Fornetti

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 30 în total
Cuvinte : 4077
Mărime: 94.96KB (arhivat)
Publicat de: Lorena Apetrei
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Istoric

Societatea Comerciala FORNETTI ROMANIA S.R.L. cu sediul in loc. Hodoni, comuna Satchinez jud Timis, este o societate cu capital integral privat, care s-a infiintat in anul 2001 ca master- franciza a FORNETTI Kft. cu sediul in Ungaria. Succesele distributiei de produse tip FORNETTI in Romania au facut necesara deschiderea unei capacitati de productie. In 19 aprilie 2002 s-a inaugurat productia la punctul de lucru din loc. Hodoni, jud Timis si a inceput totodata o noua etapa a dezvoltarii francizei FORNETTI in Romania. Personalul muncitor selectionat pentru productie este exclusiv din mediul rural, din zona de proximitate a fabricii.

In 8 ani de activitate Fornetti Romania a urcat succesiv trepte de performanta prin marirea capacitatii de productie concomitent cu diversificarea sortimentatiei, largirea ariei de distributie, perfectionarea logisticii de transport, astfel incat in prezent Fornetti Romania este pe primul loc in topul francizelor din Romania. In luna ianuarie a anului 2009 numarul magazinelor din sistem a trecut de 800, iar numarul cuptoarelor in care se proceseaza produsele noastre a depasit 2000 de unitati.

Chiar si in conditiile unei crize economico- financiare care greveaza asupra multor sectoare de activitate, obiectivele de dezvoltare a companiei Fornetti Romania raman intacte. Este suficient sa amintim ca in anul 2008 au demarat obiective investitionale de 10.000.000 euro, obiective care se vor finaliza in cursul anului 2009.

Produse

• Produse cu predospire

1. Pogacele cu cascaval

2. Foietaj branza dulce

3. Foietaj cu gust de caise

4. Foietaj cu gust de visine

5. Pagace branza si cascaval

6. Melc cu caramel - NOU

7. Foietaj fructe de padure – NOU

• Produse Expres

• Foietaj expres mere

• Foietaj expres telemea

• Foietaj mac

• Foietaj nuca

• Foietaj expres crema de ciocolata

• Saratele

• Foietaj expres sunca si mustar - NOU

• Foietaj expres ciuperci – NOU

• Produse din gama Pizza si Pontino

• Pizza sunca si ciuperci

• Pizza picant

• Pizza bacon

• Pontino cu salami - NOU

• Pontino Zwiebel –NOU

• Produse XXL la bucata

• Strudel cu branza dulce - NOU

• Fagure visine si budinca

• Pernita cu ficatei

• Pernita gust de cascaval

• Melc cu cascaval

• Pernita cu gust de ciocolata

• Merdenea cu telemea si marar - NOU

• Strudel cu mere - NOU

1) Estimarea valorii informatiilor obtinute prin cercetare

Participarea cercetarii de marketing la realizarea obiectivelor are loc prin intermediul informatiilor pe care le produce pentru luarea deciziilor.

Valoarea informatiilor pe care le obtinem din cercetare depinde de mai multi factori: importanta deciziei, gradul de risc, gradul de incertitudine si influenta informatiei obtinute asupra deciziei.

Sunt folosite urmatoarele criterii: acuratetea informatiei si relevanta informatiei.

2) Alegerea surselor de informatii

Sursele informatiilor din prezenta cercetare sunt primare si secundare. Informatiile primare sunt culese din chestionar si sunt obtinute special pentru realizarea obiectivelor cercetarii.

Informatiile secundare sunt datele culese si prelucrate anterior in vederea realizarii obiectivelor secundare.

3) Obiective

-o calitate constant ridicata a produselor prin introducerea unor linii complet automatizate de productie;

- introducerea in gama sortimentala a unor noi produse, noi gusturi, conform cerintelor pietei;

-raportul calitate-pret.

4) Elaborarea metodelor de recoltare a informatiilor

S-a folosit in prezenta cercetare de marketing, cercetarea directa pentru ca prin aceasta metoda se obtine o imagine completa si cuprinzatoare asupra fenomenului cercetat si inlesneste cunoasterea unor dimensiuni noi mai ales sub aspect calitativ.

Preview document

Fornetti - Pagina 1
Fornetti - Pagina 2
Fornetti - Pagina 3
Fornetti - Pagina 4
Fornetti - Pagina 5
Fornetti - Pagina 6
Fornetti - Pagina 7
Fornetti - Pagina 8
Fornetti - Pagina 9
Fornetti - Pagina 10
Fornetti - Pagina 11
Fornetti - Pagina 12
Fornetti - Pagina 13
Fornetti - Pagina 14
Fornetti - Pagina 15
Fornetti - Pagina 16
Fornetti - Pagina 17
Fornetti - Pagina 18
Fornetti - Pagina 19
Fornetti - Pagina 20
Fornetti - Pagina 21
Fornetti - Pagina 22
Fornetti - Pagina 23
Fornetti - Pagina 24
Fornetti - Pagina 25
Fornetti - Pagina 26
Fornetti - Pagina 27
Fornetti - Pagina 28
Fornetti - Pagina 29
Fornetti - Pagina 30

Conținut arhivă zip

Alții au mai descărcat și

Plan de Afaceri - Fornetti

A. DATE DE IDENTIFICARE A ÎNTREPRINDERII A.1 Agentul economic - Denumirea agentului economic “Elite Serv” - Forma juridica: S.R.L - Sediul :...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Plan de Afaceri - Fornetti

A. DATE DE IDENTIFICARE A ÎNTREPRINDERII A.1 Agentul economic - Denumirea agentului economic “Elite Serv” - Forma juridica: S.R.L - Sediul :...

Fornetti - Prezentarea Brandului

Prezentarea brandului și produsului este cea mai extinsă reţea de franciză din România cu peste 730 de magazine, cu 1900 de cuptoare plasate în...

Franciză

Potrivit Camerei de Comert si Industrie a României,franciza reprezinta un sistem de comercializare bazat pe o colaborare continua între persoane...

Franciza Fornetti

Introducere: Conform definitiei Camerei de Comert si Industriei a Romaniei , franciza este un system de comercializare bazat pe o colaborare...

Tehnologia de obținere a preparatelor din foietaj - Fornetti

Argument Arta culinară românească, în ceea ce priveşte dulciurile, nu are o tradiţie îndelungată. Într-o ţară în care clima a făcut ca ani la rând...

Practică de specialitate - SC Panlux SRL Tecuci

Cap I – Prezentarea firmei SC PANLUX SRL TECUCI , este amplasata in municipiul Tecuci , pe strada comerciala Stefan cel Mare nr . 128 si are ca...

Franchisingul

Definitie: - engl : franchising - este, in esenta, un aranjament contractual prin care o firma (francizor, cedent) acorda unei alte firme...

Managementul producției SC Fornetti SA

S.C FORNETTI ROMÂNIA S.R.L CAPITOLUL 1: PREZENTAREA GENERALĂ S.C. FORNETTI ROMÂNIA S.R.L 1.1. Denumirea, forma juridică, sediul şi durata...

Ai nevoie de altceva?