Gel de duș Gerovital pe piața franceză

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Introducere

După cum se observă și din titlul ales, în acest proiect am să încerc să vă familiarizez cu un nou concept de gel de duș, unul care oferă protecție pielii împotriva poluării din aer.

Suntem toți conștienți de faptul că acțiunile noastre ca și companii, ca și oameni, ca și consumatori, au dus la rezultatele din zilele noastre. Companiile cresc în numărul cifrei de afaceri producând la costuri minime produse, sinceri să fim, nu foarte prietenoase cu natura, și le vând la prețuri care să le aducă în fața competiției, dar accesibile pentru orice buzunar. Consumatorii le aleg, unii pentru că nu își permit altele, alți pentru că așa au fost educații de reclamele companiilor și cred că acest produs ”este cel mai bun”, iar alții pentru că nu știu foarte multe despre cum este influențată natura. Toate acestea duc la creșteri pentru companii și scăderea vieții planetei, de aceea am creat acest concept nou de Gel de duș Gerovital - picătură de sănătate(Gel douche Gerovital - baisse de santé) pe care vreau să îl introduc direct pe piața franceză.

Acest gel de duș va fi realizat din prooduse bio și, pentru a ne diferenția în piață, va avea și efect protector pentru piele, scăzând riscul apariției bolilor de piele din cauza poluării aerului. Acest gel de duș va fi pus în sticle de sticlă, iar capacul va fi din metal în formă de pompiță. Prin acest mod putem elimina și plasticul.

De ce Franța?

În ultimii 3 ani, Franța a cunoscut o creștere imensă pe piața produselor bio, această creștere fiind considerată una dintre cele mai rapide din Franța, confirmând directorul Bio Agency, Florent Guhl.

În prima jumătate a anului 2017 au fost înregistrate creșteri cu +9,4% în ceea ce privește numărul societăților de prelucrare și distribuție totodată . Această creștere este echivalentă cu creșterea totală înregistrată în anul 2016 privind numărul procesatorilor organici.

După cum se poate vedea, potențialul de creștere pe piața franceză există, faptul că există un număr mare de produse pe partea bio nu trebuie să ne sperie. Cu strategia potrivită de pătrundere pe piața franceză, adaptare la modul francez de cumpărare și flexibilitate în schimbări ce vor apărea pe parcurs.

Cine este Gerovital?

Gerovital este un brand cu o istorie foarte zbuciumată și, care, se află sub semnul companiei de mare renume Farmec. Această companie a luat naștere în 1889, iar în 1965 începe producția celui mai vândut demachiant de pe piața din România, Laptele Doina. Din 1967, Farmec începe producția măștilor de față Gerovital H3, acestea fiind considerate elixirul vieții, regenerând pielea.

Farmec Cluj a reușit să cumpere Gerovital cosmetice de la Miraj Cluj în anul 2008, iar de atunci, Gerovital este într-o continuă expansiune.

Hai să descoperim mai multe despre produs

Gel de duș cremă concentrata Gerovital H3 Derma+ 500 ml este produsul la care mă gândesc. Acesta, în momentul de față are mai multe beneficii, precum:

- Hipoalergenic

- Curăță delicat pielea

- Testat dermatologic

- Hidratează pielea

- Ajută la elasticitatea pielii

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Gel de dus Gerovital pe piata franceza.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2021
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
14 pagini
Imagini extrase:
14 imagini
Nr cuvinte:
5 501 cuvinte
Nr caractere:
26 634 caractere
Marime:
151.60KB (arhivat)
Publicat de:
Kristine J.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Nota primită:
Nota 10
Sus!