara utilizarea cheii.

BMW isi diversifica gama Serie 1 cu inca un model. Este vorba despre un hatchback sportiv in trei usi care va fi disponibil incepand din primavara lui 2007. Noul Serie 1 in trei usi vine o data cu face-liftul si imbunatatirile de ordin mecanic ale modelului in cinci usi. Conform informatiilor lansate de producator, noile modele nu numai ca vor fi mai rapide, ci si mai economice. De asemenea, modificarile si tehnologiile apliocate scad emisiile poluante foarte mult, ceea ce face ca taxele de mediu platite pentru aceste masini sa scada.

Seria 1 beneficiaza acum de cele mai noi tehnologii ale BMW privind economia de combustibil. Astfel, la unele modele consumul a scazut cu 24 la suta, iar emisiile poluante au fost redusae cu pana la 21 la suta. Majoritatea motoarelor BMW beneficiaza acum de tehnologia Bi-Vanos, care controleaza foarte precis deschiderea si inchiderea valvelor, si injectie directa.

O facilitate cheie este sistemul Automatic Stop-Start, disponibil pe toate modelele, mai putin la propulsorul 130i. Sistemul opreste automat motorul cand este in ralanti si il porneste imediat ce pedala de ambreiaj a fost apasata. Bineinteles, sistemul poate fi dezactivat manual. Sitemul Brake Energy Regeneration, disponibil si pe gama din Seria 5, ajuta la o econimie de 3 la suta in ce priveste consumul de combustibil prin captarea energiei care s-ar irosi in timpul decelerarii si al franarii, incarca o baterie speciala care a poi este folosita pentru alimenntarea alternatorului.

Sistemul hidraulic al servodirectiei a fost inlocuit cu unul electric, mai efeicient cu 90 la suta din punct de vedere al consumului energetic, conform producatorului.

Alte modificari au fost facute in ceea ce priveste flaps-urile din spatele grilei radiatorului, care se inchid atunci cand motorul nu necesita un curent de aer foarte mare. De asemenea, susrsa de alimentare cu energie a sistemului de aer conditionat se deconecteaza de la motor atunci cand climatizarea nu este pornita, reducand astfel sarcina asupra propulsorului.Mai mutl, pentru a-i ajuta pe soferi sa economiseasca combustibilul, exista chiar un indicator pe ecranul computerului de bord care informeaza soferul in legatura cu treapta de viteza optima pentru economia de combustibil, in concordanta cu turatia motorolului si viteza de deplasare.

Variantele de motorizare sunt urmatoarele:

116i - disponibil doar pe varianta in cinci usi, tehnologie Bi-Vanos de ajustare variabila a axei cu came, 116 cp, viteza maxima 200 km/h, acceleratie 0-100 km/h in 10.9 secunde.

Preview document

Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru BMW Seria 3 - Pagina 1
Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru BMW Seria 3 - Pagina 2
Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru BMW Seria 3 - Pagina 3
Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru BMW Seria 3 - Pagina 4
Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru BMW Seria 3 - Pagina 5
Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru BMW Seria 3 - Pagina 6
Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru BMW Seria 3 - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Elaborarea Strategiei de Comunicare Comerciala pentru BMW Seria 3.doc

Alții au mai descărcat și

Fundamentarea Strategiei de Comunicare în Marketing la Nivelul SC Complex Delta SRL

CAP. 1 : COMUNICAREA ÎN MARKETING – MIJLOC DE REALIZARE A OBIECTIVELOR POLITICII GLOBALE A ORGANIZATIEI ECONOMICE 1.1. Rolul comunicării în...

Publicitatea și promovarea vânzărilor - Dacia Logan

Motivatie În alegerea produsului pentru care am realizat acest proiect, o influenta foarte puternica a avut-o faptul ca DACIA este cea mai...

Cercetări de marketing - Dacia Logan

CAPITOLUL 1. PIATA AUTO DIN ROMÂNIA 1.1 Introducere Anul 2005 a fost al cincilea an consecutiv de crestere a pietei auto, începând cu 2001....

Analiza pieței autoturismelor Hyundai

Capitolul 1 – Scurt istoric al produsului la nivel national mondial Spre deosebire de ceilalti producatori de autovehicule, istoria companiei...

Strategia de Comunicare - Water Shine Diamonds de la Maybelline

1. Noţiuni teoretice privind elaborarea strategiei de comunicare 1.1 Concept Pentru a asigura ansamblul de acţiuni de comunicare maximum de...

Analiza comparativă a comunicării de marketing între 2 mărci

Partea I : Elemente definitorii ale pietei automobilelor 1.Caracterizare generala 1.1. Dimensiunile pietei Industria de autovehicule asigura o...

Strategia de comunicare comercială a Skoda

I . Contextul elaborarii strategiei 1. Piata auto 1.1. Dimensiuni In Romania sunt inmatriculate 3.300.000 autovehicule, iar la vanzare sunt...

Strategii de Marketing Vizând Marca Peugeot pe Piața Românească

INTRODUCERE De obicei, se încearcă o abordare ştiinţifică pentru a scoate în evidenţă adevaratul sens al strategiilor de marketing. Dar am înţeles...

Ai nevoie de altceva?