Iaurt Danone Comportamentul Consumatorului

Extras din proiect Cum descarc?

1.1. Prezentarea companiei 
DANONE este o companie multinationalI, recunoscuta ca lider mondial incontestabil in industria alimentarI, ce detinea in 2006 peste 19% din piatI, fiind prezentI in tIrile din estul si vestul Europei, in America de Nord, America Latina si Africa de Sud.
Compania Danone Romania face parte din Grupul Danone, numarul unu mondial pe piata produselor lactate proaspete. In Romania, compania produce si distribuie o gamI largI de iaurturi si produse pe bazI de lapte. 
Inca de la inceputul activitatii sale in Romania, Danone a realizat investitii in capacitati de productie si distributie moderne, conform standardelor europene, investitii ce au depasi 30 de milioane de euro. Danone estimase o crestere a vanzIrilor in 2006, raportatI la anul precedent, de 6% panI la 8%, cresterea venitului curent de operare de 7% panI la 10% si o crestere a veniturilor pe actiune de peste 10%. Profitul curent de operare a ajuns la 1,914 miliarde de euro in 2006, fatI de 1,918 miliarde de euro, cat estimau analistii chestionati de Reuters, iar vanzIrile au crescut cu 8,1%, panI la 14,073 miliarde, fatI de media previziunilor, de 14,091 miliarde de euro.
"Cresterea a fost alimentatI de concentrarea noastrI strategicI pe inovatie, de consolidarea activitItii Danone in sectorul alimentelor sInItoase, de pozitionarea noastrI solidI pe piatI si de o amprentI mai puternicI pe care ne-am lIsat-o in regiunile noi sau deja existente de operare", a declarat presedintele si directorul executiv, Franck Riboud.
1.2. Produsele marca Danone 
Principalele marci comercializate de Danone in Romania sunt:
? Danone Natural, iaurt in doua variante de gramaj - 150g, 500g
? Danone Natural de Baut, iaurt de baut - 370g
? Danone Natural Crema de Iaurt, iaurt crema - 125g, 450g
? Danone Delicios, iaurt cu pulpa de fructe - 175g, 450g
? Danone Delicios de baut - 200g, 500g
? Vitalinea Iaurt, cu 0% grasimi - 125g
? Danone Smantana, cu 12% grasime si, respectiv 20% grasime - 175g, 500g
? Danone Kefir, specialitate fermentata din lapte - 175g, 500g
? Danette Creme, budinca - 125g
? Danissimo, crema de branza de vaci cu bucati de fructe - 135g
? Petit Danone, crema de branza de vaci cu pulpa de fructe - 4 buc. a 50g
? Activia  125g
? Cremoso- 125, 300, 400g
? Danonino-50,100g
Iaurtul este considerat unul din alimentele care ajutI la prelungirea vietii. De obicei, iaurtul este corelat cu efectele sale benefice asupra organismului. Multi il consuma drept adjuvant al digestiei. Iaurtul acidofil ajuta la redobandirea florei bacteriene normale a colonului, ceea ce duce la o digestie completa si la o valorificare mai buna a alimentelor bogate in fibre.
1.3. Cui se adreseaza iaurturile Danone?
Iaurturile Danone sunt bunuri de larg consum, adresandu-se direct consumatorului final. In functie de durabilitatea lor, se incadreaza in categoria marfurilor perisabile; frecventa de cumparare este mare, durata consumului redusa, decizia de cumparare este rapida, nefiind necesare serviciile post-vanzare. Tipurile de segmentare folosite sunt : varsta, sexul, mediul de provenienta, gospodarie. 
In functie de varsta, avem urmatoarele segmente de piata: copii (2  12 ani), adolescenti (13  23 ani), adulti (24  50 ani) si varsta a treia, peste 50 de ani. 
Copiii prefera in general iaurtul cu fructe, vanilie, ciocolata sau pe cele inghetate, care castiga din ce in ce mai multa popularitate, tinerii prefera iaurtul cu fructe si pe cel simplu, iaurtul cu cereale, cel dietetic si cel simplu se adreseaza in general adultilor, batranii consumand iaurt simplu. 
In privinta consumului de iaurt o pondere mai ridicata o detin persoanele de sex feminin, acestea preferand iaurturile dietetice sau pe cele cu fructe.
In randul barbatilor se observa o cerere in crestere pentru iaurtul cu cereale, care ajuta la o mai buna digestie, fiind consumat de catre persoanele cu o viata sociala activa, care nu au timp sa isi prepare o masa sanatoasa.
Produsul este consumat cu precadere de catre persoanele din mediul urban, cele din mediul rural consuma, in general, iaurt produs in gospodarie.
Formarea unei familii (gospodarii) va influenta consumul de iaurt prin cresterea cantitItii deoarece se doreste o alimentatie sInItoasI. In cazul persoanelor singure, necIsItorite, consumul de iaurt este mai redus.


Fisiere in arhiva (1):

  • Iaurt Danone Comportamentul Consumatorului.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!