Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 26 în total
Cuvinte : 2901
Mărime: 453.53KB (arhivat)
Publicat de: Floare Niculescu
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

1. Propuneţi o idee de afaceri şi motivaţi alegerea făcută.

Ideea de afacere pe care o propun este comercializarea „fructelor publicitare”. Am ales această afacere deoarece deși la prima vedere pare o joacă de copii, ea poate genera importante venituri.

Ideea constă în imprimarea unor logo-uri pe fruct, în speță pe o plantație de mere „Idared” și comercializarea lor către diferite grupuri de oameni. De la persoane care doresc un cadou deosebit pentru cei dragi, până la distribuirea fructelor publicitare către marile companii care vor să ofere angajaților, asociaților sau clienților cadouri simbolice deosebite sau inedite.

Fructele nu urmează niciun proces chimic și nici nu sunt modificate genetic pentru a obține modelul dorit ci cu o lună înainte de recoltare pe fructe sunt lipite abțibildurile în forma dorită de client sau pur și simplu sunt făcute câteva modele standard.

Consider că o astfel de afacere poate fi implementată foarte ușor într-o livadă cu pomi fructiferi și am ales-o în principal din următoarele motive:

-cred că este o idee interesantă și cu un real potentențial;

-din cercetările mele nu am găsit ceva similar pe piața din România;

-are un real succes în țările din Occident, deci e testată;

-se poate recupera investiția inițială în trei ani de zile, doar dacă am vinde fructele, iar dacă am și inscripționa o parte din ele, profitul ar fi și mai mare;

-este un domeniu foarte susținut de Uniunea Europeană, iar pentru acest proiect se pot accesa fonduri până la 50% din valoarea lui totală.

2. Evidențiați costul investiţiei şi precizaţi sursele de finanţare.

Pentru realizarea acestei idei de afacere, am optat pentru realizarea de la zero a unei plantații de pomi fructiferi, mere „Idared”, care poate fi finanțată cu ajutorul fondurilor de la Uniunea Europeană prin programul „Modernizarea exploatațiilor agricole din cadrul Programului Național de Dezvoltare Rurală”, program ce poate oferi un sprijin nerambursabil de 50% din valoarea eligibilă a proiectului, dar nu poate depăşi plafonul de un milion de euro.

Astfel pentru punerea în aplicare a acestei idei avem nevoie pentru început de un hectar de teren pe care se vor cultiva pomii fructiferi, 2000 €, 3 000 de puieți de plantat la un cost de 4 € bucata, un sistem de irigație și protecție împotriva grindinei de 15 000 € și aproximativ 2 000 € cheltuieli anuale de producție.

Așadar întreaga învestiție se ridică la 31 000 €, aproximativ 135 000 RON.

3.Previzionați indicatorii cu caracter general.

Pentru a avea o imagine de ansamblu asupra ideii de afaceri în care se va face investiția se vor previziona indicatorii cu caracter general.

Nr.Crt.

Indicator U.M. Valori

1. Capacitatea de producție(qh) mii kg 65 000

2. Valorea producției Qh(Vh) mii lei 150 000

3. Numărul de salariați(L) Număr persoane 5

4. Costuri de producție(Ch) mii lei 75 000

5. Profit(estimat) mii lei 38 888,89

6. Productivitatea anuală(wh) mii kg 13 000

7. Rata rentabilității % 51,85%

Wh= = =13 000 mii kg/salariat

Se estimează că rata profitului este de 35%.

Profit(estimat) =Vh =150 000 = 38.888,89 mii lei

R= x100= x100= 51,85%

4. Propuneți 3 variante de proiect de investiții pentru ideea de afaceri.

Se supun spre analiză 3 variante de proiect ce se caracterizează prin următorii indicatori tehnico-economici.

Preview document

Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 1
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 2
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 3
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 4
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 5
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 6
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 7
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 8
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 9
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 10
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 11
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 12
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 13
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 14
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 15
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 16
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 17
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 18
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 19
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 20
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 21
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 22
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 23
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 24
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 25
Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare - Pagina 26

Conținut arhivă zip

  • Idei Inovatoare de Afaceri - Fructe Publicitare.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?