Elemente de Promovare a Imaginii Intreprinderii

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 3
CAPITOLUL 1 4
Imaginea Companiei - definire si componente specifice
1.1 Consideratii generale 4
1.2 Definitii si specificatii .12
CAPITOLUL 2 8
Dinamica dinamica imaginii cu fazele sale de formare
2.1 Mentinerea si promovarea imaginii firmei. 8
2.2 Dezvoltarea identitatii 9
2.2.1 Schimbarea comportamentala 9
2.2.2 Structura identitatii 9
2.2.3 Numele si stilul vizual 10
2.3 Implementarea noii imagini 12
Studiu de Caz: HP - povestea defineste brandul 14
Concluzii si recomandari 18
BIBLIOGRAFIE 20


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Esential intr-o politica activa de piata este sa se tina seama de decalajul intre modul de a percepe a utilizatorului si cel al producatorului.
In acest context caracteristicilor publicitare si promotionale le revine sarcina sa permita crearea unei imagini favorabile marcii, putand actiona eficient in aceasta directie. De aceea este necesar sa se rezolve cat mai bine problemele cum sunt: alegerea denumirii produsului in legatura cu caracteristicile sale, cu segmentul de piata caruia i se adreseaza; argumentarea cat mai complexa a mesajului publicitar prin alegerea unui slogan corespunzator sau a unei marci adecvate; alegerea judicioasa a mijloacelor publicitare prin care urmeaza sa se difuzeze mesajul respectiv.
In cadrul politicii active de piata succesul in formarea unei imagini favorabile depinde si de: punerea in evidenta intr-o forma sintetica a insusirilor precise la care publicul este sensibil; sustinerea produsului de catre imaginea unei intreprinderi puternice cu prestigiu, cu o larga difuziune; apropierea imaginii de parerea pe care o are consumatorul despre sine insusi, de posibilitatea acestuia in a distinge si in a se afirma prin alegerea pe care o face.
Nu se poate concepe o politica activa pe piata fara a elabora studiul privind imaginea, aceasta asigurand: cunoasterea complexa a cererii atat sub aspect cantitativ cat si calitativ reliefand nevoile, dorintele si exigentele consumatorilor, examinarea directa a comercializarii si a servirii in scopul de a stabili in ce masura aceste procese asigura o adaptare a productiei la cerintele pietei; studierea factorilor de influenta ce pot aduce modificari importante ale cererii; abordarea aprofundata a evolutiei in trecut, actuala si in perspectiva pietei, in vederea stabilirii tendintei pietei, potentialului si eforturilor de investitii in organizarea comertului."
CAPITOLUL 1
1.1 Consideratii generale
Imaginea unei intreprinderi nu apare de la sine ci se construieste in permanenta cu efort din partea tuturor angajatilor.
Imaginea unei intreprinderi cuprinde atit aspecte tangibile (elemente vizuale), cit si aspecte non-tangibile ale acesteia (responsabilitate sociala, etica, preocupare pentru mediu, actiuni filantropice).
Imaginea unei intreprinderi este strins legata de misiunea si valorile ei. Este rolul top managementului sa defineasca si sa asigure comunicarea interna a viziunii, misiunii si valorilor companiei, iar dupa ce au fost comunicate, este important sa se asigure ca fiecare angajat le intelege si le insuseste. Imaginea unei intreprinderi capata substanta prin angajatii acesteia, prin fiecare gest si actiune a lor, de aceea, intr-un sens mai larg, se poate spune ca responsabilitatea privind imaginea companiei apartine tuturor angajatilor.
,,Imaginea intreprinderii cuprinde totul, de la impresia vizuala creata de logo, antet, uniforma, brosuri, firma exterioara sau reclame, de la mirosul din magazine, sali de receptie, cantine sau birouri, de la sentimentul placut dat de covoarele moi, de la afisele atractive si de camerele cu aer conditionat, de la atmosfera creata de design-ul interior si exterior al cladirii, pina la experientele placute sau neplacute provocate de calitatea produselor si a serviciilor fata de clienti ."
Construirea profesionista a imaginii unei intreprinderi presupune un set coerent de activitati, organizate in timp, cu obiective asociate fiecarei etape, modalitati de evaluare si costuri. Acestea pot fi incluse intr-un plan de comunicatii de marketing - care sa contina obiective de comunicare si pozitionare, categorii de consumatori tinta, obiective de actiune, strategie de media si buget.


Fisiere in arhiva (1):

  • Elemente de Promovare a Imaginii Intreprinderii.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!