Farfuria Inteligenta

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Elemente specifice ale mediului de marketing 3
2. Piata 3
2.1. Descrierea pietei pe categorii de consumatori si noncosumatori 4
2.2. Criterii si variabile de segmentare a pietei 6
2.3. Avantajele cautate de consumatori: 6
2.4. Caracteristicile pietei tinta 7
3. Concurentii 7
4. Tendinte ale pietei 7


Extras din proiect Cum descarc?

1. Elemente specifice ale mediului de marketing
Societatea comerciala ASSIETTE SRL s-a infiintat la inceputul anului 2005 avand ca obiect de activitate, conform clasficarii CAEN: 2621 Fabricarea articolelor ceramice pentru uz gospodaresc si ornamental.
Firma are sediul social si sectia de productie in orasul Iasi si comercializeaza produsele in lanturile de hypermarket-uri Kaufland si Carrefour din regiunea Moldova, distributia produselor fiind asigurata de o companie specializata in acest tip de activitate.
Societatea noastra detine o linie de productie pentru producerea de farfurii ceramice, atat a celor clasice cat si a celor inteligente, precum si un depozit.
Gama de produse cuprinde: farfurii de portelan, farfurii personalizate, farfurii inteligente dotate cu mini-computer ce ofera date despre temperatura, greutatea si continul caloric al alimentelor.
Respectul nostru pe piata a fost castigat tocmai datorita inovatiei si comunicarii permanente cu clientii nostri, dupa deviza: "Clientul nostru, stapanul nostru".
Produsele firmei se adreseaza tuturor persoanelor cu un venit peste medie, care doresc sa detina si sa foloseasca farfurii realizate la cele mai inalte standarde, produsele noastre corespunzand standardului STAS 12394/2-85 care stabileste conditiile generale de calitate pentru vesela de portelan pentru alimentatia publica. De asemenea, firma are implementat si certificat sistemul de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2001.
Pe parcursul celor 4 ani de activitate produsele oferite de compania noastra au satisfacut intotdeauna cerintele consumatorilor. Decizia de a introduce in productie farfuriile inteliginte a venit ca urmare a sugestiilor venite de la un numar mare de consumatori, care au raspuns chestionarelor elaborate de echipa noastra de cercetare.
2. Piata 
Piata pentru produsul farfurie inteligenta au fost identificate urmatoarele oportunitati si amenintari:
Oportunitati Amenintari
- Dorinta consumatorilor de a avea cele mai moderne produse
- Beneficii multiple prin utilizarea unui singur produs
- Nu exista alte produse similare pe piata - Teama de necunoscut a consumatorilor
- Lansarea de produse similare de catre conconcurenta
- Criza economica
2.1. Descrierea pietei pe categorii de consumatori si noncosumatori
Piata farfuriilor inteligente este formata din consumatorii individuali care doresc sa aiba o viata alimentara echilibrata, care doresc sa stie intotdeaua ce si cat consuma. 
Caracteristicile dimensionale ale pietei farfuriilor inteligente sunt date de indicatori specifici precum : capacitatea pietei, numarul consumatorilor, potentialul pietei.
Capacitatea pietei este o marime virtuala ce exprima cantitatea fizica posibila maxima ce poate fi atrasa in consum tinandu-se seama de limitele fizice si biologice ale consumatorilor.
Acest indicator se calculeaza dupa formula: 
Unde: N = numarul consumatorilor, I = intensitatea medie de consum.
Numarul consumatorilor se modifica in timp deoarece reprezinta o componenta a populatiei marilor orase unde exista centre comerciale Carrefour si Kaufland. Aceasta populatie se imparte in consumatori si nonconsumatori.
Consumatorii sunt persoanele interesate de calitatea vietii pe care o duc. Ei vor dori intotdeauana sa stie cate calorii consuma la o masa, temperatura la care consuma mancarea. Acestia doresc sa duca o viata echilibrata si sanatoasa. Tot in randul consumatorilor sunt incluse si persoanele care tin diete si cele care tin un regim alimentar strict din cauza unor probleme de sanatate.
Categoria nonconsumatorilor se imparte in nonconsumatori relativi si absoluti. 
Nonconsumatorii relativi sunt persoanele care ar dori sa cumpere produsul, dar nu si-l pot permite, persoanele care nu au aflat inca de existenta lui pe piata sau au aflat, dar nu sunt sigure de utilitatea lui, persoanele care nu au acces la centrele comerciale in care se gasesc produsele noastre.
Nonconsumatorii absoluti sunt persoanele care sunt multumite de viata pe care o duc si nu au nici un interes in verificarea permanenta a regimului alimentar. De asemenea, aici sunt incluse copii si persoanele nevazatoare.
Pentru a calcula numarul consumatorilor (N) am aflat numarul persoanelor cu varsta cuprinsa intre 23 si 64 de ani din marile orase ale Moldovei, din care am scazut nonconsumatorii absoluti (NCA) si nonconsumatorii relativi (NCR).
Populatia cu varsta cuprinsa in intervalul 23 - 64 de ani este in numar de 412.177 persoane. Din acestea un numar de 20.687 reprezinta nonconsumatorii absoluti, iar un numar de 49.700 reprezinta nonconsumatorii relativi.


Fisiere in arhiva (1):

  • Farfuria Inteligenta.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!