Formarea unei carieri în Ministerul Apărării Naționale

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Rezumat 
2. Justificarea evenimentului care face obiectul promovarii
3. Analiza SWOT a activitatii de promovare in vederea angajarii de personal
4. Analiza curenta a pietei
5. Definirea obiectivelor generale ale planului de marketing si a celor specifice
6. Strategii pentru implementarea obiectivelor generale de marketing
7. Bugetul planului (corelat cu activitatile din planul de actiune) 
8. Concluzii


Extras din proiect Cum descarc?

1. Rezumat 
1.1. Principalele recomandari ale planului de marketing
Planul de marketing pentru acest proiect prevede principalele cai si mijloace de actiune in vederea promovarii la nivel national al serviciului de angajare prin organizarea de concursuri, desfasurate in anul 2020, la nivelul Ministerului Apararii Nationale: 
-  Accederea in cariera militara - http://recrutare.mapn.ro/index.php 
-  Anunturi chemare / rechemare in activitate pentru cadre militare, prin concurs, in structurile MApN - https://www.mapn.ro/cariera/chemare_activitate 
-  Anunturi chemare / rechemare in activitate, in corpul ofiterilor, in vederea ocuparii posturilor de medic, medic dentist, farmacist, biolog, biochimist si chimist, in unitatile si structurile sanitare din reteaua MApN - https://www.mapn.ro/cariera/concurs_m70_2020 
-  Anunturi concursuri de incadrare pentru personal civil - https://www.mapn.ro/cariera/personal_civil 
Mentionez ca necesitatea incadrarii cu personal nou, de recrutat in Ministerul Apararii Nationale (in continuare MApN), a aparut pe fondul instabilitatii politice de la nivel national, implicit dupa schimbarea pachetelor legislative cu privire la pensionarea militarilor sau recrutarea tineretului. Anunturile vizeaza atat incadrarea cu personal in randul militarilor luptatori cat si incadrarea specialistilor in cadrul structurilor din MApN.
In Romania sunt 5 colegii militare pentru invatamant liceal: Colegiul National Militar "Mihai Viteazul" Alba Iulia; Colegiul National Militar "Dimitrie Cantemir" Breaza; Colegiul National Militar "Stefan cel Mare" Campulung Moldovenesc; Colegiul National Militar "Tudor Vladimirescu" Craiova si Colegiul National Militar "Alexandru Ioan Cuza" Constanta.
Liceele militare nu asigura corespondenta cu structurile si specialitatile militare, ci doar pregatesc tinerii absolventi pentru ai indruma intr-o cariera militara, prin:
- absolvirea Scolilor militare de maistri militari si subofiteri din cadrul unei categorii de forte armate (Ex. Fortele Terestre, Fortele Aeriene sau Fortele Navale); sau
- absolvirea Academiilor, pentru ofiteri din cadrul unei categorii de forte armate.
Prin planul de marketing propus la nivelul MApN se recomanda urmatoarele elemente si aspecte importante: 
a. recrutarea tineretului, absolventi a unei forme de invatamant romanesc, in scoli sau academii militare, urmand ca la promovare dupa finalizarea studiilor, sa ocupe un post intr-una dintre structurile militare din MApN.
b. constituirea, unor anunturi de incadrare cu personal care acopera intr-un timp scurt o mare parte din functiile eliberate si care sunt catalogate ca functii de specialitate. Precizam ca lipsa personalului de specialitate pe functiile cheie afecteaza buna desfasurare a altor activitati importante de la nivelul MApN. Toate structurile (specialitatile de arma) din cadrul unei categorii de forte armate functioneaza ca un mecanism, iar incadrarea deficitara sau carenta in personal a unei structuri afecteaza bunul mers al sistemului. 
c. utilizarea unor strategii de comunicare persuasive astfel incat sa poata fi prezentata si evocata in mod adecvat semnificatia si atractivitatea inerente acestor functii (siguranta jobului, concediu platit plus decontarea serviciilor turistice, pensii speciale, posibilitate de promovare in cariera asigurata prin transparenta etc.); 
d. actiuni bine definite si corelate, astfel incat planul de marketing si intreg proiectul sa poata fi implementat cu succes. Astfel, au fost concepute anunturile sa asigure participarea la concurs tuturor categoriilor de persoane:
- tineri absolventi de licee care vor sa-si continue studiile si care doresc sa ocupe un job sigur, bine platit, caracterizat prin onoare, disciplina, demnitate si profesionalism; 
- fosti militari trecuti in rezerva dupa efectuarea stagiului militar obligatoriu (pana in anul 2005) dar care pot fi mobilizati oricand pana la implinirea varstei de 50 de ani; militari care au trecut in rezerva prin demisie sau militari care au trecut in rezerva inainte de data limita de pensionare; 
- personalul civil, din afara sistemului care nu are nici o legatura cu armata, dar care au urmat diferite forme de pregatire, avand la baza o specialitate (domeniul medical, comunicatii, juristi, contabili, achizitori, etc).


Fisiere în arhivă (1):

  • Formarea unei carieri in Ministerul Apararii Nationale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!