A. INFORMATII DESPRE SOLICITANT A.1 SOLICITANT S.C.FARMEC S.A. cu sediul in localitatea Cluj-Napoca, Strada Henri Barbusse, numarul 16, Numarul de inregistrare la Registrul Comertului J12/14/1991, Cod Fiscal R 199150, e o societate comerciala pe actiuni, cu capital social integral privat. A luat fiinta la data de 1 iunie 1945 sub denumirea de Laboratorul Mol-Moss. La inceput laboratorul avea doar 6 muncitori si realiza 5 produse. Astazi compania S.C.FARMEC S.A. a ramas producatorul numarul l de cosmetice din Romania, fapt demonstrat in toate studiile de piata realizate pana acum. In momentul de fata, compania FARMEC a ajuns la un numar de peste 700 de angajati si este privatizata integral din anul 1995 prin metoda M.E.B.O. Cod postal este 400616, adresa postala electronica este www.farmec.ro. A.2 TIPUL SOLICITANTULUI Clientii Farmec sunt persoane juridice de drept privat. A.3 STRUCTURA ACTIONARIATULUI Structura actionariatului: Actionariatul este format din 214 actionari care detin 1.392.690 actiuni, reprezentand 88,761% din capitalul social total. A.4 MISIUNEA ORGANIZATIEI: Farmec este in prezent lider de piata in categoria generala a produselor de ingrijire faciala, cu branduri ca Gerovital si Doina pe prima pozitie pe segmentul cremelor de fata si al demachiantelor. Succesul produselor Farmec se datoreaza atat traditiei in cercetare, cat si faptului ca oferta Farmec a fost intotdeauna adaptata nevoilor consumatorilor romani, oferind un raport corect pret-calitate. Activitatea principala a organizatiei e fabricarea parfumurilor si a produselor cosmetice (de toaleta), cod CAEN 2042. Obiectivul infiintarii este producerea de produse cosmetice si parfumuri destinata comercializarii. A.5 EVOLUTIA PRINCIPALILOR INDICATORI ECONOMICI Date despre societatea comerciala Anul 2013 Anul 2014 Anul 2015 Numar mediu de angajati 602 834 1102 Cifra de afaceri (RON) 138 029 018 154 386 079 172,500 000 Rezultatul net/Profitul din activitatea de baza (RON) 7 344 627 8 685 320 10 256 078 B. ELEMENTE GENERALE ALE PROIECTULUI B.1 ANALIZA NEVOII DE PROIECT Toate proiectele au la baza o idee si sunt initiate in urma constientizarii unei nevoi practice. Nevoia de proiect a fost identificata in luna noiembrie 2015, fapt datorat dezvoltarii continue atat a tehnologiilor moderne, a laboratoarelor de analiza si implicit, a produselor finale. Nevoia identificata este colectiva deoarece este conceputa pentru intregul segment de piata, adresandu-se tuturor persoanelor interesate netinand cont de varsta fiind si o nevoie personala; S.C. FARMEC S.A. detine in portofoliu atat produse pentru adulti (femei si barbati), dar si pentru copii.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.