Grafica Publicitara

Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1. INTRODUCERE
IN LUMEA
GRAFICII PUBLICITARE
Termenul de "design" a aparut in 1851, in legatura cu complicatele realitati ale productiei industriale. Este o conceptie si o metoda de creatie care urmareste sa asigure fiecarui produs un inalt randament functional. In toate epocile de inflorire umana a existat o corelare intre posibilitatile materiale, nivelul tehnologic, relatiile economice interne si externe, orizontul spiritual exprimat prin gustul artistic si capacitatea de creatie. Mai mult tehnologul si artistul se confundau intr-o singura persoana.
Dorinta de a face ordine in multitudinea de cazuri, ce pot fi intalnite in vastul domeniu in care s-a implicat designul, i-a determinat pe investigatori sa propuna anumite "clasificari".
Sunt recunoscute trei asemenea directii : designul ambiental, designul formelor vizuale comunicante, designul de obiecte.
1.Designul ambiental ar ingloba : actiunile privind amenajarea si ordonarea spatiilor arhitecturale, a instalatiilor industriale, sistematizarea circulatiei, gruparea punctelor de interes social, administrativ, cultural, cu tot "inventarul" necesar: mobilier de interior si exterior, dotari aferente vietii cotidiene (cabine telefonice, refugii si adaposturi din statiile mijloacelor de transport in comun, spatiile de joaca si agrement, corpurile de iluminat publice etc).
2.Designul formelor vizuale comunicante, ce s-ar identifica cu:
- domeniul graficii de carte ;
- domeniul graficii publicitare ;
- domeniul semnelor de orientare si al serviciilor.
3.Designul de obiecte cunoaste cea mai mare diversitate de cazuri, din care retinem, sub forma de enumerare, cateva subdiviziuni:
- designul masinilor si aparaturii necesare in activitatile productive;
- designul masinilor si aparaturii folosite in activitatile de cercetare sau invatamant;
- designul mijloacelor de transport;
- designul uneltelor de lucru;
- designul instrumentelor muzicale;
- designul instrumentelor optice;
- designul echipamentului sportiv;
- designul armamentului; 
- designul jucariilor;
- designul bunurilor de uz gospodaresc;
- designul mobilierului; 
- designul ambalajelor etc.
Publicitatea este, fara indoiala aproape la fel de veche ca si comertul. Daca un produs este de vanzare, prima conditie a supravietuirii pe piata este ca acesta sa fie cunoscut. Activitatile publicitare desfasurate in cadrul unei firme sunt multiple si complexe, dar elementul de baza al oricareia dintre ele il constituie grafica publicitara.
Aplicand principiile de baza ale designului si esteticii graficii publicitare (unitatea, varietatea, echilibrul, ritmul, armonia, proportia, accentul si o gama coloristica adecvata) si utilizand o serie de tehnici si mijloace specifice, cum ar fi: scrisul, gravura, desenul, colajul sau fotografia, firma va reusi sa exploateze la maximum puterea de creatie pentru a promova produse sau servicii. 
Designul publicitar este elementul cheie de comunicare dintre organizatie si clientul final. O comunicare buna si eficienta se face cu ajutorul unui design bun. Este foarte important pentru organizatia care doreste sa comunice eficient cu clientii sai prin materiale de promovare ca acestea sa aiba un design care sa reflecte si sa comunice ideologia acesteia.
Designul publicitar se poate realiza pentru diverse materiale de prezentare ( cv, pliante, fluturasi, brosuri, cataloage de prezentare, afise publicitare, mape de prezentare, calendare, reviste, tiparituri cu caracter tehnic si administrativ).
Designul publicitar se poate realiza atat pentru materialele de prezentare cat si pentru semnalistica de interior si exterior (reclame luminoase de mari dimensiuni, litere volumetrice, casete luminoase, panouri indicatoare, imprimcri podea, concept colaj parc auto).
Grafica publicitara vizualizeaza avantajele, da viata cuvintelor, ii implica pe privitori si ii motiveaza ca si consumatori. Ea este intotdeauna privita ca un mijloc de atingere a unui scop si nu ca un scop in sine.
Grafica publicitara cuprinde:
- Identitate vizuala, corporate ID: creatie sigla, stabilire elemente reprezentative, design pentru carti de vizita, plicuri si foi cu antet;
- Prezentari multimedia: cel mai modern si mai impresionant mod de prezentare, poate fi folosit de la expozitii si targuri pana la intalniri de afaceri restranse. Suporturi diverse: CD, DVD, Internet, Business CD;
- Materiale publicitare: creatie grafica insotita de imagini profesionale pentru pliante, afise, postere, cataloage, fluturasi, outdoor, ambalaje, coperti, publicatii etc.;
- Identitate vizuala, Logodesign: un set complet de materiale de identitate vizuala incepe cu realizarea unei sigle, simbol distinctiv, crearea unui slogan, stabilirea unor culori si semne, forme originale, distinctive, care va scoate firma dumneavoastra in evidenta fata de concurenta si fata de partenerii de afaceri;


Fisiere in arhiva (1):

  • Grafica Publicitara.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!