Capitolul 1 Realizarea evenimentului de catre participantul la expozitie 1.1 Prezentarea firmei participante .3 1.2 Analiza SWOT.3 1.3 Obiective.4 1.4 Identificare eveniment.4 1.5 Contactare organizator.4 1.6 Organizare stand.5 1.7 Activitati promotionale.6 1.8 Evenimente.7 1.9 Evaluare.7 Capitolul 2 Realizarea evenimentului de catre organizator 2.1 Prezentarea organizatorului .8 2.2 Analiza SWOT.9 2.3 Obiective.10 2.4 Strategii.10 2.5 Programul operational.13 2.6 Plan de implementare.14 2.7 Evaluare si monitorizare.17 Anexa .19
Capitolul1. Realizarea evenimentului de catre participantul la expozitie 1.1 Prezentarea firmei participante Cool Kids este membra a unui grup de societati care sunt active pe piata romaneasca incepand cu anul 1998, moment din care produce si comercializeaza haine pentru copii. Produsele Cool Kids sunt produse ecologice, lipsite in proportie de 100% de componenti precum cadmiu, azot si nichel. Gama de produse comercializate se adreseaza tuturor categoriilor de varsta intre 0 - 16 ani. Produsele sunt realizate dupa un design care urmareste ultimele tendinte ale modei. Expunerea produselor in magazin se face in mod individual si numai frontal, facilitand in acest fel alegerea produselor noastre de catre clienti, nemaifiind necesara o cautare in detaliu. Din punct de vedere estetic, colectiile expuse in magazin urmaresc crearea unor linii si a unor cromatici deosebite, structurarea acestora pe diferite tematici avand un efect unitar, insa totodata complet si armonios. 1.2 Analiza SWOT PUNCTE TARI PUNCTE SLABE o Firma este membra a unui grup de societati ce se prezinta pe piata inca din 1998. o Cool Kids este printre primele firme care produc produse ecologice, lipsite in proportie de 100% de componenti precum cadmiu, azot si nichel. o Firma se prezinta cu preturi mai ridicate fata de alte firme producatoare de imbracaminte pentru copii. o Existenta unui singur punct de comercializare in toata tara. OPORTUNITATI AMENINTARI o Incheierea de contracte avantajoase cu diferiti parteneri. o Mediatizarea firmei cu diferite ocazii. o Prezenta pe piata a concurentei cu produse similare o Preturi mai scazute la produsele de acelesi gen existente pe piata. 1.3 Obiective Obiectivul urmarit de firma Cool Kids prin participarea la expozitia BambiniExpo, ce va dura 4 zile, este acela de a creste vanzarile cu un procent de 15% in perioada 1 iunie - 1 iulie 2007, fata de luna precedenta acesteia si anume 1 mai -1 iunie 2007. De asemenea un alt obiectiv urmarit de cool kids este acela de a creste notorietatea firmei in randul parintilor si nu numai. 1.4 Identificare eveniment Participarea la BambiniExpo a fost posibila datorita firmei organizatoare a acestui eveniment care a trimis prin mail firmei Cool Kids o invitatie. Acesta invitatie a fost trimisa cu o luna inainte de desfasurarea propriu-zisa a evenimentului si prezenta exact perioada, ora si locul. Confirmarea la evenimentul organizat de Events Management Company a fost realizata prin trimiterea unui mail la firma in decurs de 5 zile de la data primirii invitatiei. Motivul pentru care timpul confirmarii participarii la acest eveniment este de doar 5 zile il reprezinta dorinta fimei Events Management Company de a realiza un proiect cat mai organizat, atrgator si perfect. Cool Kids va incerca sa satisfaca toate cerintele clientilor si de aceea va organiza in cadrul acestui eveniment o expozitie cu vanzare de imbracaminte pentru copii cu varsta cuprinsa intre 0 - 8 ani. Chiar daca firma produce imbracaminte si pentru copiii cu varsta pana la 16 ani, prin participarea la BambiniExpo aceasta a dorit sa se adreseze consumatorilor tinta care vor fi prezenti la acest eveniment. 1.5 Contactarea organizatorului Inca din prima zi dupa primirea invitatiei prin mail, managerii impreuna cu marketerii firmei Cool Kids au pus in discutie acesta tema. Au analizat si au cazut de acord ca acest eveniment va veni in ajutorul lor, in sensul ca vor putea atinge cateva targeturi stabilite. Astfel, Cool Kids s-a interesat despre acest eveniment din Iasi si la final a trimis un mail de confirmare a participarii catre Events Management Company. Pana la data de 1 iunie, Cool Kids a tinut in permanent legatura cu firma organizatoare, pentru a afla exact detaliile interesante si a negocia asupra preturilor. Contactarea cu firma organizatoare a fost realizata atat telefonic, prin mail cat si prin intermediul unei intruniri "de afaceri".
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.