Evenimentul de Lansare CrisTim

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2708
Mărime: 123.43KB (arhivat)
Publicat de: Oliviu Andrei
Puncte necesare: 5

Extras din proiect

I. Alegerea strategiei de acoperire a pieţiei

Produsul se va lansa la nivel naţional, deoacece fiind un bun alimentar am considerat că nu este potrivită o lansare pe zone. La data lansării, produsul va fi prezent în apoximativ toate oraşale din ţară, pe rafturile magazinelor distribuitoare.

Din anul 2009 CrisTim a început să exporte produsele sale în Uniunea Europeană. Aşadar, după lansarea propriu – zisă pe teritoriul României a caşcavalului CrisTim, se va încerca o extindere ulterioară în ţările din spaţiul UE, principalele ţări vizate fiind Italia, Spania şi Germania.

La momentul actual Cristim are cea mai bună distribuţie la nivel naţional în industria mezelurilor.

Distribuţia noului caşcaval Cristim se va realiza cu forţe proprii, cum de altfel se realizează distribuţia tuturor produselor sub această marcă. Folosind propriile maşini compania poate avea un control riguros asupra condiţiilor igienico sanitare de transport. Pentru a asigura permanent prospeţimea alimentelor Cristim deţine o reţea logistică la nivel naţional ce cuprinde 8 centre logistice. Caşcavalul Cristim va fi transportat de la centrele de producţie către toate cele 8 centre localizate în oraşele Mogoşoaia, Timişoara, Cluj, Iaşi, Braşov, Craiova, Constanţa, Galaţi.

Distribuţia caşcavalului Cristim către consumator se va face în mod indirect printr-un canal scurt, ce conţine trei verigi:

Detailistul, adică revânzătorul mezelurilor Cristim comunică cu producătorul atât printr-un canal direct cât şi printr-un canal Cristim Cash&Carry. Distribuţia directă este pentru detailiştii cu comenzi foarte mari, pentru care este mai avantajos să colaboreze direct cu producătorul. Pentru aceşti clienţi Cristim are un plan de deservire pe bază de calendar.

Cristim Cash&Carry creează condiţii speciale şi avantajoase de plată pentru detailiştii ce achiziţionează produsul în cantităţi mari. Punctele de lucru Cash&Carry sunt o alternativă pentru cei ce cumpără în cantităţi mari dar nu folosesc canalul direct deoarece nu au un plan de aprovizionare constant. Fiecare punct Cash & Carry are magazine în care va fi prezent şi noul produs ce va fi comercializat în regim en-gros.

In acest moment, reteaua Cash & Carry Cris-Tim cuprinde un numar de 12 puncte de lucru, raspandite la nivel national, in urmatoarele locatii: Antrefrig 1, Antrefrig 2, Malimp, P.G.B, Antrefrig, Iuliu Maniu toate şase Bucuresti, apoi în Ploieşti, Buzau, Pitesti, Ramnicu Valcea, Galati, Craiova.

Strategia Cristim de distribuţie este a ceea de a fi prezent în oricare locaţie din care consumatorul şi-ar putea face aprovizionarea sau cumpărăturile. Tocmai de aceea produse sub acest brand se regăsesc şi în supermarket-uri, hypermarket-uri şi în magazinele proprii Cristim, în reţelele Metro şi Selgros însă în scopul vânzării cu amănuntul, dar şi în magazinele de cartier. Trebuie precizat însă că în magazinele mici diversitatea produselor Cristim este una mai redusă, produse precum cele din categoria specialităţilor lipsind din astfel de locaţii, sau rezumându-se doar la anumite sortimente. Legat de noul produs strategia de distribuţie se rezumă la plasarea acestuia în toate locaţiile unde se regăsesc mezelurile CrisTim. Dat fiind că acesta este un produs bio se intenţionează contractarea unor parteneriate cu magazinele specializate în comerţul cu astfel de produse, ceea ce ar contribui la consolidarea imaginii de produs 100% natural în mintea cumpărătorului.

Preview document

Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 1
Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 2
Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 3
Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 4
Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 5
Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 6
Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 7
Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 8
Evenimentul de Lansare CrisTim - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Evenimentul de Lansare CrisTim.doc

Alții au mai descărcat și

Evenimente și manifestări promoționale - studiu de caz festivalul de publicitate Ad’or 2004

INTRODUCERE Publicitatea este unul dintre fenomenele cele mai pregnante şi mai atrăgătoare ale vieţii moderne care a invadat România în ultimii...

Organizare de Eveniment - Beauty and Shine

Incepand cu luna noiembrie, renumita marca japoneza de bijuterii Beauty’N Shine doreste sa fie prezenta si pe piata din Romania. Beauty’N Shine...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?