Extras din proiect
A. INFORMAȚII DESPRE SOLICITANT
A.1 SOLICITANT
S.C.FARMEC S.A. cu sediul în localitatea Cluj-Napoca, Strada Henri Barbusse, numărul 16, Numărul de înregistrare la Registrul Comerțului J12/14/1991, Cod Fiscal R 199150, e o societate comercială pe acțiuni, cu capital social integral privat. A luat ființă la data de 1 iunie 1945 sub denumirea de Laboratorul Mol-Moss. La început laboratorul avea doar 6 muncitori și realiza 5 produse. Astăzi compania S.C.FARMEC S.A. a rămas producătorul numărul l de cosmetice din România, fapt demonstrat în toate studiile de piață realizate până acum. În momentul de față, compania FARMEC a ajuns la un număr de peste 700 de angajați și este privatizată integral din anul 1995 prin metoda M.E.B.O. Cod poștal este 400616, adresa poștală electronică este www.farmec.ro.
A.2 TIPUL SOLICITANTULUI
Clienții Farmec sunt persoane juridice de drept privat.
A.3 STRUCTURA ACȚIONARIATULUI
Structura acționariatului: Acționariatul este format din 214 acționari care dețin 1.392.690 acțiuni, reprezentând 88,761% din capitalul social total.
A.4 MISIUNEA ORGANIZAȚIEI:
Farmec este în prezent lider de piață în categoria generală a produselor de îngrijire facială, cu branduri ca Gerovital și Doina pe prima poziție pe segmentul cremelor de față și al demachiantelor. Succesul produselor Farmec se datorează atât tradiției în cercetare, cât și faptului că oferta Farmec a fost întotdeauna adaptată nevoilor consumatorilor români, oferind un raport corect preț-calitate. Activitatea principală a organizației e fabricarea parfumurilor și a produselor cosmetice (de toaletă), cod CAEN 2042. Obiectivul inființării este producerea de produse cosmetice și parfumuri destinată comercializării.
A.5 EVOLUȚIA PRINCIPALILOR INDICATORI ECONOMICI
Date despre societatea comercială
Anul 2013
Anul 2014
Anul 2015
Număr mediu de angajați
602
834
1102
Cifră de afaceri (RON)
138 029 018
154 386 079 172,500 000
Rezultatul net/Profitul din activitatea de bază (RON)
7 344 627
8 685 320
10 256 078
B. ELEMENTE GENERALE ALE PROIECTULUI
B.1 ANALIZA NEVOII DE PROIECT
Toate proiectele au la baza o idee și sunt inițiate în urma conștientizării unei nevoi practice.
Nevoia de proiect a fost identificată în luna noiembrie 2015, fapt datorat dezvoltării continue atât a tehnologiilor moderne, a laboratoarelor de analiză și implicit, a produselor finale.
Nevoia identificată este colectivă deoarece este concepută pentru întregul segment de piață, adresându-se tuturor persoanelor interesate neținând cont de vârstă fiind și o nevoie personală; S.C. FARMEC S.A. deține în portofoliu atât produse pentru adulți (femei și bărbați), dar și pentru copii.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Extinderea si diversificarea gamei de produse comestice pentru compania farmec Farmerc.pdf