Introducere Dupa cum se observa si din titlul ales, in acest proiect am sa incerc sa va familiarizez cu un nou concept de gel de dus, unul care ofera protectie pielii impotriva poluarii din aer. Suntem toti constienti de faptul ca actiunile noastre ca si companii, ca si oameni, ca si consumatori, au dus la rezultatele din zilele noastre. Companiile cresc in numarul cifrei de afaceri producand la costuri minime produse, sinceri sa fim, nu foarte prietenoase cu natura, si le vand la preturi care sa le aduca in fata competitiei, dar accesibile pentru orice buzunar. Consumatorii le aleg, unii pentru ca nu isi permit altele, alti pentru ca asa au fost educatii de reclamele companiilor si cred ca acest produs "este cel mai bun", iar altii pentru ca nu stiu foarte multe despre cum este influentata natura. Toate acestea duc la cresteri pentru companii si scaderea vietii planetei, de aceea am creat acest concept nou de Gel de dus Gerovital - picatura de sanatate(Gel douche Gerovital - baisse de sante) pe care vreau sa il introduc direct pe piata franceza. Acest gel de dus va fi realizat din prooduse bio si, pentru a ne diferentia in piata, va avea si efect protector pentru piele, scazand riscul aparitiei bolilor de piele din cauza poluarii aerului. Acest gel de dus va fi pus in sticle de sticla, iar capacul va fi din metal in forma de pompita. Prin acest mod putem elimina si plasticul. De ce Franta? In ultimii 3 ani, Franta a cunoscut o crestere imensa pe piata produselor bio, aceasta crestere fiind considerata una dintre cele mai rapide din Franta, confirmand directorul Bio Agency, Florent Guhl. In prima jumatate a anului 2017 au fost inregistrate cresteri cu +9,4% in ceea ce priveste numarul societatilor de prelucrare si distributie totodata . Aceasta crestere este echivalenta cu cresterea totala inregistrata in anul 2016 privind numarul procesatorilor organici. Dupa cum se poate vedea, potentialul de crestere pe piata franceza exista, faptul ca exista un numar mare de produse pe partea bio nu trebuie sa ne sperie. Cu strategia potrivita de patrundere pe piata franceza, adaptare la modul francez de cumparare si flexibilitate in schimbari ce vor aparea pe parcurs. Cine este Gerovital? Gerovital este un brand cu o istorie foarte zbuciumata si, care, se afla sub semnul companiei de mare renume Farmec. Aceasta companie a luat nastere in 1889, iar in 1965 incepe productia celui mai vandut demachiant de pe piata din Romania, Laptele Doina. Din 1967, Farmec incepe productia mastilor de fata Gerovital H3, acestea fiind considerate elixirul vietii, regenerand pielea. Farmec Cluj a reusit sa cumpere Gerovital cosmetice de la Miraj Cluj in anul 2008, iar de atunci, Gerovital este intr-o continua expansiune. Hai sa descoperim mai multe despre produs Gel de dus crema concentrata Gerovital H3 Derma+ 500 ml este produsul la care ma gandesc. Acesta, in momentul de fata are mai multe beneficii, precum: - Hipoalergenic - Curata delicat pielea - Testat dermatologic - Hidrateaza pielea - Ajuta la elasticitatea pielii
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.