Gestiunea Fortei de Vanzare in Compania Avon Cosmetics Romania

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 3
1. Obiectivele fortei de vanzare 5
2. Criterii de organizare a fortei de vanzare 6
3. Recrutarea si pregatire agentilor de vanzari: 6
4. Remunerarea si motivarea fortei de vanzare 7
5. Evaluarea si controlul fortei de vanzare 7
6. Cum se desfasoara o intalnire de vanzari- 8
Concluzii 8
Bibliografie: 9
Anexa 1 - Grila de discount pentru Reprezentanti 10
Anexa 2 - Beneficiile Reprezentantului Avon 11
Anexa 4 - Clubul Supernova Junior 13
Anexa 5 - Clubul Nova Senior 16


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere 
Istoria Avon Cosmetics
Povestea Avon incepe in urma cu mai mult de 120 ani, cand fondatorul sau, David Mc.Connell, un vanzator de carti pe atunci, a descoperit ca parfumurile de trandafiri pe care le oferea clientelor sale erau motivul pentru care femeile ii cumparau cartile. Intuind oportunitatea unei noi afaceri Mc.Connell a creat in 1886 California Parfume Company New York. Mc.Connel a impus inca din prima zi a fondarii companiei, principiul Satisfactia Garantata 100%, principiu care este valabil si astazi, aplicandu-se peste tot in lume unde Avon isi desfasoara activitatea. In anul 1939 compania a fost denumita AVON, dupa numele raului care curge in Stratford-Upon-Avon, taramul natal al lui Shakespeare. Incepand din 1949 AVON devine lider pe piata mondiala in Vanzarea Directa de produse cosmetice. Astazi AVON activeaza in peste 100 tari si avand peste 5.000.000 reprezentanti.
Despre Avon Romania:
Avon Romania este filiala nationala a Avon International, cea mai mare companie de vanzari directe din lume si un important jucator pe piata de cosmetice. Prezenta in peste 100 de tari, compania inregistreaza o cifra de afaceri de peste 10 miliarde de dolari anual, la nivel global.
Avon Cosmetics Romania a fost infiintata in 1997. Din 2002 este liderul pietei de cosmetice din tara noastra. In prezent, 8 din 10 femei cu varsta cuprinsa intre 15 si 59 de ani sunt cliente Avon.
Compania are sediul central in Bucuresti, unde lucreaza la ora actuala 437 de angajati.
Andrei Golesteanu (foto), director de resurse umane al Avon Cosmetics Romania: "O treime dintre angajatii Avon se afla in companie de la infiintarea acesteia"
Initial avea 6 zone de livrare care acopereau Bucurestiul. In 2003 produsele Avon erau distribuite in intreaga tara, prin 67 de zone de livrare. In prezent are 96 de zone de livrare la nivelul intregii tari, in care activeaza peste 6000 de lideri si peste 125.000 de Reprezentanti de vanzari. 
Incepand din 2009, toate comenzile de produse se fac 100% online, pe site-ul www.avoncosmetics.ro.
In 2006, in urma unei investitii de 12 milioane USD, Avon a inaugurat un centru regional de distributie, in Bucuresti, la Chiajna. Centrul livreaza lunar peste 7 milioane de produse in Romania, Bulgaria, Moldova, Albania si Macedonia.
La ora actuala, compania comercializeaza peste 2.000 de produse cosmetice: parfumuri, produse de machiaj, ingrijire personala, ingrijirea parului etc. Acestea sunt prezentate in Brosura Avon, care are peste 180 de pagini, tiparita o data la 3 saptamani, fiind cea mai citita publicatie de beauty din Romania, cu un tiraj de peste 700.000 de exemplare. Brosura poate fi accesata si online pe site-ul companiei.
In 2009, Avon Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 474 de milioane de lei, cu 13,4% mai mare fata de 2008.
Avon Romania a stabilit record dupa record si a devenit un model pentru celelalte tari Avon, fapt dovedit si prin premiile castigate in decursul anilor:
- Premiul pentru cresterea numarului de clienti 2001,2002,2004 ;
- Premiul pentru vanzarea de parfumuri 2002,2005 ;
- Premiul David Mc.Connell 2004 ;
- Premiul deschizatorilor de drumuri 2004,2005,2006 ;
- Premiul pentru brandul ANEW 2004 ;
- Premiul pentru vanzarea produselor pentru ingrijirea tenului 2003 ;
Avon a ajuns un nume important pe piata produselor cosmetice din Romania, mai intai in Vanzarea Directa, iar apoi in competitie cu toate produsele cosmetice, drept urmare in 2001 AVON Romania a castigat pozitia de lider de piata, pozitie pe care a consolidat-o incepand de atunci. 
Din 2002 Avon sustine o campanie impotriva cancerului la san in Romania, si in prezent, a strans prin vanzarea produselor cu fundita roz peste 1 milion $, bani dedicati exclusiv donatiilor si educatiei preventive. Pe langa donatii in aparatura medicala, a caror valoare totalizeaza pana in acest moment peste 450.000$ (catre Institutul Oncologic Alexandru Trestioreanu din Bucuresti si Institutul Oncologic Ion Chiricuta din Cluj), Avon s-a implicat activ in campanii educative care promoveaza diagnosticarea la timp a cancerului la san. Astfel, ca o continuare fireasca a campaniei din 2002, ,,O atingere iti poate salva viata" anul 2006 marcheaza inceputul campaniei educative ,,1 din 8 femei", menita sa atraga atentia opiniei publice asupra incidentei acestei boli in randul femeilor si sa le vorbeasca despre faptul ca, descoperit la timp cancerul la san poate fi tratat. Pe langa aceasta, aceasta campanie, Avon face anual sponsorizari si donatii cu produse in valoare de 200.000$ caminelor de copii, pensionari, colaboreaza cu multe fundatii, analizand fiecare solicitare privind actiunile de binefacere.
Printre inovatiile aduse de Avon pe piata din Romania se numara: primul card de credit parfumat in colaborare cu Garanti Bank, MyAvon Mobile - singura retea de telefonie mobila pentru femei, prima comunitate virtuala Avon pentru femei din lume, www.avonspaceblog.ro - premiat la Roblogfest 2010 pentru cel mai bun blog de companie etc.
1. Obiectivele fortei de vanzare
Vanzarile directe permit clientilor sa beneficieze de sfaturile unor oameni pe care ii cunosc si in care au incredere. Cumpararea directa este sigura si la indemana. 
Calitatea de Agent Avon inseamna posibilitati de castiguri nelimitate, o cariera in domeniul vanzarilor precum si dezvoltare personala 
Compania Avon Cosmetics se autocaracterizata ca avand un spirit intreprinzator, conducere descentralizata si o atmosfera tinereasca si plina de entuziasm.
Forta de vanzare este folosita de catre firme pentru a vinde produse si servicii clientilor din intreaga lume. Forta de vanzare este prezenta in numeroase tipuri de organizatii. De exemplu, Universitatile folosesc persoane specializate in recrutari pentru a atrage noi studenti, iar bisericile folosesc comitete ale membrilor pentru a atrage noi membri. Organizatiile non-guvernamentale folosesc persoane specializate in obtinerea de fonduri pentru a contracta donatori si a obtine respectivele fonduri.


Fisiere in arhiva (10):

  • Gestiunea Fortei de Vanzare in Compania Avon Cosmetics Romania
    • Brosura vara C13.pdf
    • Customer_Dev_Log_Rom_v1.pdf
    • Customer_Profile_Rom_v2.pdf
    • Event_Planner_Rom_v2.pdf
    • flyer2010_2011.pdf
    • Formular planificare intalnire de grup.pdf
    • Gestionarea fortei de vanzare Avon.doc
    • Gestionarea fortei de vanzare Avon.pdf
    • Rep noi.pdf
    • Timeless.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!