Forta de Vanzare a Companiei Orange Romania

Extras din proiect Cum descarc?

Forta de vanzare a companiei Orange Romania
Orange Romania este cel mai mare operator GSM din Romania. Pana in aprilie 2002, Orange a operat sub brand-ul Dialog. In februarie 2006, Orange Romania avea peste 7.000.000 de clienti, ceea ce ii conferea o cota de piata de 56,95%(2002). Succesul Orange in Romania se datoreaza nu doar atractivitatii pe care o reprezinta telefonul mobil, ci si calitatii retelei, a serviciilor oferite si brandului. Avand o acoperire a populatiei de 96,6%, Orange Romania ofera fiecarei persoane din Romania posibilitatea de a alege intre planuri de abonamente flexibile, ce pot fi personalizate, si cartele PrePay.
Cifrele demonstreaza pozitia de lider a companiei Orange, care avea peste 8.4 milioane de clienti la sfarsitului primului trimestru din 2009 si detinea 44.6 % din piata de telefonie mobila.
Orange SA este un operator de telecomunicatii mobile si o subsidiara a grupului France Telecom. Compania este prezenta in Europa, mai exact in Franta, Belgia, Marea Britanie, Elvetia, Austria, Polonia, Slovacia, Romania, Moldova, Spania; in Africa, Orientul mijlociu si in Caraibe.
In iulie 2009 Orange Mobile avea 88,6 milioane de utilizatori.
Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 163 milioane de utilizatori pe cinci continente (noiembrie 2007).
Scurt istoric
In aprilie 1990 este infiintata firma Microtel Communications Ltd ca un comun acord intre mai multe companii din Europa Apuseana. In 1991 Microtel primeste licenta pentru dezvoltarea unei retele mobile in Marea Britanie. Numele firmei este schimbat in Orange Personal Communications Services Ltd. Apoi, in 1994 brandul Orange este creat de catre o echipa interna a Microtel condusa de Chris Moss (directorul de marketing) si sustinuta de Martin Keogh, Rob Furness si Ian Pond.
Utilizarea brandului Orange de catre alte companii
Din cauza faptului ca marca Orange a apartinut firmei Hutchison, multe din subsidiarele Hutchison din Asia si Oceania au folosit marca Orange pana de curand.
La 1 februarie Hutchison Telecom a anuntat ca va retrage marca Orange din Australia dupa ce reteaua CDMA a fost inchisa datorita faptului ca majoritatea utilizatorilor au migrat la reteaua 3 care este detinuta tot de Hutchison.
Marca Orange a fost retrasa si din India. Orange Mumbai a devenit Hutch. Marca Orange continua sa fie folosita sub licenta in Israel de catre Partner Communications Company Ltd.
La Orange, se pune accent deosebit pe o comunicare rapida, atat pe plan personal cat si profesional. De aceea, pentru ca un client sa aiba succes si sa fie eficient pe plan profesional este important sa aiba alaturi un partener de telecomunicatii mobile puternic si dinamic atat la nivel local, cat si international.
Misiunea Orange este sa creeze un viitor mai bun in care oamenii sa poata comunica si sa aiba acces la orice informatie doresc, oriunde, oricand si oricum. Orange crede ca tehnologia trebuie sa fie simplu de utilizat si usor de inteles.
Viziunea Orange este sa fie o fereastra spre lumea unde valorile marcii, produsele si noutatile prind viata datorita muncii deosebite a personalului si ambiantei inovatoare. 
Obiectivele firmei sunt: sa fie market - leader, sa fie leader in prima optiune de cumparare a clientului , sa densifice reteaua , sa continue sa aiba un rol activ si sa aduca valoare in cadrul comunitatii, sa dezvolte parteneriatele prezente referitoare la proiectele adresate societatii, sa ofere publicului larg informatii referitoare la proiectele de implicare in viata comunitatii si rezultatele acestora, sa implice angajatii Orange ca voluntari in cadrul proiectelor firmei,sa comunice mai mult cu comunitatea despre aspecte care privesc telefonia mobila si sanatatea.
Sloganul Orange este: The Future is Bright, The Future is Orange.
Orange Romania are o structura puternica si bine definita. In cele ce urmeaza sunt prezentate acele activitati ale departamentelor companiei prin care se desfasoara direct si nemijlocit relatia cu actualii, dar si cu potentialii clienti, precum si cu intregul sistem de distributie, parteneri de afaceri, colaboratori.
Departamentul Marketing defineste si dezvolta permanent serviciile si produsele Orange Identifica principalele segmente de piata in concordanta cu nevoile de comunicare ale acestora, cel care stabileste obiectivele de vanzare, cel care sondeaza si inregistreaza reactiile pietei la noutatile aparute. Acest departament dezvolta si adapteaza oferta comerciala Orange in functie de cerintele pietei si a competitorilor la nivel national si regional. Tot aici sunt realizate studii de dezvoltare si optimizare a retelei de telefonie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Forta de Vanzare a Companiei Orange Romania.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!